Jump to content

The Guitar


Ice Banana

Recommended Posts

Volgens mij is het niet schadelijk hoor,ik leg mijn versterker bv ook altijd plat als ik hem vervoer en nog geen probleem gehad. Voor dat stof kan je er een oud laken ofzoo over leggen en zorgen dat alles goed bedekt is en dan hou je het meeste stof er wel van weg ;)

En toch raad ik het niet aan.. Bij vervoeren maakt het niet zo veel uit, maar als je hem gewoon altijd zo hebt liggen is toch wel heel wat anders! En zo'n laken? NIET DOEN!!! Geeft alleen maar MEER stof!

bwa, als het zo'n goed dik laken is tog niet, wij hadden er een over een verterker van een vriend gelegd die hier een jaar had gestaan en bijna geen stofje :puh:

Waarom kan het eigenlijk kwaad als je hem lange tijd op zijn zei ligt ? :sigaar:

Kan je er beter plastic rond doen of inpakken zodat er zeker geen stof in komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    268

  • GwnHugo

    193

  • NickyHendriks

    103

  • StijnGTA

    74

Top Posters In This Topic

Posted Images

Volgens mij is het niet schadelijk hoor,ik leg mijn versterker bv ook altijd plat als ik hem vervoer en nog geen probleem gehad. Voor dat stof kan je er een oud laken ofzoo over leggen en zorgen dat alles goed bedekt is en dan hou je het meeste stof er wel van weg ;)

En toch raad ik het niet aan.. Bij vervoeren maakt het niet zo veel uit, maar als je hem gewoon altijd zo hebt liggen is toch wel heel wat anders! En zo'n laken? NIET DOEN!!! Geeft alleen maar MEER stof!

bwa, als het zo'n goed dik laken is tog niet, wij hadden er een over een verterker van een vriend gelegd die hier een jaar had gestaan en bijna geen stofje :puh:

Waarom kan het eigenlijk kwaad als je hem lange tijd op zijn zei ligt ? :sigaar:

Nouja een dik laken dempt het geluid ook weer. En dat is niet goed voor de conus + bovenplaat. Speakers zijn best wel zwaar en een conus zal hierdoor sneller beschadigen. Zoals Moechy zegt gewoon wat plastic (wel zorgen dat er wat gaten in zitten ivm druk).

En als het een back-ported (gat in achterkant) cabinet is dan is het helemaal niet aan te raden aangezien er dan bijna geen lucht meer in de speaker-ruimte kan komen en de conus nóg meer kracht moet zetten om te kunnen bewegen.

Kortom, ik raad het gewoon af. Je kunt het doen maar ik zou het echt niet doen. Op zijn zij kan, zoals ik hem gedaan met mijn 410 ivm de wieltjes op de onderkant dan trilt het lekker door... Maar echt op de achterkant leggen raad ik af, mede ook omdat de jack-in/power-in meestal op de achterkant zit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Haha ik zie dat je een echte 'guitar-grip' hebt zoals ik het noem bij je fret-hand :puh: Meestal doen bassisten het weer anders, lastig uit te leggen maar op een manier dat de vingers eigenlijk helemaal niet zo veel hoeven te buigen en vaak zelfs nog wat 'scheef' over de toets :puh: Lastig uitleggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ik zie dat je een echte 'guitar-grip' hebt zoals ik het noem bij je fret-hand :puh: Meestal doen bassisten het weer anders, lastig uit te leggen maar op een manier dat de vingers eigenlijk helemaal niet zo veel hoeven te buigen en vaak zelfs nog wat 'scheef' over de toets :puh: Lastig uitleggen.

Ja zo speel ik altijd :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach dan post ik ook maar eens een foto met mezelf en men bas. :7

Picture8.jpg

Als je een foto van jezelf met je bas post, zorg dan in ieder geval dat je bas zichtbaar is op de foto ;). Verder moet je gewoon spelen zoals je zelf fijn vindt, maar dingen verkeerd aanleren is niet handig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach dan post ik ook maar eens een foto met mezelf en men bas. :7

Picture8.jpg

Als je een foto van jezelf met je bas post, zorg dan in ieder geval dat je bas zichtbaar is op de foto ;). Verder moet je gewoon spelen zoals je zelf fijn vindt, maar dingen verkeerd aanleren is niet handig.

Webcam kreeg hem er niet goed op :7. Zal wel eens een nieuwe maken

Link to comment
Delen op andere websites

En nu ga ik vanavond denk ik beginnen (mits ik niet ál te laat thuis ben) om NIB te leren van Sabbath, wat blijft dat een lekker nummer!! Niet geweldig moeilijk maar je moet hem wel leren he :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...