Jump to content

The Guitar


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    268

  • GwnHugo

    193

  • NickyHendriks

    103

  • StijnGTA

    74

Top Posters In This Topic

Posted Images

iron man trouwens ook.

Toen ik eens aan het spelen was op mijn gitaar, speelde ik opeens Iron Man. Je hoeft niet eens een tab ervoor, je kunt het zelf ook wel oefenen met even zoeken naar de noten.

all along the watchtower van jimi hendrix is ook zo'n makkelijk te transcriberen nummer. een majeur en twee powerchords en thats it. Natuurlijk wordt het met solos erbij moeilijker, maar dat is veel improvisatie en daar moet je zelf eigenlijk maar iets van maken. Dat is zo bij de meeste hendrix nummers, de gewone riff is simpel, maar de solos er overheen zijn lastig. Ik ga trouwens volgende week castles made of sand doen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit moet ik nu leren voor een optreden op school:

Redelijk moeilijk, vooral met een snede in het puntje van je wijsvinger. :7

We hebben nog geen zanger, en de kans dat we die vinden is ook niet groot. Dus waarschijnlijk word het instrumental.

EDIT:

Iemand bij Gibson is hard aan de paddestoelen...

http://www2.gibson.com/Products/Electric-G...-Zoot-Suit.aspx

Ik vind hem best wel mooi. :)

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi? :7

Wat een smaak heb jij.....

Best coole bassline trouwens, hoeveel jaar speel je al?

1 heel jaar. :7

1x traden we op op school met de gehele muziekklas en toen speelde we RHCP-Californication, en daarna moesten we nog eens optreden maar dat was niet met de gehele muziekklas en toen speelde we RHCP-Scar Tissue en Lenny Kravitz- Mr Cab Driver. (Daarmee waren we 3de geworden van de 9 mensen en toen zat ik in de 2de.)

Het was toen een "Battle Of The Bands", en toen moesten verschillende schoolbands optreden en 2 liedjes spelen. Mijn band hadden beide liedjes instrumental gedaan aangezien we geen zanger/zangeres hadden(nu nog steeds niet :7).

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi? :7

Wat een smaak heb jij.....

Best coole bassline trouwens, hoeveel jaar speel je al?

1 heel jaar. :7

1x traden we op op school met de gehele muziekklas en toen speelde we RHCP-Californication, en daarna moesten we nog eens optreden maar dat was niet met de gehele muziekklas en toen speelde we RHCP-Scar Tissue en Lenny Kravitz- Mr Cab Driver. (Daarmee waren we 3de geworden van de 9 mensen en toen zat ik in de 2de.)

Het was toen een "Battle Of The Bands", en toen moesten verschillende schoolbands optreden en 2 liedjes spelen. Mijn band hadden beide liedjes instrumental gedaan aangezien we geen zanger/zangeres hadden(nu nog steeds niet :7).

Mijn broer doet 2 jaar aan gitaar en hij kan dit nooit. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn broer doet 2 jaar aan gitaar en hij kan dit nooit. ^_^

Och, ik heb nog zo'n 4 maanden om het te leren, maar ondertussen moet ik ook "Clocks" leren voor de muziekklas en "Use Somebody" van Kings of leon voor de 2de "Battle Of The Bands". Dus nog veel werk te doen. :sigaar:

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...