Jump to content

CSI: San Andreas


Big Boss

Recommended Posts

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    44

  • Big Boss

    31

  • Thundercover

    10

  • Jarno

    8

  • 3 maanden later...

Even dit topic weer naar boven halen.

Medewerker gezocht



Het is voor sommigen van ons vakantie en het CSI SA team is weer hard bezig geweest. We hebben echter nog 1 medewerker nodig. Niet om te acteren maar om stemmen in te spreken. Tot nu toe deed ik alle stemmen zelf, maar nu hebben we een vrouwelijke medewerker nodig voor wat vrouwelijke stemmen die ik niet zelf kan inspreken. Het is voor de rol van inspectrice Gleason, 1 van de 2 belangrijkste inspecteurs. Zij is het lid dat vooral de onderzoeken in het lab doet, maar staat ook haar mannetje in het veld. Het zijn over het algemeen niet al te veel zinnen, meestal zo'n 4 of 5 achter elkaar. Voor nu hebben we 4 zinnen nodig. Je zult een officieel lid van het CSI SA team worden, en je komt dus ook in de credits

Ben jij dus geinteresseerd? Meld je dan snel aan in het Reactie Topic!

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, ik heb heel goed nieuws voor jullie CSI SA fans. Crime Scene Investigation San Fierro is afgerond! Alles is opgenomen en alles is netjes gemonteerd. Alleen... we zoeken nog steeds iemand die wat vrouwelijke stemmen voor ons wil inspreken. Voordat dat af is kunnen we niets doen, en dat is zonde, aangezien het echt het enige is wat nog gedaan moet worden. Denk jij dat je die zinnentjes wel eventjes kunt inspreken (het zijn er welgeteld 16) post dat dan hier, of stuur mij een PB. DOe dit aub zo snel mogelijk, dan kunnen we CSI SF 2 online zetten!

Link to comment
Delen op andere websites

CSI SF is echt heel leuk. Veel droge humor: We moeten het melden als hij stopt. Niet aan een stoplicht, kneus. , Burp, weet ik veel en Vraag ook meer donuts. Verder kreeg ik echt de rillingen van die schreeuw aan het begin :puh: De achtervolging vond ik wel een beetje aan de lange kant. Stemmen zoals altijd heel leuk, alleen kon je soms niet helemaal opmaken wie er nu juist sprak.

Voor de fans: We hebben al een special klaarstaan. Houd het hoofdtopic in de gaten!

Link to comment
Delen op andere websites

Zo Big Boss, die special waar je net over sprak... Wel, die zal ik nu bekend maken.

Nu CSI SF 2 uit is, is het tijd om dit bekend te maken. De verassingsaflevering zal een samenaflevering worden. Dit houdt in dat de ene CSI een vervolg op de ander zal zijn. Het verhaal begint in San Fierro, waar een lading RPG's wordt gestolen. De dader vlucht vervolgens naar Las Venturas. Het CSI LV team zal dit moeten oplossen. Uiteindelijk vlucht de dader terug naar San Fierro, waar het CSI SF team het werk moet afmaken. Een dubbelaflevering dus. Kijk ernaar uit! Zometeen komt hier een voorstukje te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Zoals ik het nu hoor, blijkt het allemaal super te zijn! Eerst was ik een goede fan van CSI: SA maar omdat er een hele tijd niks meer werdt gezegt enzo dacht ik dat jullie waren gestopt. :)

Zo te zien dus niet .. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...