Jump to content

CSI: San Andreas


Big Boss

Recommended Posts

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    44

  • Big Boss

    31

  • Thundercover

    10

  • Jarno

    8

ik vind de versie van San Fierro door Neosyp toch leuker en mooier

dat arrestatie in huis vond ik echt zwakjes, verstoppen achter muur en wapen richten

wat denk jij van

CJ komt binnen in huis, hoort geschreeuw in een kamertje (badkamer)

en de "DIEF" vrijt met zijn vrouw achter doek in de douche

zou ik echt beter vinden maar goed, jullie beslissen :)

Bedankt SWYV. maar denk eraan, we zijn hier niet om elkaar te overtreffen, maar om elkaars filmpjes wat beter te eh...ehm...(hoe zeg je dat)

nou ja je weet wel ^_^

iedereen bedankt voor het kijken naar csi: sa! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat deze aflevering een stuk aangenamer was om te kijken. Geen irritante achtergrondlawaai, ondertiteling was goed te volgen en het verhaal was wel ok. Puntjes van kritiek vind ik nu dat de sprongen tussen stukken film te pijnlijk duidelijk worden en dat het daarom niet echt goed afgewerkt lijkt. Voorbeeld daarvan is dus wat VWO-er al zei, maar ook gewoon tussen de plekken waar je rijdt. Zo zit je in de rand van LV, dan ineens op The Strip.

Overigens nog een tip voor dat stukje over het ondervragen in The Sex shop. Wellicht is het beter om de kijker te laten zien waarom juist daar, door bijvoorbeeld erheen te kijken en dan te zeggen dat daar wellicht mensen het ongeval hebben gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

oh ja ik heb nog een tip, bis boss. maak de volgende keer de ondertiteling wat kleiner. ik weet niet, maar dat ziet er gewoon wat beter uit. dan ziet het er niet uit als bij die kneuzen filmpjes (waarbij altijd super tekst staat) :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

weet ik. maar bij de volgende CSI: Sf zal er een gigantische verbetering te zien zijn, onder andere stemmen! (jaja, deze keer ECHT). dat maakt het al een stuk leuker. maar ja, wij hebben meestal een redelijk ingewikkeld verhaal, maar we zullen de ondertiteling langer laten staan (niet dat je het nog echt nodig hebt met de stemmen, maar ja voor slechthorenden etc...)

dus WAIT FOR IT! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ja. humor is redelijk belangrijk in csi: sf. niet teveel, anders wijkt het teveel af van de echte csi, maar wel genoeg om het toch leuk te houden ^_^

:cya:

PS: ik dacht dat er iemand bezig was met csi: ls...

misschien is het leuk als, iemand anders dat doet, en dat het dan als volgt is:

-csi sf gaat volgens serie csi NY

-csi lv gaat volgens serie csi (LV)

(-csi ls gaat volgens serie csi miami)

dus misschien is dat een idee. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

oh ja ik heb nog een tip, bis boss. maak de volgende keer de ondertiteling wat kleiner. ik weet niet, maar dat ziet er gewoon wat beter uit. dan ziet het er niet uit als bij die kneuzen filmpjes (waarbij altijd super tekst staat) :cya:

Ja, dat zal ik proberen, maar het probleem is dat ik Movie Maker gebruik om de filmpjes te monteren, en als ik dan op 'Titel op de gesellecteerde clip toevoegen' klik en de tekst in helemaal onderaan typ, is de helft niet te zien!

Link to comment
Delen op andere websites

ja. humor is redelijk belangrijk in csi: sf. niet teveel, anders wijkt het teveel af van de echte csi, maar wel genoeg om het toch leuk te houden ^_^

:cya:

PS: ik dacht dat er iemand bezig was met csi: ls...

misschien is het leuk als, iemand anders dat doet, en dat het dan als volgt is:

-csi sf gaat volgens serie csi NY

-csi lv gaat volgens serie csi (LV)

(-csi ls gaat volgens serie csi miami)

dus misschien is dat een idee. :cya:

Het lijkt me leuker om ipv een CSI:LS die gebaseerd is op CSI:Miami, een CSI:VC gebaseerd op CSI:Miami te maken, want VC lijkt veel meer op Miami :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ja. humor is redelijk belangrijk in csi: sf. niet teveel, anders wijkt het teveel af van de echte csi, maar wel genoeg om het toch leuk te houden ^_^

:cya:

PS: ik dacht dat er iemand bezig was met csi: ls...

misschien is het leuk als, iemand anders dat doet, en dat het dan als volgt is:

-csi sf gaat volgens serie csi NY

-csi lv gaat volgens serie csi (LV)

(-csi ls gaat volgens serie csi miami)

dus misschien is dat een idee. :cya:

Het lijkt me leuker om ipv een CSI:LS die gebaseerd is op CSI:Miami, een CSI:VC gebaseerd op CSI:Miami te maken, want VC lijkt veel meer op Miami :Y

ja, maar csi sf iis ook gebasseerd op csi ny. en dat is liberty...

en vc zou niet bij csi sa horen

Link to comment
Delen op andere websites

oh ja ik heb nog een tip, bis boss. maak de volgende keer de ondertiteling wat kleiner. ik weet niet, maar dat ziet er gewoon wat beter uit. dan ziet het er niet uit als bij die kneuzen filmpjes (waarbij altijd super tekst staat) :cya:

Ja, dat zal ik proberen, maar het probleem is dat ik Movie Maker gebruik om de filmpjes te monteren, en als ik dan op 'Titel op de gesellecteerde clip toevoegen' klik en de tekst in helemaal onderaan typ, is de helft niet te zien!

Ik zou ook best een CSI:LS willen maken, mits ik van hetzelfde probleem als Big Boss

afkom.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...