Sdajafol Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 PB me maar, gebruik GP al een jaar of 3 dus heb het ondertussen wel een beetje door Ik betaal trouwens €20 voor een uur lessen, maar ken ook mensen die er 30 of meer voor neerleggen. Een muziekschool zou ook een optie zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee. Probeer een leraar te vinden die qua stijl bij je past, want als jij metal wilt leren spelen en je hebt een jazzgitarist als leraar schiet het niet echt op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 PB me maar, gebruik GP al een jaar of 3 dus heb het ondertussen wel een beetje door Ik betaal trouwens €20 voor een uur lessen, maar ken ook mensen die er 30 of meer voor neerleggen. Een muziekschool zou ook een optie zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee. Probeer een leraar te vinden die qua stijl bij je past, want als jij metal wilt leren spelen en je hebt een jazzgitarist als leraar schiet het niet echt op Ik vind eerlijk gezegd €20 per les wel duur? Mijn moeder vond €15 per les ook al duur xD. Ik krijg geen geluid uit GP. ?: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 20 Euro per uur vind ik eigenlijk best duur. Een vriend van mij heeft les bij een van de beste gitaristen uit de regio en die betaald per uur 7 euro ofzo. Ik krijg privé pianoles en dat kost 15 euro per uur en dat is eigenlijk best duur. Ik zou eigenlijk niet gauw voor een muziekschool kiezen, of het moet niet zo'n grote muziekschool zijn. Grote muziekscholen zijn vaak één grote commerciële fabriek en je leert er praktisch niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 Guitars are overrated Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 20 Euro per uur vind ik eigenlijk best duur. Een vriend van mij heeft les bij een van de beste gitaristen uit de regio en die betaald per uur 7 euro ofzo. Ik krijg privé pianoles en dat kost 15 euro per uur en dat is eigenlijk best duur. Ik zou eigenlijk niet gauw voor een muziekschool kiezen, of het moet niet zo'n grote muziekschool zijn. Grote muziekscholen zijn vaak één grote commerciële fabriek en je leert er praktisch niks. Probleem is dat ik hier niet echt een goede gitarist vind. Guitars are overrated Als je niks te zeggen hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sdajafol Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Tja, ik heb ze hier ook 25 of 30 euro zien betalen, dus het zal dan wel aan mij liggen :/ En ehhhhh geen geluid uit GP? Kijk eens of het volume van de instrumenten niet op 0 staat? En kijk anders even bij [Options] -> Audio Settins (MIDI/RSE) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Kijk zo ziet het er bij mij uit.. : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Probeer is bij geluidskaart primair geluidsstuurprogamma aan te vinken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Probeer is bij geluidskaart primair geluidsstuurprogamma aan te vinken Doet het ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Laatste driver voor je geluidskaart geïnstalleerd? Zoniet, download dit programma, scan ermee en kijk of er een driver tussenzit voor je geluidskaart. P.S.: Bij de setup GOED OPLETTEN, je moet uitvinken dat je die virusscanner die erbij zit installeert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Alle drivers geïnstalleerd. DUs dat kan het niet zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 Vink eens kanaal niet Detecteren (Automatische Vingerzetting) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) hallo allemaal, ik wil een nieuwe gitaar kopen, omdat mijn telecaster van squier een beetje te lage kwaliteit heeft voor mij. Ik wil nu een heel andere kant proberen, namelijk de Epiphone. Volgens mij is dat ook wel een goed merk en is een gibson niet noodzakelijk om een goede gitaar te hebben. Fenders heb ik ook al geprobeerd, maar ik vind de les paul modellen toch mooier en een heel ander geluid geven dan de Fender gitaren. Ik zit te twijfelen tussen twee gitaren, die ik allebij erg mooi vind en een goede sound vind hebben. Het gaat om de EPIPHONE LP STD BIGSBY CHERRY en de Epiphone Les Paul Custom GX Black Cherry. Ik vind de custom er vetter uit zien, maar de andere heeft een bigsby en meer toonregelaars. Dus wilde ik jullie vragen wat jullie ervan vinden. gewoon, hugo EDIT: De custom heeft ook nog dirty finger elementen en 24 frets in plaats van 22. Bewerkt: 8 augustus 2009 door GwnHugo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XiPE Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2009 20 Euro per uur vind ik eigenlijk best duur. Een vriend van mij heeft les bij een van de beste gitaristen uit de regio en die betaald per uur 7 euro ofzo. Ik krijg privé pianoles en dat kost 15 euro per uur en dat is eigenlijk best duur. Ik zou eigenlijk niet gauw voor een muziekschool kiezen, of het moet niet zo'n grote muziekschool zijn. Grote muziekscholen zijn vaak één grote commerciële fabriek en je leert er praktisch niks. Probleem is dat ik hier niet echt een goede gitarist vind. Jij woont toch in Antwerpen hé? Ik denk dat ik wel iemand ken die gitaarlessen geeft, hij geeft les aan een vriend van me. Ik weet enkel niet hoeveel hij vraagt per uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sdajafol Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 hallo allemaal,ik wil een nieuwe gitaar kopen, omdat mijn telecaster van squier een beetje te lage kwaliteit heeft voor mij. Ik wil nu een heel andere kant proberen, namelijk de Epiphone. Volgens mij is dat ook wel een goed merk en is een gibson niet noodzakelijk om een goede gitaar te hebben. Fenders heb ik ook al geprobeerd, maar ik vind de les paul modellen toch mooier en een heel ander geluid geven dan de Fender gitaren. Ik zit te twijfelen tussen twee gitaren, die ik allebij erg mooi vind en een goede sound vind hebben. Het gaat om de EPIPHONE LP STD BIGSBY CHERRY en de Epiphone Les Paul Custom GX Black Cherry. Ik vind de custom er vetter uit zien, maar de andere heeft een bigsby en meer toonregelaars. Dus wilde ik jullie vragen wat jullie ervan vinden. gewoon, hugo EDIT: De custom heeft ook nog dirty finger elementen en 24 frets in plaats van 22. Afhankelijk van wat je speelt heb je aan een Bigsby helemaal niks. Toonregelaars zijn leuk, maar die staan (bij mij iig) altijd op 10 24 frets is handiger als je wilt soleren omdat je hogere noten kunt bereiken, maar verder is het allemaal een kwestie van voorkeur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.