GwnHugo Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 nu weet ik alleen nog steeds niet welke gitaar ik moet kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Wat voor genre speel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Wat voor genre speel je? Een beetje allemaal genres door elkaar . Maar vooral In red hot chili peppers, jimi hendrix, john frusciante en dave matthews band stijl. gewoon, hugo EDIT: hoezo eigenlijk? Bewerkt: 9 augustus 2009 door GwnHugo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Zoek voor een 2e hands Fender die kan je al kopen rond de 400 euro en dan heb je al een hele goede gitaar. Er zit echt verschil tussen een Squier en een Fender zeker als het om klank gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Zoek voor een 2e hands Fender die kan je al kopen rond de 400 euro en dan heb je al een hele goede gitaar. Er zit echt verschil tussen een Squier en een Fender zeker als het om klank gaat Ik wil toch liever een ander soort gitaar. Als ik een fender koop is het qua type gitaar niet veel verschil. Dus ik wil echt liever een les paul. EDIT: Is er nog iemand anders die iets te zeggen heeft? Bewerkt: 9 augustus 2009 door GwnHugo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Een Les Paul met p90 pick ups kan je ook nemen maar je moet een keer naar een muziek zaak en de gitaren gaan uittesten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Een Les Paul met p90 pick ups kan je ook nemen maar je moet een keer naar een muziek zaak en de gitaren gaan uittesten heb ik al gedaan de ene gitaar zelfs twee keer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Ik zou zeggen doe de gitaar waarvan je zegt die vind ik echt mooi en beter vind klinken dan de anderen die je getest hebt Niet te snel een gitaar gaan kopen, want vaak krijg je daar spijt van en vond je die andere toch beter en mooier Bewerkt: 10 augustus 2009 door Motley.Crue Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik zou zeggen doe de gitaar waarvan je zegt die vind ik echt mooi en beter vind klinken dan de anderen die je getest hebt Niet te snel een gitaar gaan kopen, want vaak krijg je daar spijt van en vond je die andere toch beter en mooier Ze zijn allebij het zelfde qua geluid en spelen, alleen heeft de standaard meer opties. Maar de custom vind ik mooier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik heb nu ook een gitaar (eindelijk). Een Crafter(Cruiser): En een 25watts versterker : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik vind Crafter geen erg goed merk maar om te beginnen is het wel een redelijke gitaar altijd beter dan die Stagg troep Veel plezier met spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) Ik geloof dat ik geen reactie meer krijg op welke gitaren ik moet kopen Hoort een crafter cruiser eigenlijk niet een tremelo arm te hebben? Bewerkt: 10 augustus 2009 door GwnHugo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Als je een goed gevoel bij de Epiphone LP custom hebt moet je die gaan kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) ik heb ook een goed gevoel bij die andere Ik ga voor de standaard met bigsby. Ik heb namelijk nog een keer goed naar de custom gekeken en die ziet er toch wel als een metal gitaar uit. Ook stond er op een site dat het een metal gitaar was en aangezien ik niet zo van metal ben ga ik voor de standaard. Bewerkt: 10 augustus 2009 door GwnHugo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik geloof dat ik geen reactie meer krijg op welke gitaren ik moet kopen Hoort een crafter cruiser eigenlijk niet een tremelo arm te hebben? Die heeft hij er waarschijnlijk afgeschroefd. Goede keuze, dat er afschroeven. Heb ik ook met mijn Squier gedaan, daarna heb ik hem helemaal vastgezet, is hij een stuk langer goed gestemd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.