moechy Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Haha ik zie denk ik wel een gaatje waar normaal die tremelo in moet zitten. Ach ja ik heb ook een tremelo maar gebruik dat ding nooit . Heb deze er dan ook afgenomen. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Geweldig geluid! Even naar 2:50 als je niet alles over zijn gear enzo hoeft te weten. Reageren
Royboow Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 De tremelo staat op de foto in de inderdaad in het verkeerde gaatje. ik denk dat ik hem niet ga gebruiken. Reageren
moechy Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) De tremelo staat op de foto in de inderdaad in het verkeerde gaatje. ik denk dat ik hem niet ga gebruiken. Begin je net met spelen? En je had voor dat geld beter een 2dehans Ibanez gekocht ipv een Stagg. Bewerkt: 2 april 2010 door moechy Reageren
hippiebus Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) De tremelo staat op de foto in de inderdaad in het verkeerde gaatje. ik denk dat ik hem niet ga gebruiken. Begin je net met spelen? En je had voor dat geld beter een 2dehans Ibanez gekocht ipv een Stagg. Of een Yamaha/Epiphone/Squier (geen pakket inclusief amp natuurlijk ) Bewerkt: 2 april 2010 door hippiebus Reageren
moechy Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 De tremelo staat op de foto in de inderdaad in het verkeerde gaatje. ik denk dat ik hem niet ga gebruiken. Begin je net met spelen? En je had voor dat geld beter een 2dehans Ibanez gekocht ipv een Stagg. Of een Yamaha/Epiphone/Squier (geen pakket inclusief amp natuurlijk ) Nee inderdeed . Alhoewel als je echt net begint merk je dit toch niet. Ik ben begonnen met een BC Rich. Ondertussen verkocht en een Ibanez gekocht en blijf toch lekker bij dit gitaartje. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Ik wil deze gitaar. Alleen heb ik nog maar de helft van het geld. Klik Suhr pro series s1 @hierboven: Idd, toen ik net begon dacht ik dat mijn gitaar geweldig was. Bewerkt: 2 april 2010 door GwnHugo Reageren
hippiebus Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik wil deze gitaar. Alleen heb ik nog maar de helft van het geld. Klik Suhr pro series s1 @hierboven: Idd, toen ik net begon dacht ik dat mijn gitaar geweldig was. Heb je dat ding ooit al eens zelf uitgeprobeerd in plaats van alleen het filmpje gekeken te hebben? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik wil deze gitaar. Alleen heb ik nog maar de helft van het geld. Klik Suhr pro series s1 @hierboven: Idd, toen ik net begon dacht ik dat mijn gitaar geweldig was. Heb je dat ding ooit al eens zelf uitgeprobeerd in plaats van alleen het filmpje gekeken te hebben? Ik heb hem wel gehoord. Ik moet hem alleen nog ff voelen. En hij is door iedereen aangeraden als beste gitaar voor mij. Reageren
moechy Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Enige klote aan een tremelo is dat het stemmen dubbel zo lang duurt. Aangezien je de ene snaar verdraait veranderd de andere ook een beetje. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik was ook laatst bij een optreden van Scott Henderson geweest. Echt irritant, dat hij na elk nummer z'n gitaar opnieuw moet stemmen. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Ik heb daar weinig last van, heb namelijk kogellagertjes in de nut zitten zodat de snaren er makkelijker doorheen bewegen bij gebruik van de tremolo. Zo raakt hij ook minder snel ontstemd. Maar inderdaad, zonder tremolo zou ik hem nog minder vaak opnieuw hoeven te stemmen Reageren
Royboow Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) ik ben nu al aan het sparen voor een gibson les paul ofzo, wel 2dehand natuurlijk anders ben ik 5 jaar bezig. en van de gitaar merk ik idd niet veel van, alleen dat als ik mijn vingers over de onderste 3 snaren slide, dat de snaren gaan piepen ik kan btw al e intro van metallica - nothing else matters, echt de makkelijkste ooit Bewerkt: 5 april 2010 door Royboow Reageren
hippiebus Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 ik ben nu al aan het sparen voor een gibson les paul ofzo, wel 2dehand natuurlijk anders ben ik 5 jaar bezig. en van de gitaar merk ik idd niet veel van, alleen dat als ik mijn vingers over de onderste 3 snaren slide, dat de snaren gaan piepen ik kan btw al e intro van metallica - nothing else matters, echt de makkelijkste ooit eh... je hebt deze week je eerste gitaar gekocht en je gaat nu al sparen voor een Gibson? en 2ehands scheelt bij dure gitaar echt bijna niks. (dan ben je alsnog 4,5 jaar aan het sparen) Kan je trouwens de hele intro, of alleen de eerste 3 maten Reageren
moechy Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 ik ben nu al aan het sparen voor een gibson les paul ofzo, wel 2dehand natuurlijk anders ben ik 5 jaar bezig. en van de gitaar merk ik idd niet veel van, alleen dat als ik mijn vingers over de onderste 3 snaren slide, dat de snaren gaan piepen ik kan btw al e intro van metallica - nothing else matters, echt de makkelijkste ooit Je had beter doorgespaard ipv dit kutding te kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.