Jump to content

Welke Browser gebruik jij


Blink

Browser Poll  

143 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Browser gebruik jij?

    • Internet Explorer
      47
    • Mozilla FireFox
      89
    • Opera
      5
    • Safari
      0
    • Chrome
      0
    • Anders, namelijk...
      2


Recommended Posts

Mozilla's Firefox 2.0. Met de skin "Aluminimum Kai" en met de Extensies "DOM-Inspector" en "Talkback". Ik vind het vooral handig vanwege de tabbladen, ingebouwde Google toolbar. En natuurlijk als Firefox onverwacht wordt afgesloten, bv. als je computer crasht, dat je de webpagina's weer kan openen :).

Ik zou ook wel Internet Explorer 7.0 willen, maar helaas heb ik geen Windows XP...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thundercover

    3

  • marcootje

    2

  • Dvt

    2

  • NickyHendriks

    2

Tabs zaten ook al in FireFox 1.5. Dit was één van de redenen dat ik ben overgestapt. Mijn IE6 is niks meer vergeleken met FireFox 2.0, wat ik nu gebruik. Ook die uitbreidingen (extensies en add-ons) en de skins maken het veel beter. Ik heb geen ervaringen met IE7.

Inmiddels heb ik al weer een beetje ervaring met IE7, maar toch blijf ik FF2 gebruiken. Bij FF zie je geen tabs als je maar één pagina open hebt staan, terwijl dat bij IE wel het geval is. Dat vind ik irritant. Ook vind ik de indeling van de werkbalken niet fijn werken. Misschien ben ik gewoon verslaafd aan FireFox :puh: En ik ben bang dat ik niet meer terug naar IE kan gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Firefox natuurlijk!!

waarom?

1. tabladen zijn foking handig

2. is mooi

3. beter tegen popups en betere cookie instellingen

4.

heeft me gestimuleerd!!! :schater:

Er zijn wel wat kleine nadelen, maar die zijn maar klein :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Volgens SummerBase moest ik hier verdergaan, dus vandaar een (kleine) bump.

Ik gebruik meestal IE7, omdat deze er standaard op zit en ik het gewend ben. Het ziet er overzichtelijk uit en is handig te gebruiken.

Sinds kort heb ik echter ook FireFox (Portable) erop gezet, omdat ik het nodig had voor bepaalde dingen. Zo zijn die extensies echt handig, zoals FireBug, DOM Inspector, RefControl, User Agent Switcher, Live HTTP Headers of ChatZilla voor IRC's. Allerlei opties maken FireFox veel doeltreffender voor bepaalde zaken. (Ook kunnen ze in IE een voorbeeld nemen aan een sneltoets voor Ctrl+U)

Toch gebruik ik voor de meeste sites gewoon Internet Explorer.

Link to comment
Delen op andere websites

firefox is snel betrouwbaar laadt snel geen last van popups!

en start snel op en geeft bijna nooit problemen en het makkelikste is als je een fout krijgt met je pc dat je sessie kan herstellen PRIMA!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...