moechy Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Zammy weet jij mss nog wat liedjes ofzo voor me op bas? Zit wat vast. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Give the mule what he wants is echt een vet nummer voor de bas imo. Vooral het intro.. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Lekkere basslines? . Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 (bewerkt) Kleine greep uit mijn favoriete basslines Jammer dat de gitaar zo messy is in die laatste. Bewerkt: 10 februari 2012 door Djmaddox Reageren
moechy Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Heb het meer over liedjes die je speelt als je net begint . Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Probeer eens. Main riff die je hoort is eigenlijk voor gitaar, maar deze wordt ook heel vaak op bas gespeeld. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 februari 2012 Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Heb het meer over liedjes die je speelt als je net begint . Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 februari 2012 Rapport Geplaatst: 15 februari 2012 Zo, daarnet even nieuwe cab gehaald. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Als ik zo zie blij dat ik de Peavey cab niet erbij genomen heb toen ik mijn Hartke kocht, zou niet eens door mijn kozijn kunnen!! Wat is de diepte? Mijn cabinet is 40cm diep en paste er met 5cm aan beide kanten net doorheen Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Als ik zo zie blij dat ik de Peavey cab niet erbij genomen heb toen ik mijn Hartke kocht, zou niet eens door mijn kozijn kunnen!! Wat is de diepte? Mijn cabinet is 40cm diep en paste er met 5cm aan beide kanten net doorheen 50CM diep, 72CM hoog en 64CM breed. Weegt ongeveer 45KG, en de head ongeveer 20KG geloof ik. Head is een Peavey Mark IV uit 1982 en de cabinet is een gloednieuwe Peavey 410TVX. @Cheers bedankt Reageren
moechy Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 2 gemakkelijke liedjes die ik nu volledig kan op bas: - zombie van the cranberries - Feel Good Inc van the gorillaz Reageren
StijnGTA Geplaatst: 17 februari 2012 Rapport Geplaatst: 17 februari 2012 mooie liedjes moechy Vandaag is en vriend van men vader langs geweest die men gitaar gefixed heeft( Dat verhaal met men brug waar ik aan had geprutst en frettbuzz had en men onderste noten die vals klonken) Reageren
moechy Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 mooie liedjes moechy Vandaag is en vriend van men vader langs geweest die men gitaar gefixed heeft( Dat verhaal met men brug waar ik aan had geprutst en frettbuzz had en men onderste noten die vals klonken) Hoe heeft ie het nu gefixed? Reageren
StijnGTA Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 mooie liedjes moechy Vandaag is en vriend van men vader langs geweest die men gitaar gefixed heeft( Dat verhaal met men brug waar ik aan had geprutst en frettbuzz had en men onderste noten die vals klonken) Hoe heeft ie het nu gefixed? Hij zegt dat mijn hoge note helemaal niet vals klinken/klonken. Ik had veel fretbuzz omdat mijn brug veel te laag stond en mijn snaren dus te dicht tegen mijn hals stonden, die heeft hij nu ook gefixed door de brug simpelweg terug hoger te zetten is iets wat ik zelf had gekunnen maar ik bleef er liever af voor ik het erger maakte Dus eigenlijk niet veel moeilijks aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.