boke Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 welke auto moet ik gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boke Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 nieamnd dus :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 is dat een missie ? kun je iets duidelijker zijn? PS:niet dubbelposten AUB!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boke Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 je moet een missie doen voor ene cesar vialpando en je moet racen ik pak een hotring racer en mag niet met die auto racen ik vind daar een ranger en gebruik die maar ik word steeds 3e Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) Ik zou een lowrider gebruiken of een snelle auto zoals een alpha. de snelle autos zien er over het algemeen wat specialer uit. meestal zijn de 3e en 4e wat klunselig dus laat hun eerst een stukje tegen elkaar rijden zodat ze ergens blijven hangen. Bewerkt: 14 november 2004 door Redbullcola Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 je moet een missie doen voor ene cesar vialpando en je moet racen ik pak een hotring racer en mag niet met die auto racen ik vind daar een ranger en gebruik die maar ik word steeds 3e click Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 zoekfunctie is er niet voor niets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ik heb hem gehaald met een rancher die is ook goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bitchjuh Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Heb de Buffalo gepakt bij Catalina..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.