Jump to content

CSI: San Andreas


Big Boss

Recommended Posts

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    44

  • Big Boss

    31

  • Thundercover

    10

  • Jarno

    8

Echt waar als ik eerlijk mag zijn is CSI: LV 2 echt amateuristisch.

Kritiek punten:

- Opgenomen op PS2 (Kwaliteits verlies)

- Gokken duurt lang en je ziet gewoon nog loser etc. en hoeveel je gokt

- Neergestorte vliegtuig is ineens weggesleept (Gebeurd ook echt in een half uurtje o.i.d.) en zowieso er moet nog eerst onderzoek gebeuren ter plekke etc.

- Wrak is echt niet van een Shamal.

- Je rijd gewoon zigzaggend door het verkeer etc.

- Je spreekt voor ongeveer voor 5 personen iets in

- Micro is geen goede kwaliteit

- Een inspecteur die boksbeugels bij zich heeft en uzi's op een motor?

- CJ is ook de verdachte want hij rijd in politie auto etc.

Echt zo amateuristisch. Ooit wel eens gehoord van GTA: San Andreas op de PC?

Link to comment
Delen op andere websites

Echt waar als ik eerlijk mag zijn is CSI: LV 2 echt amateuristisch.

Kritiek punten:

- Opgenomen op PS2 (Kwaliteits verlies)

- Gokken duurt lang en je ziet gewoon nog loser etc. en hoeveel je gokt

- Neergestorte vliegtuig is ineens weggesleept (Gebeurd ook echt in een half uurtje o.i.d.) en zowieso er moet nog eerst onderzoek gebeuren ter plekke etc.

- Wrak is echt niet van een Shamal.

- Je rijd gewoon zigzaggend door het verkeer etc.

- Je spreekt voor ongeveer voor 5 personen iets in

- Micro is geen goede kwaliteit

- Een inspecteur die boksbeugels bij zich heeft en uzi's op een motor?

- CJ is ook de verdachte want hij rijd in politie auto etc.

Echt zo amateuristisch. Ooit wel eens gehoord van GTA: San Andreas op de PC?

Ik heb gehoord dat big boss van plan zou zijn om gta:sa te kopen op de pc. maar op de dag dat hij dat wilde doen, waren de winkels kennelijk niet open. ik weet niet of hij hem inmiddels al heeft...

Link to comment
Delen op andere websites

Haha :schater: sorry hoor maar Las Venturas suckt een pack

-Hééél amateuristich zoals iedereen hier zegt

-Verhaal trekt op niks

-Booring die rijd zeker tien minuten op zijn Brommer

-Die Micro is Slecht

- ...

doe het in het vervolg wat beter hé :schater:

>>> Door Bling: Je mening geven mag, maar blijf wel een beetje reëel aub. En dan heb ik het vooral over de bovenstaande zin.<<<

CSI : SF was wel goed :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, word er hierzo nog wel aangewerkt. Want het is alweer een tijdje geleden van een nieuwe update. Want ik zet echt met smart te wachten om een aflevering van 1 van de delen. Dus mij vraag wanneer kan ik een nieuwe aflevering verwachten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, word er hierzo nog wel aangewerkt. Want het is alweer een tijdje geleden van een nieuwe update. Want ik zet echt met smart te wachten om een aflevering van 1 van de delen. Dus mij vraag wanneer kan ik een nieuwe aflevering verwachten?

En of er aan wordt gewerkt. Momenteel is CSI: SF in productie, maar dat duurt gewoon wat langer, omdat ik ook veel mod om het perfect te krijgen. CSI: LV zal volgens mij ook niet snel uitkomen, omdat we 'iets leuks' gepland hebben. Maar dat wordt wel bekend als CSI: SF 2 uit is. CSI: LS, dat duurt ook nog even. Maar het is zeker nog allemaal in ontwikkeling!

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, "Iets" komt! (geweldig, parodie op "Het" Komt! :puh: )Ik ben al bezig aan "Iets", maar dat zul je wel zien als het af is ... Door school heb ik nu wel wat minder tijd om aan CSI: SA te werken, maar heb geduld. Geduld is een schone deugd

--------------------

[...]Trouwens, die stemmen zijn erg irritant.

Ik ben Belg hè ;) Niet altijd even goed verstaanbaar voor Nederlanders.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Om nog eventjes op die explosie in csi sf terug te komen:

Het is niet gelukt om hem te modden. Echter, ik heb nu wel gode explosies. Ik heb deze explosies er met een ander programma later bijgeplakt. Het is nu wat minder realistisch, maar nood breekt wet ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

csilsgezochtnb9.jpg

Wij hebben besloten gtaboy107 uit het team te zetten. We zijn op onze beslissing teruggekomen nadat we hebben geconstateerd dat hij toch niet zo geschikt is om deze taak te vervullen.

Wij zoeken nu dus een nieuwe medewerker (M/V) die mee wil helpen aan CSI: Los Santos.

We verwachten wel, dat je laat zien dat je een aanwinst voor ons team kan zijn. Daarom is elkeen die wil soliciteren naar deze plek verplicht een filmpje, dat natuurlijk met CSI te maken heeft, en opgenomen is uit GTA: San Andreas, van rond de twee minuten in te sturen. Je bent vrij om te kiezen. Het mag een verhaaltje zijn, een intro, wat dan ook.

Je kan je aanmelden door een PB naar $NeoSyp$ of mij (Big Boss) te sturen.

Onderwerp: CSI: Los Santos
[b]Ja, ik wil mee helpen aan CSI: Los Santos![/b]
[b]Filmpje:[/b] <De link naar YouTube, Google Video, RapidShare, ...>
[b]Commentaar (optioneel):[/b]

De datum waarop de nieuwe medewerker verkozen zal worden is nog niet bekend, maar we laten wel zo snel mogelijk iets weten.

@gtaboy107: Niet mee eens? PB mij of $NeoSyp$.

---



Niet meer op dit topic reageren totdat een nieuwe mederwerker wordt verkozen of tot er een nieuwe aflevering uitkomt.

Dank jullie wel voor het begrip.

---

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

---



UPDATE!

---

Ik heb nu vakantie en het werk vlot echt! Het modding gedeelte is nu grootendeels afgelopen; het lab, met alle spullen er in is af, de befaamde CSI Hummer staat er in, en ook het script is geschreven (Ja, Pietje II, er is dus wel degelijk een script!).

Ik heb ook een nieuwe intro gemaakt, (zonder fraps.com bovenaan) waarin ik de officiële theme song van CSI (Las Vegas) heb gebruikt.

Je kan hem HIER bekijken. Voel je vrij om een reactie te plaatsen.

Als jullie deze intro beter vinden als de vorige, zal deze gebruikt worden, zoniet dan komt de oude er terug in.

Wij zijn ook nog altijd op zoek naar iemand die CSI: Los Santos kan filmen (zie mijn vorige post), het script zal worden geschreven door Dastard.

---



Posten is toegestaan!

---

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...