Jump to content

The Guitar


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    268

  • GwnHugo

    193

  • NickyHendriks

    103

  • StijnGTA

    74

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat voor genre speel je?

Een beetje allemaal genres door elkaar :puh: .

Maar vooral In red hot chili peppers, jimi hendrix, john frusciante en dave matthews band stijl.

gewoon,

hugo

EDIT: hoezo eigenlijk?

Bewerkt: door GwnHugo
Link to comment
Delen op andere websites

Zoek voor een 2e hands Fender die kan je al kopen rond de 400 euro en dan heb je al een hele goede gitaar. Er zit echt verschil tussen een Squier en een Fender zeker als het om klank gaat ^_^

Ik wil toch liever een ander soort gitaar. Als ik een fender koop is het qua type gitaar niet veel verschil. Dus ik wil echt liever een les paul.

EDIT: Is er nog iemand anders die iets te zeggen heeft? :engel:

Bewerkt: door GwnHugo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen doe de gitaar waarvan je zegt die vind ik echt mooi en beter vind klinken dan de anderen die je getest hebt ;)

Niet te snel een gitaar gaan kopen, want vaak krijg je daar spijt van en vond je die andere toch beter en mooier :Y

Bewerkt: door Motley.Crue
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen doe de gitaar waarvan je zegt die vind ik echt mooi en beter vind klinken dan de anderen die je getest hebt ;)

Niet te snel een gitaar gaan kopen, want vaak krijg je daar spijt van en vond je die andere toch beter en mooier :Y

Ze zijn allebij het zelfde qua geluid en spelen, alleen heeft de standaard meer opties. Maar de custom vind ik mooier.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een goed gevoel bij die andere :puh:

Ik ga voor de standaard met bigsby. Ik heb namelijk nog een keer goed naar de custom gekeken en die ziet er toch wel als een metal gitaar uit. Ook stond er op een site dat het een metal gitaar was en aangezien ik niet zo van metal ben ga ik voor de standaard.

Bewerkt: door GwnHugo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat ik geen reactie meer krijg op welke gitaren ik moet kopen :7

Hoort een crafter cruiser eigenlijk niet een tremelo arm te hebben?

Die heeft hij er waarschijnlijk afgeschroefd. Goede keuze, dat er afschroeven. Heb ik ook met mijn Squier gedaan, daarna heb ik hem helemaal vastgezet, is hij een stuk langer goed gestemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...