Jump to content

The Guitar

Ice Banana

Recommended Posts

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

268

• GwnHugo

193

• NickyHendriks

103

• StijnGTA

74

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Kleine greep uit mijn favoriete basslines

Jammer dat de gitaar zo messy is in die laatste.

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Als ik zo zie blij dat ik de Peavey cab niet erbij genomen heb toen ik mijn Hartke kocht, zou niet eens door mijn kozijn kunnen!! Wat is de diepte? :puh: Mijn cabinet is 40cm diep en paste er met 5cm aan beide kanten net doorheen :puh:

Geplaatst:

Als ik zo zie blij dat ik de Peavey cab niet erbij genomen heb toen ik mijn Hartke kocht, zou niet eens door mijn kozijn kunnen!! Wat is de diepte? :puh: Mijn cabinet is 40cm diep en paste er met 5cm aan beide kanten net doorheen :puh:

50CM diep, 72CM hoog en 64CM breed. Weegt ongeveer 45KG, en de head ongeveer 20KG geloof ik. Head is een Peavey Mark IV uit 1982 en de cabinet is een gloednieuwe Peavey 410TVX.

@Cheers bedankt :)

Geplaatst:

2 gemakkelijke liedjes die ik nu volledig kan op bas:

- zombie van the cranberries

- Feel Good Inc van the gorillaz

:D

Geplaatst:

mooie liedjes moechy :D

Vandaag is en vriend van men vader langs geweest die men gitaar gefixed heeft( Dat verhaal met men brug waar ik aan had geprutst en frettbuzz had en men onderste noten die vals klonken) :tu:

Geplaatst:

Vandaag is en vriend van men vader langs geweest die men gitaar gefixed heeft( Dat verhaal met men brug waar ik aan had geprutst en frettbuzz had en men onderste noten die vals klonken) :tu:

Hoe heeft ie het nu gefixed?

Geplaatst:

Hoe heeft ie het nu gefixed?

Hij zegt dat mijn hoge note helemaal niet vals klinken/klonken. Ik had veel fretbuzz omdat mijn brug veel te laag stond en mijn snaren dus te dicht tegen mijn hals stonden, die heeft hij nu ook gefixed door de brug simpelweg terug hoger te zetten :tu: is iets wat ik zelf had gekunnen maar ik bleef er liever af voor ik het erger maakte :puh:

Dus eigenlijk niet veel moeilijks aan :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...