Jump to content

[SA] San Andreas Mini Mission Challenge

Recommended Posts

Geplaatst:

Proficiat aan Typhoon ! Hij heeft volgens mij wel zeer hard zijn best gedaan, hij heeft een aantal keren prachtige prestaties neergezet. Natuurlijk ook een proficiat aan de 2e en 3e plaats en natuurlijk alle andere deelnemers ;) En ook aan de organisator van deze San Andreas Mini Mission Challenge ;) Spijtig dat ik geen gta san andreas op de computer heb anders had ik zeker meegedaan !

Geplaatst:

Proficiat

Allereerst wil ik de winaar Typhoon feliciteren, want dit winnen is toch wel moeilijk denk ik, ook PatrickW en HerrieM hebben het natuurlijk heel goed gedaan, want ze waren toch wel heel dichtbij!

FD je hebt dit van het begin tot het einde heel goed gedaan, echt waar!

GTA-Freak2

Geplaatst: (bewerkt)

Ik feliciteer iedereen, ondanks hij of zij nou eerder of nooit is afgevallen. Ik vond het een leuke contest die zeker voor herhaling vatbaar is :Y. Ik zat zelf eerst ook te twijfelen of ik nou wel of niet mee zou doen, achteraf maar goed ook; mijn San Andreas is tijdelijk uitgeschakeld... Maar sowieso goed werk jngens, Typhoon, van harte gefeliciteerd met je 1e plaats! PatrickW ook met jouw 2e!

EDIT I: Huh? Post net wat, kijk terug; geen post. Denk, nog maar eens posten; staan er 2 posts die afzonderlijk zijn gepost onder elkaar...

EDIT II: Ik weet het al, als je binnen 10 min. 2 posts post wordt het één bericht...

Bewerkt: door VWO-er

:klap: Gefeliciteerd Typhoon! :klap:

Je was duidelijk de snelste in deze race. Je hebt er zo te zien erg je best voor gedaan, dat merk ik wel. Ook PatrickW en HerrieM wil ik feliciteren, met hun 2de&3de plaats! Proficiat jongens! Jullie hebben het echt verdiend!

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Bedankt voor de reacties iedereen! PatrickW en HerrieM gefeliciteerd met de 2e en 3e prijs! Ik heb erg genoten van de contest, het was erg spannend vooral in de vliegronde!

Flying Dutchman bedankt voor deze leuke en spannende contest!

@$NeoSyp$, ik heb er inderdaad erg me best voor gedaan :) Op je mountainbike die berg af is niet de makkelijkste opdracht.

Geplaatst:

Allemaal van harte gefeliciteerd, in het bijzonder natuurlijk de winnaar Typhoon, heel goed gedaan!

En zoals al is gezegd, is deze contest voor herhaling vatbaar, ik wil er niet weer in de eerste ronde uit! :puh:

Geplaatst:

Ook ik wil Typhoon nog even feliciteren met deze (toch wel) ruime overwinning! Je hebt je wel weer bewezen, zeg. Ik bleef helaas steken in de derde ronde, maarja, er kan er natuurlijk maar één de beste zijn! PatrickW en HerieM natuurlijk ook gefeliciteerd, met het behalen van de tweede en derde plaats. :Y

Verder wil ik natuurlijk ook Flying Dutchman even complimenteren, voor het organiseren van deze contest! :klap:

Geplaatst:

Typhoon gefeliciteerd met deze overwinning, met ruime voorsprong een duidelijke en verdiende winnaar.

Deze laatste race was inderdaad geen eenvoudige klus, een goede balans vinden tussen zo hard mogelijk naar beneden en voorzichtig de bochten op de juiste snelheid nemen. Typhoon heeft laten zien dat als beste te beheersen. HerrieM ook proficiat, je hebt in de voorgaande ronden laten zien een waardig deelnemer te zijn, maar niet alle onderdelen kunnen je evengoed liggen.

En natuurlijk wil ik hier ook graag Flying Dutchman bedanken voor een zeer mooi uitgevoerde organisatie. Alles was telkens tot in de puntjes verzorgt, en ook bij zware problemen hield hij z'n hoofd koel en loste het zeer correct op. _O_

Geplaatst:

Proficiat Typhoon! :klap:

Je hebt er veel missies voor moeten doen, met veel geduld.

daarvoor is het je ook vanharte gegunt!

Natuurlijk ook een applausje voor alle deelnemers die EERLIJK hebben gespeeld; :)

:klap::klap::klap:

Gefelicteerd Typhoon!

En ik hoop maar dat je bij de volgende challenge ook wint!!!

Greetz, GTA Monster

Bewerkt: door GTA Monster
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...