Jump to content

CSI: San Andreas


Big Boss

Recommended Posts

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    44

  • Big Boss

    31

  • Thundercover

    10

  • Jarno

    8

Voorproefje CSI:LV2

Het ziet er weer goed uit, maar er zijn nog een paar punten om weggewerkt te worden:

- vlak na 0:30 minuten is de tekst niet goed leesbaar;

- vlak daarna vlieg je ergens anders en klopt de overgang van de muziek niet meer;

- zoals eerder gezegd: er staat nog steeds wasted;

- bij het intro staat nog steeds www.fraps.com.

Voorproefje CSI:SF2

Het ziet er weer goed uit, maar ook hier zijn er nog een paar punten om weggewerkt te worden:

- de stemmen zijn te hard;

- bij het begin van het intro is dat deuntje net iets te lang, het kan mensen gaan irriteren.

Ga zo door allebei :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok thundercover, ik heb gelezen en:

-Zal ik wat zachter zetten. Maar er komt ook nog een muziekje aan het begin (in die mist) dus zal het niet opeens van geen geluid naar hard geluid meer gaan.

-Tja, dat is nou eenmaal het liedje dat bij CSI: SF hoort. Persoonlijk gaat het me nooit irriteren (misschien bij wat andere mensen wel, maar het is nou eenmaal het CSI: SF lied).

Bedankt voor je commentaar!

PS: Vinden jullie het een verbetering ten opzichte van CSI: SF1? Persoonlijk vind ik dat wel, er zitten nu ook stemmen etc in.

Adeus! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Voorproefje CSI:LV2

Het ziet er weer goed uit, maar er zijn nog een paar punten om weggewerkt te worden:

- vlak na 0:30 minuten is de tekst niet goed leesbaar;

- vlak daarna vlieg je ergens anders en klopt de overgang van de muziek niet meer;

- zoals eerder gezegd: er staat nog steeds wasted;

- bij het intro staat nog steeds www.fraps.com.

- Hoe bedoel je? kan je niet lezen dat de persoon in het vliegtuig zingt * I've got ... two tickets to paradiseee *

- Goed opgemerkt, maar ik drukte op camera wisselen, en dan krijg je dat zwart blokje bovenaan. Daar moet nog een overgang tussen.

- Dat moet inderdaad ook weggewerkt.

- maar ik ga niet de hele intro opnieuw maken, alhoewel, wie weet ...

Link to comment
Delen op andere websites

Voorproefje CSI:LV2

Het ziet er weer goed uit, maar er zijn nog een paar punten om weggewerkt te worden:

- vlak na 0:30 minuten is de tekst niet goed leesbaar;

(..)

- Hoe bedoel je? kan je niet lezen dat de persoon in het vliegtuig zingt * I've got ... two tickets to paradiseee *

(..)

Nee, ik kan het niet goed lezen. Met moeite heb ik kunnen ontcijferen wat er stond, na het filmpje op pauze te hebben gezet. Het komt waarschijnlijk door die lichte, felle achtergrond.

Tevens komt er bij 0:08 minuten een raar geluid als je van camera wisselt ofzo. Misschien dat hier nog iets aan te doen is.

@$NeoSyp$: Zelf vind ik The Who ook goed, maar nu begon ik me ergeren aan het lange stukje in het begin, van 0:55 tot aan 1:36 lijkt me net iets te lang. Verder veel beter dan de eerste aflevering. Misschien is het handig om een vast intro te nemen, want deze was anders dan vorige toch?

Link to comment
Delen op andere websites

:sigaar: Hallo, Big Boss ik heb even een opmerking ... bij de 00.08 sec is er bij het opstijgen een hinderend geluid , ook bij 00.14 sec is dat zo... derest is wel cool alleen dan ga je in dat filmpje opeens de text van dat liedje zeggen -,-' dat is niet erg handig
Link to comment
Delen op andere websites

:sigaar: Hallo, Big Boss ik heb even een opmerking ... bij de 00.08 sec is er bij het opstijgen een hinderend geluid , ook bij 00.14 sec is dat zo... derest is wel cool alleen dan ga je in dat filmpje opeens de text van dat liedje zeggen -,-' dat is niet erg handig

De piloot van het vliegtuig zingt mee. Daarom staat er die tekst. Vervolgens raakt hij de controle over het vliegtuig kwijt. Als er stemmen bij komen, zal je de piloot vast vals horen mee zingen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik zeg hoor, maar er zijn wel veel minpunten:


  1. [1] Er staat twee keer: 'Cinematic Camera. Press ...'
    [2] Je zit alleen maar op een motor.
    [3] Het beeld is wazig, ik raad Google Video aan, langere uploadtijd, maar betere kwaliteit.
    [4] Dat Star Wars-achtig naar boven schuiven vind ik ook maar niks.

Maar toch nog veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik zeg hoor, maar er zijn wel veel minpunten:

    [1] Er staat twee keer: 'Cinematic Camera. Press ...'
    [2] Je zit alleen maar op een motor.
    [3] Het beeld is wazig, ik raad Google Video aan, langere uploadtijd, maar betere kwaliteit.
    [4] Dat Star Wars-achtig naar boven schuiven vind ik ook maar niks.

Maar toch nog veel succes.

Hier ben ik het mee eens. Ik wil eraan toevoegen dat ik de camera-wisseling/het draaien van de camera/het beeld niet mooi vloeiend vind. Het kan ook zijn dat het aan Youtube ligt, maar dat lijkt me niet. Maar het is ook je eerste filmpje. Veel succes verder :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

IEDEREEN OPGELET! HET VOORSTUKJE VAN CSI:LS KOMT ZO ONLINE! IK POST HET ZO!!!!!!!

Alvast veel plezier idereen. Wacht maar af, want CSI:LS 1 komt sneller uit dan je kan denken!

Bewerkt: door gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...