Jump to content

[SA] San Andreas Mini Mission Challenge


Flying Dutchman

Recommended Posts

aankondigingslogobz3.png

Graphics made by Ferre (Hij is dus ook verantwoordelijk voor de typefout in de graphics :puh:

In het nieuwe jaar is het tijd voor een nieuwe contest. Na de San Andreas Stunt Challenge, komt nu de San Andreas Mini Mission Challenge. Ik heb dit zelf bedacht, na de SASC. Het gaat, zoals de naam al doet vermoeden, om Mini Missions in GTA San Andreas.

Het begint volgens de planning op 1 januari 2007. Mocht het dan nog niet vol zijn, dan wacht ik totdat de deelnemerslijst vol is.

Er worden 5 rondes gehouden, in elke ronde word 1 Mini Mission uit GTA San Andreas gedaan. Het gaat om de beste tijden voor de verschillende Mini Missions en Challenges.

Er kunnen 20 mensen deelnemen:

Ronde 1: 5 afvallers

Ronde 2: 5 afvallers

Ronde 3: 5 afvallers

Ronde 4: 2 afvallers

Finale: Strijd om 1e, 2e en 3e plaats.

Deelnemen:

De deelnemerslijst is vol!

Het toernooi:

Als het toernooi begonnen is, post ik hier welke Mini Mission gedaan moet worden. Je krijgt dan een aantal dagen de tijd om een goede tijd neer te zetten. Stuur, via een PB, je tijd en een screen van je tijd naar mij.

Gebruik daarvoor dit lijstje:

[b]Naam: 
Tijd:
Screen:[/b]

Als je je tijd eenmaal ingezonden hebt, kun je je uiteraard niet meer bedenken en een betere tijd inzenden. Zorg dus dat je zeker weet dat je een zo goed mogelijke tijd hebt neergezet!

Wat kun je ermee winnen?

Natuurlijk de eer, je bent dan een van de beste GTA San Andreas spelers van het forum. ;)

En deze badges voor in je signature, voor respectievelijk de eerste, tweede en derde plaats:

eersteplaatsir9.png

tweedeplaatses8.png

derdeplaatspx4.png

Deelnemerslijst:

1. SummerBase

2. -Matthijs-

3. PatrickW

4. Bling

5. HerrieM

6. Dizzee

7. GTA-Sheep

8. Twenty-Eyes

9. Velaro

10. kevin software

11. MartyCeha

12. Koen-

13. rdewit

14. Svenie

15. $NeoSyp$

16. Bassiej26

17. Rivel

18. JustinW

19. Typhoon

20. Froodoo

Doe mee, deelnemen is belangrijker dan winnen!

Post hier niet, vragen of opmerkingen via een PB naar mij.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 1

ronde1logomh2.jpg

Na bijgekomen te zijn van de oliebollen, champagne en vuurwerk beginnen we het jaar meteen goed met de eerste ronde van de San Andreas Mini Mission Challenge.

Zoals je hier bovenaan al hebt kunnen zien, is de eerste mini mission ‘Burglary’, oftewel de inbreek missies. Het is de bedoeling om in 1 nacht een zo groot mogelijke buit binnen te halen. PM de waarde van je buit naar mij, met een screen erbij als bewijs, bijvoorbeeld zo:

Voorbeeld

Je hebt t/m 4 januari de tijd om je resultaat in te sturen. Als je te laat bent, val je helaas af.

Verdere informatie:

De burglary missies kun je starten in een Black Boxville. Je mag zelf weten waar je gaat inbreken. Zowel in Los Santos, San Fierro en Las Venturas kun je een Black Boxville vinden.

De locaties van de Black Boxvilles:

Los Santos ingame locatie

Los Santos locatie op kaart

San Fierro ingame locatie

San Fierro locatie op kaart

Las Venturas ingame locatie

Las Venturas locatie op kaart

Ik wens iedereen een heel goed 2007 en heel veel succes met de eerste ronde van de San Andreas Mini Mission Challenge! :)

Deelnemers die hun resultaat al ingeleverd hebben: (T/m 4 januari!!!)

1. $NeoSyp$

2. Bassiej26

3. Rdewit

4. Koen-

5. JustinW

6. Twenty Eyes

7. HerrieM

8. Dizzee

9. Svenie

10. Rivel

11. Froodoo

12. Typhoon

13. Bling

14. MartyCeha

15. -Matthijs-

16. PatrickW

17. SummerBase

De tijd is om, je kunt niet meer je resultaat insturen, helaas. De mensen die nu niet ingestuurd hebben, vallen in ieder geval af. De rest van de uitslagen komt zo snel mogelijk.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Uitslag ronde 1:

1. Typhoon: $72.000,-

2. JustinW: $56.180,-

3. HerrieM: $50.000,-

4. PatrickW: $36.980,-

5. –Matthijs-: $35.280,-

6. Bling: $33.620

7. Dizzee: $23.120

8. $NeoSyp$: $21.780,-

9. SummerBase: $19220,-

10. Twenty eyes: $11.520,-

11. MartyCeha: $11.520,-

12. Bassiej26: $10.580,-

13. Svenie: $8.000,-

14. Rivel: $4.500,-

15. Koen-: $2.420

16. Froodooo: $1.280,-

17. rdewit: $320,-

18. GTA-Sheep 0

19. Kevin Software 0

20. Velaro 0

De eerste 15 (Typhoon t/m Koen-) Gaan door naar de volgende ronde. Morgen (5 januari) word gepost wat de volgende ronde inhoud. De laatste 5 (Froodoo t t/m Velaro) vallen helaas af. Volgende keer beter!

Nog een aankondiging:

De volgende ronde zal morgen (5 januari) al van start gaan. Je hebt dan tot zondag (7 januari) om je resultaat in te leveren. Morgen komt pas de officiele aankondiging, dus je hoeft je nu nog niet druk te maken.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 2

ronde2logond2.jpg

De volgende ronde is de BMX challenge in Los Santos. Het is de bedoeling om voor deze challenge een zo goed mogelijke tijd te halen. Je moet in het skatepark in Los Santos checkpoints verzamelen door te stunten en te springen met je BMX. Stuur je tijd, weer met een screen ervan als bewijs, via een PB naar mij. Je hebt van 5 januari (vandaag) tot 7 januari (zondag) de tijd om je tijd in te sturen. Vragen of opmerkingen kunnen altijd over PB naar mij gestuurd worden.

Verdere informatie:

De BMX challenge kun je starten door op de BMX in het skatepark in Los Santos te stappen.

Locaties:

Ingame locatie BMX Challenge:

ronde2locatieingamexi8.th.jpg

Locatie BMX Challenge op kaart:

ronde2locatieopkaartjf6.th.jpg

Succes!

Deelnemers die hun resultaat al ingeleverd hebben:

1. Typhoon

2. SummerBase

3. $NeoSyp$

4. HerrieM

5. Bling

6. PatrickW

7. Bassiej26

8. Twenty Eyes

9. Svenie

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Uitslag ronde 2:

1. Bassiej26: 0:48

2. SummerBase: 1:05

3. Typhoon: 1:12

4. HerrieM: 1:20

5. Bling 1:22

6. Svenie: 1:29

7. JustinW: 1:29

8. $NeoSyp$: 1:36

9. -Matthijs-: 1:58

10. PatrickW: 2:11

11. MartyCeha: 2:21

12. Twenty Eyes: 2:49

13.Rivel: Afgevallen wegens technische problemen

14. Koen-: Niet ingeleverd

15. Dizzee: Niet ingeleverd

De eerste 10 (Bassiej26 t/m PatrickW) gaan door naar de volgende ronde. De laatste 5 (MartyCeha t/m Dizzee) vallen helaas af.

Nog een aankondiging:

De volgende ronde zal a.s. vrijdag (12 januari) van start gaan en lopen tot volgende week maandag (15 januari).

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 3

Het is al weer tijd voor de derde ronde van de San Andreas Mini Mission Challenge. De volgende challenge gaat over het ‘favoriete’ deel van GTA:SA voor veel mensen: Vliegen.

Ronde 3 bestaat uit een vliegchallenge, namelijk ‘World War Ace’ die je kunt starten op het Vliegveld van Las Venturas.

ronde3voorbeelddingwu3.th.png

Je vliegt de challenge, als je klaar bent komt er een tijd in beeld. Neem een screenshot van die tijd en stuur hem op naar mij. Je hebt tot maandag 15 - 1 de tijd om je screen in te sturen. De datum is inderdaad anders dan vooraf aangekondigd, dit omdat een aantal mensen dit weekend niet kon. Omdat het aantal afvallers dan wel erg hoog zou zijn, heb ik de uiterste inleverdatum een dag verplaatst. De snelste 5 gaan door.

Hier kun je de challenge starten:

Ronde 3 locatie ingame

Ronde 3 locatie op kaart

Veel succes!

Deelnemers die hun resultaat al ingeleverd hebben:

1. Bassiej™

2. HerrieM

3. $NeoSyp$

4. Svenie

5. Typhoon

6. Bling

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Uitslag ronde 3:

Het was echt vreselijk spannend, het ging om secondenwerk. Jammer dat GTA San Andreas niet op tiende seconden meet. Toch was het duidelijk wie er wel en niet door zouden gaan:

1. HerrieM 1:46

2. $NeoSyp$ 1:49

3. PatrickW 1:49

4. Typhoon 1:50

5. -Matthijs- 1:50

6. Svenie 1:51

7. Bling 1:51

8. Bassiej™ 1:52

9. SummerBase 1:52

10. JustinW Niet ingeleverd

De eerste 5 (HerrieM t/m -Matthijs-) gaan door naar de volgende ronde. De laatste 5 (Svenie t/m JustinW) vallen helaas af.

Nog een aankondiging:

De volgende ronde zal van vrijdag 19 januari t/m zondag 21 januari plaatsvinden. Mochten 1 of meer deelnemers daar echt hele grote problemem mee hebben, dan kunnen ze mij een PB sturen.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 4

ronde4logogm0.png

Ronde vier is een racemissie, ‘8-track’ namelijk. Het is de bedoeling dat je deze challenge doet, en een screen van je beste tijd in zend. Als je de race gedaan hebt, zal er staan wat je beste tijd is, stuur daar dus screen dus in:

ronde4voorbeeldscreenko2.th.png

Locatie waar je de challenge kunt starten:

Locatie op kaart

Locatie ingame

Je hebt t/m zondag 21 januari de tijd om je resultaat in te sturen. Als je het niet op tijd inlevert, val je helaas af. Deze ronde zullen er maar 2 mensen afvallen, zodat er slechts 3 finalisten overblijven. Veel succes iedereen!

Vragen of opmerkingen over PB.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Uitslag ronde 4!

Ronde 4 was wat minder spannend, hier zijn de tijden:

1. Typhoon: 4:35

2. HerrieM: 4:49

3. PatrickW: 4:55

4. -Matthijs-: 4:51

5.

-Matthijs- was wel iets sneller dan PatrickW, maar hij heeft zijn resultaat wel erg veel te laat ingeleverd. (Bijna 12 uur te laat). Verder schelen de tijden maar een paar seconden, waardoor het het eerlijkst is dat PatrickW door gaat.

Typhoon, HerrieM en PatrickW zullen dus de finale spelen

Aankondiging:

De finale zal volgend weekend lopen. Van vrijdag 26 januari t/m zondag 28 januari wordt hij dus gespeeld. Mocht iemand van de finalisten hier problemen mee hebben, dan kunnen ze mij altijd een PB sturen.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

update:

Na onderzoek is bewezen dat $NeoSyp$'s tijd niet echt was. Hij heeft de screen gephotoshopt. Hij is nu wegens fraude gedisqualificeerd, nadat hij zelf aangegeven had uit de contest te willen stappen.

Zoals te zien is in de vorige post, is de finale anders ingedeelt. Voor HerrieM en Typhoon verandert er weinig, alleen de uitslag van ronde 4. PatrickW gaat nu wel door, omdat ik wel 3 mensen in de finale wil hebben. Ik hoop dat iedereen nu tevreden is, het toernooi is nu in ieder geval weer 'rechtgezet'.

Reacties hierover kunnen altijd via PB gegeven worden. ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

De grote finale!

ronde5logova9.png

Vandaag gaat de grote finale van de San Andreas Mini Mission Challenge van start! De drie finalisten (Typhoon, HerrieM en PatrickW) zullen strijden om de titel.

De finale bestaat uit de eerste wedstrijd van ‘The Chiliad Challenge’. Het is dus de bedoeling de ‘Scoth Bonnet Yellow Route’ zo snel mogelijk af te leggen. Stuur daarna een screen van je snelste tijd in.

Je kunt de Chiliad Challenge starten door op deze mountainbike te stappen:

Ingame locatie

Locatie op kaart

Lever je resultaat voor a.s. zondag (28 januari) 24.00 uur in, anders maak je zeker geen kans meer op de overwinning. Veel succes!

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

De uitslag!

De San Andreas Mini Mission Challenge is na 5 ronden afgelopen. Twintig leden streden voor de titel, er kon er maar één de beste zijn. Dat is uiteindelijk Typhoon geworden! Op een tweede plaats eindigde PatrickW, op de derde plek eindigde HerrieM. De tijden van PatrickW en HerrieM verschilden niet veel, Typhoon was echter met afstand de beste:

1. Typhoon: 1:36

2. PatrickW: 1:44

3. HerrieM: 1:46

Gefeliciteerd jongens, jullie hebben het echt goed gedaan. Met bloed, zweet en tranen werd de finale bereikt. Jullie zijn alle drie supergoed, maar er kan maar één winnaar zijn. Jullie krijgen jullie award badge voor in jullie handtekening zo snel mogelijk via PB toegestuurd.

Het topic is vanaf nu open voor reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was helaas al vroeg uitgeschakeld, maar ik wil toch nog even van de gelegenheid gebruik maken. Ik wil jouw, Typhoon enorm feliciteren en ook wil ik richting de andere deelnemers mijn complimenten tonen. Het was een goed georganiseerde contest, zoals het hoort. Voor herhaling vatbaar lijkt mij; nogmaals gefeliciteerd winaars.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was helaas te laat om me in te schrijven, waardoor ik dus niet

meegedaan heb, maar ik wil Typhoon, PatrickW en HerrieM van harte

feliciteren met hun 1e, 2e en 3e plaats.

En natuurlijk hebben alle andere deelenemers het ook top gedaan! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Typhoon en PatrickW, gefeliciteerd. Op deze challenge waren jullie duidelijk beter dan ik, en de eerste en tweede plek zijn helemaal verdient. FD, nog bedankt voor de goede organisatie, ondanks lastige momenten.

Het is zeker voor herhaling vatbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...