GwnHugo Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik geloof dat ik geen reactie meer krijg op welke gitaren ik moet kopen Hoort een crafter cruiser eigenlijk niet een tremelo arm te hebben? Die heeft hij er waarschijnlijk afgeschroefd. Goede keuze, dat er afschroeven. Heb ik ook met mijn Squier gedaan, daarna heb ik hem helemaal vastgezet, is hij een stuk langer goed gestemd. ja maar hij heeft hem niet meer erop gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Yeah eindelijk vooruitgang. Ik kan nu de intro van James bond en the pink panther. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Yeah eindelijk vooruitgang. Ik kan nu de intro van James bond en the pink panther. Filmpje plz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Goed zo op naar de volgende liedjes ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Yeah eindelijk vooruitgang. Ik kan nu de intro van James bond en the pink panther. Filmpje plz? Zo goed is het nou ook weer niet. MAar het lukt me wel al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Zo goed is het nou ook weer niet. MAar het lukt me wel al. Maakt toch niet uit? Er mogen best wat foutjes inzitten hoor.. Overigens is de intro Stairway To Heaven van Led Zeppelin ook niet zo moeilijk om te leren, kan je ook eens proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Zo goed is het nou ook weer niet. MAar het lukt me wel al. Maakt toch niet uit? Er mogen best wat foutjes inzitten hoor.. Overigens is de intro Stairway To Heaven van Led Zeppelin ook niet zo moeilijk om te leren, kan je ook eens proberen. Deze 2 zijn op 1snaar xD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Yeah de intro van mission impossible kan ik ook al! . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sdajafol Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Hugo, al een gitaar gekozen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) treedde ik op voor de eerste keer met mn band op school. Normaal hebben we niet vier zangers/zangeressen en ja, de mic was dikke poep. En ja, het is niet het hele liedje. Bewerkt: 15 augustus 2009 door Djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 En dan eindelijk degelijke foto's op de versterker na die is een beetje blur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Hugo, al een gitaar gekozen? Van die twee ga ik voor de standaard met bigsby, maar ik denk dat een strat misschien ook wel goed is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Omar- Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik heb net een bas gitaar set besteld om een beetje te leren bassen. Nu nog maar hopen dat hij aankomt . Mooi ding moechy! Ik ben niet zo van de metal meer hard rock, rock, blues en punk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik heb net een bas gitaar set besteld om een beetje te leren bassen. Nu nog maar hopen dat hij aankomt . Mooi ding moechy! Ik ben niet zo van de metal meer hard rock, rock, blues en punk. wat voor bass? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 En dan eindelijk degelijke foto's op de versterker na die is een beetje blur.[fotos] Mooi gitaartje heb je daar! *hebbenhebbenhebben* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.