Jump to content

CSI: San Andreas


Big Boss

Recommended Posts

is dat site wel jullie eigen site en hoe komt het dat jullie fraps een better geluidskwaliteit heeft?

Die sites ( GTA Movies.be.tt en SPY Movies.tk ) zijn beide (voorlopig) gehost op een gratis host waar dan ook nog een gratis domein aangekoppeld is.

Wat die geluidskwaliteit betreft: Ik denk dat het gewoon aan de geluidskaart ligt, hoe goed of slecht die is. Het kan er ook aan liggen dat wij Fraps Full Version gebruiken, maar dat denk ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    44

  • Big Boss

    31

  • Thundercover

    10

  • Jarno

    8

is dat site wel jullie eigen site en hoe komt het dat jullie fraps een better geluidskwaliteit heeft?

Die sites ( GTA Movies.be.tt en SPY Movies.tk ) zijn beide (voorlopig) gehost op een gratis host waar dan ook nog een gratis domein aangekoppeld is.

Wat die geluidskwaliteit betreft: Ik denk dat het gewoon aan de geluidskaart ligt, hoe goed of slecht die is. Het kan er ook aan liggen dat wij Fraps Full Version gebruiken, maar dat denk ik niet.

1 Vraagje,Hoe gaat het met dat script van die keer dat ik je een PB Gezonden heb om mee te werken aan het script?

PS:oh ik heb juist je post op pangina 9 gezien ik heb wel al iets in gedachten.:)

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

csilsgezochtnb9.jpg

Ook kamnaroi heeft besloten zich terug te trekken, nadat hij mij per e-mail heeft gemeld dat zijn computer iets te sloom is om een vloeiend filmpje te maken.

Wij zoeken nu dus alweer een nieuwe medewerker (M/V) die het film gedeelte van CSI: Los Santos wil maken.

We verwachten wel, dat je laat zien dat je een aanwinst voor ons team kan zijn. Daarom is elkeen die wil soliciteren naar deze plek verplicht een filmpje, dat natuurlijk met CSI te maken heeft, en opgenomen is uit GTA: San Andreas, van rond de twee minuten in te sturen. Je bent vrij om te kiezen. Het mag een verhaaltje zijn, een intro, wat dan ook.

Waar kijken we naar in het filmpje?

  • Inhoud
  • Graphics
  • Geluid
  • Frame rate (of het niet te sloom gaat, of blijft hangen)
  • Eventuele ingesproken stemmen en/of ondertiteling

Je kan je aanmelden door een PB naar $NeoSyp$ of mij (Big Boss) te sturen. Wij hebben echt dringend iemand nodig, omdat het project al heel erg achterloopt.

Onderwerp: CSI: Los Santos
[b]Ja, ik wil mee helpen aan CSI: Los Santos![/b]
[b]Filmpje:[/b] <De link naar YouTube, Google Video, RapidShare, ...>
[b]Commentaar (optioneel):[/b]

De datum waarop de nieuwe medewerker verkozen zal worden is nog niet bekend, maar we laten wel zo snel mogelijk iets weten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

CSI:LS MEDEWERKER GEZOCHT!

Waar kijken we naar in het filmpje?

Inhoud

Graphics

Geluid

Frame rate (of het niet te sloom gaat, of blijft hangen)

Eventuele ingesproken stemmen en/of ondertiteling

Je kan je aanmelden door een PB naar $NeoSyp$ of Big Boss te sturen. Wij hebben echt dringend iemand nodig, omdat het project al heel erg achterloopt.

CODEOnderwerp: CSI: Los Santos

Ja, ik wil mee helpen aan CSI: Los Santos!

Filmpje: <De link naar YouTube, Google Video, RapidShare, ...>

Commentaar (optioneel):

PS:aangezien ik nu bij het CSi:SA Team hoor,heb ik toestemming om zoon berichten te plaatsen.Of niet? (:puh:) En BigBoss,ik zal je zo meteen het script van CSI:LS 2 doorzenden :sigaar:

EDIT:Script 1 is klaar,script 2 en cript drie zijn klaar voor CSI:Los Santos Aleen wachten we op een medewerker!!!

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

GROOT NIEUWS!

nieuwe serie en werk aan CSI hervat

Beste leden,

jullie hebben lang niet van ons gehoord, maar we zijn terug! We hebbe absoluut niet stilgezeten, maar we hebben het allemaal heel druk gehad met van alles en nog wat. Maar gelukkig nadert de vakantie, waarin wij allemaal onze uiterste best zullen doen!

Nieuwe serie

We hebben besloten aan een nieuwe CSI: San Andreas te gaan werken, namelijk CSI: Bone County. Dit idee komt van onze Bus, hij zal tevens ook het script maken. Deze CSI is gevestigd in El Quebrados (het lege warenhuis is omgetoverd tot een csilab). Dit CSI team heeft het toezicht over het gebied vanaf Bayside town (Bayside zelf valt onder verantwoording van CSI: San Fierro) tot Las Venturas (wat weer onder CSI: Las Venturas valt). Oftewel de desert. Nu moet je niet denken dat we straks ook met een CSI: Flint County of Red County komen, dat is het niet. Het is gewoon dat de desert geweldig is voor misdaden omdat het zo uitgestrekt is en onbeschaafd. Kleine gehuchten, spooksteden, plateaus en te veel geheimen. Wie weet wat er onder dat zand ligt...

CSI: Bone County zal worden geproduceerd door Spy Movies en het script zal worden geschreven door Bus.

CSI: Bone County aflevering 1 wordt begin juli verwacht

Werk aan CSI: San Fierro hervat

Na een lange tijd stilstand en problemen, is besloten dat het werk aan CSI: San Fierro zal worden hervat. Aangezien voor mij de vakantie vrijdag begint (donderdag laatste repetities) zal ik er dan zo snel mogelijk weer aan verder werken (na het voltooien van CSI: Bone County, wat ik ook maak).

Bij het uitkomen van CSI: San Fierro deel 2 zal overigens de beloofde verassing worden onthuld.

CSI: San Fierro wordt half juli verwacht

Overigens zal Spy Movies vanaf 21 juli tijdelijk stil liggen vanwege mijn vakantie (raad eens waarheen)

Het is de bedoeling dat zowel CSI: Bone County als CSI: San Fierro voor deze datum zullen uitkomen, echter mocht dit niet lukken dan komen deze begin augustus uit.

Voor het bekijken van de intro van CSI: Bone County en alle andere CSI's San andreas'en kijk op:

http://www.0spymovies0.bravehost.com/CSISanAndreas.html

Uiteraard zijn reacties zeer welkom!

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...