Jump to content

The Guitar


Ice Banana

Recommended Posts

Even een vraagje tussendoor: Als je nog nooit gitaar hebt gespeeld en je wilt graag beginnen met gitaar spelen, hoe duur zou je dan uitkomen om een gitaar te kopen? En zijn er ook aanraders qua gitaren?

Edit: Een gitaar voor akoestische muziek graag. :puh:

Erhm..

Akoestische betaal je voor een goede toch al snel €300.

Oke, danku!

Maar als je niet al teveel geld er aan wil uit geven kan je ook een budgetgitaartje kopen.

De Kwaliteit is dan wel niet zo goed en uiteindelijk ga je wss toch een degelijke moeten kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    268

  • GwnHugo

    193

  • NickyHendriks

    103

  • StijnGTA

    74

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even een vraagje tussendoor: Als je nog nooit gitaar hebt gespeeld en je wilt graag beginnen met gitaar spelen, hoe duur zou je dan uitkomen om een gitaar te kopen? En zijn er ook aanraders qua gitaren?

Edit: Een gitaar voor akoestische muziek graag. :puh:

Erhm..

Akoestische betaal je voor een goede toch al snel €300.

Oke, danku!

Maar als je niet al teveel geld er aan wil uit geven kan je ook een budgetgitaartje kopen.

De Kwaliteit is dan wel niet zo goed en uiteindelijk ga je wss toch een degelijke moeten kopen.

Maar zou ik op zo'n goedkopere gitaar dan ook wel goed gitaar kunnen leren spelen?

Ik denk dat ik dan toch voor een wat betere gitaar zou gaan, als ik nu een goedkope koop en later toch een betere, betaal ik alleen maar meer. :)

Bedankt voor de hulp in ieder geval. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen begin met een goedkope, als je toch eerst de basis moet leren enz kan je beter een goedkope nemen. Wat moet je met een dure ? gitaar leren spelen vereist veel tijd en geduld. En als je het echt tegenvalt heb je er tenminste weinig geld aan verspilt

.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeker niet beginnen met een gitaar van 300 euro. Voor 180 euro heb je een degelijke Ibanez met input, zodat je hem ook nog aan kan sluiten op een versterker. Je moet hem maar eens met andere gitaren vergelijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach in de Bart Smit heb je al een akoestische voor 15 euro, :puh: zo duur zijn ze ook niet.

Bij de Hema heb/had je ze ook voor 15 :puh: Handig voor zomers op het strand en je wilt niet je peperdure gitaar meenemen. Of als je gewoon een keer een gitaar ergens tegenaan wilt smijten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach in de Bart Smit heb je al een akoestische voor 15 euro, :puh: zo duur zijn ze ook niet.

Bij de Hema heb/had je ze ook voor 15 :puh: Handig voor zomers op het strand en je wilt niet je peperdure gitaar meenemen. Of als je gewoon een keer een gitaar ergens tegenaan wilt smijten.

Dat laatste lijkt me handiger. Ik heb namelijk eens zon gitaar gehad. Ik pakte hem vast en....

krak! Dat was mijn gitaar. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hey iedereen, ik mag zaterdag mijn eerste gitaar ophalen (2de hands van marktplaats) het is een staag maar ik weet niet wat voor type, ik heb gegoogled maar ik kan geen gitaar vinden met dezelfde neck, dus kan iemand zeggen wat voor stagg het is?

Picture3-2.png

Bewerkt: door Royboow
Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel kostte hij?

Trouwens.. je had veel beter een Ibanez kunnen nemen.

Maarja, daar is nu ook niks meer aan te doen.

EDIT: wat zit die tremolo op een vage plek?

Bewerkt: door GwnHugo
Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel kostte hij?

Trouwens.. je had veel beter een Ibanez kunnen nemen.

Maarja, daar is nu ook niks meer aan te doen.

EDIT: wat zit die tremolo op een vage plek?

Lol had hier nog niet op gelet.

Wtf wat zit die tremelo daar te doen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...