Jump to content

Nieuwe moderator in Onzin


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    1

  • Rullez

    1

  • ikt

    1

  • .Timothy

    1

Je vroeg me ineens iets op msn en ik dacht, waar heeft die het over dat zijn, zijn zaken toch helemaal niet. Toen keek ik op de index en toen zag ik het; Nieuwe moderator in Onzin, natuurlijk feliciteerde ik jou en dat wil ik nu nog even doen als herinnering ( :D )! NandroDavids ik wens je enorm veel succes en sterkte (zul je nodig hebben :puh: ).

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin! NandroDavids moderator van het Onzin Forum? :clown:

Nee, ik feliciteer je omdat je weer een extra forum erbij hebt om te modereren. Het gaat goed de laatste tijd hè? :puh:

Ik wens je veel succes en plezier bij het modereren toe. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat een beetje rond te neuzen op het forum totdat ik plotseling zag dat er een oranje blokje voor het "mededelingen fora" stond. Ik dacht; "Zucht, weer een naamswijziging..", maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn. Ik zie dat jij het onzin fora onder je hoede zal nemen, en daar heb ik natuurlijk alle vertrouwen in! Je doet het namelijk al onwijs goed als mod van het sport- en Vice City fora, en daarom heb ik ook het volste vertrouwen in je dat het helemaal goed gaat komen met het onzin fora. _O_

Kortom; Veel plezier, en vooral veel succes met je nieuwe taak, NandroDavids! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...