Jump to content

leukste bom


$NeoSyp$

leukste bom  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke bom vindt jij de leukste?

    • timer-bom
      11
    • control-bom
      40


Recommended Posts

wat vind jij de leukste bom?

die ene die afgaat als je weer instapt (of iemand anders),

die met een timer,

of die met een afstandbediening?

ik vind die ene die afgaat als je weer instapt het leukste, kun je je vrienden lekker voor de gek houden. zeg: wil jij even spelen? laat ze in die wagen stappen en BOEM! gnagna!

:cya:

EDIT: ZOU EEN MOD DIT AUB WILLEN VERANDEREN? IK HEB DE EERSTE KEUZE PER ONGELUK BIJ VRAAG GEZET..

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze allebei wel geinig, alleen aan die in Portland heb je weinig vind ik.

ja dat vind ik ook, die bomb is denk ik alleen bedoelt voor de missie Mike Lips Last Lunch want verder heb je er niets aan. Wat wel grappig is dat soms als je een mooie auto hebt dan wordt hij wel eens gestolen en dan gaat de bomb wel af :puh:

Bewerkt: door Dutchpad
Link to comment
Delen op andere websites

De Control Bomb, heel erg leuk speelgoed voor als je iemand van verre wilt vermoorden. De eerste van Portland vind ik maar saai, ik heb maar twee keer gehad dat die ontplofte door zelf NIET in te stappen. Dat was een keer een toerist, en de andere is van de missie''Mike Lips Last Lunch'' van Joey Leone. De BombShop van Staunton Island vind ik wel leuk, maar die vond ik eigenlijk het leukste voor een missie van Kenji Kasen: Kanbu Bust-Out. En die van Shoreside Vale gebruik ik het meest, daar kun je lekker rustig uit te auto gaan en niks te activeren, haast is hier nooit bij :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Timer Bom

Als je een COntrol BOm smijt en je camera van je spel staat niet goed en je weet niet waar je loopt en je kan niet bewegen en die bom gaat af ... BOEM :puh: dood ben je dan :puh:

Bewerkt: door Cenzy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...