Jump to content

De doodstraf van Saddam


BangBros

Saddam  

135 leden hebben gestemd

  1. 1. De Doodstraf mee eens?

    • Ja zeker
      65
    • Ja
      17
    • Nee
      25
    • Kunnen ze bush ernaast hangen
      22
    • geen van beide
      3


Recommended Posts

Goeidedag mensen ik heb even een topic over de doodstraf van Saddam gemaakt ik vind eigenlijk dat bush ernaast hoort te zitten waarom? omdat bush 50 keer zo meer mensen heeft gedood dan Saddam sinds hij in Irak is zijn er zoveel mensen omgekomen en hele chaos daar daarom even deze topic en het spijt mij als er een topic over bestaat want ik kon er niks over zoeken..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    23

  • Steel Dogg

    10

  • Clowntje_93

    9

  • Wesley

    8

ik zou zeggen: NEE,Saddam verdient het niet, want hij was president van Irak en toen gebeurde er niet zoveel ergs, en moet jij Irak van nu zien onder macht van Bush, autobommen, doden, en Bush merkt er zeker niets van of wil niks van aanttrekken

ik zou zeggen, HANG SADDAM NIET OP, LAAT BUSH HANGEN

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op nee gestemd. Niet dat ik niet vind dat Saddam Hoessein een vreselijk regime heeft gevoerd over Irak en vele misdaden heeft begaan, maar ik vind dat wij als mensen niet mogen oordelen over het leven van anderen, wat zij ook maar misdaan hebben. Want is de persoon die Saddam Hoessein straks het laatste 'zetje' richting de dood geeft niet ook een moordenaar...? Uiteraard ben ik van mening dat Saddam Hoessein gestraft moet worden voor zijn daden, maar ik vind niet dat dat gedaan moet worden door hem ter dood te brengen. Geef die man levenslang en plaats hem in een gevangenis totdat hij een natuurlijke dood sterft, maar we moeten ons niet gaan verlagen tot zijn niveau door hem te executeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Goeidedag mensen ik heb even een topic over de doodstraf van Saddam gemaakt ik vind eigenlijk dat bush ernaast hoort te zitten waarom? omdat bush 50 keer zo meer mensen heeft gedood dan Saddam sinds hij in Irak is zijn er zoveel mensen omgekomen en hele chaos daar daarom even deze topic en het spijt mij als er een topic over bestaat want ik kon er niks over zoeken..

Een aantal dingen die je beweert hebben geen enkel fundament dat gebaseerd is op feiten. Bush zou 50 keer meer mensen hebben vermoord?!? De meeste doden in Irak zijn Irakezen die vermoord zijn door Irakezen. Daarnaast mag je toch eens een zoektocht doen naar een aantal van de misstanden die door Saddam (of in opdracht van) zijn begaan. Ik denk dat je een aantal dingen toch wel schrikbarend zult vinden.

Ik wil hier absoluut niet mee zeggen dat Bush goed is, want hij is zeker een van de slechtste presidenten die Amerika ooit heeft gehad.

Ik heb trouwens nee gestemt omdat ik principieel tegen de doodstraf ben. Daarnaast is er ook absoluut geen sprake geweest van een eerlijk proces. Met een eerlijk proces zou de uitkomst hetzelfde geweest zijn, want het is wel zeker dat Saddam schuldig is, maar toch.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou zeggen: NEE,Saddam verdient het niet, want hij was president van Irak en toen gebeurde er niet zoveel ergs, en moet jij Irak van nu zien onder macht van Bush, autobommen, doden, en Bush merkt er zeker niets van of wil niks van aanttrekken

ik zou zeggen, HANG SADDAM NIET OP, LAAT BUSH HANGEN

Daar heb je echt grootgelijk ik vind het ook kijk in de warmen landen wat Saddam had gedaan toen ze aanslag op hem wouden plegen toen het mislukte en toen hij die mensen had gedood dat is normaal in zo'n land .. zo proberen ze daar de handelen maar sinds bush in Irak is gaan er 100den mensen dood per dag dat kan toch niet.. en die klootzak (sorry) van bush is daar alleen op uit om de oli van Irak omdat Irak nummer4 land is met de meeste Oli, waarom hij Irak binnenviel kijk toen de aanslagen kwamen op de World Trade Center hoor ik van heel veel mensen dat Amerika een groot deels ook mee te maken had.. dat de gebouwen hoe ze neerstorten allebei tegelijkertijd 5 minuut verschil dan.. ze storten ook echt neer als mensen bijvoorbeeld een oud gebouw opblazen dat niet meer nodig is op die manier is World Trade Center denken heel veel mensen ook door Amerikanen opgeblazen dat ze er bommen in hebben geplaatst en dat de FBI wel wist dat er aanslagen zouden komen want ik probeer te zeggen is dat bush dit allemaal gepland had .. kijk hij gaf zo'n 1 uur ongeveer de tijd zodat de mensen konden onstappen maar daar boven zaten ze vast dus bleef er niks anders op dan opblazen en binladen de schuld te geven en Irak binnedringen..

Goeidedag mensen ik heb even een topic over de doodstraf van Saddam gemaakt ik vind eigenlijk dat bush ernaast hoort te zitten waarom? omdat bush 50 keer zo meer mensen heeft gedood dan Saddam sinds hij in Irak is zijn er zoveel mensen omgekomen en hele chaos daar daarom even deze topic en het spijt mij als er een topic over bestaat want ik kon er niks over zoeken..

Een aantal dingen die je beweert hebben geen enkel fundament dat gebaseerd is op feiten. Bush zou 50 keer meer mensen hebben vermoord?!? De meeste doden in Irak zijn Irakezen die vermoord zijn door Irakezen. Daarnaast mag je toch eens een zoektocht doen naar een aantal van de misstanden die door Saddam (of in opdracht van) zijn begaan. Ik denk dat je een aantal dingen toch wel schrikbarend zult vinden.

Ik wil hier absoluut niet mee zeggen dat Bush goed is, want hij is zeker een van de slechtste presidenten die Amerika ooit heeft gehad.

Ik heb trouwens nee gestemt omdat ik principieel tegen de doodstraf ben. Daarnaast is er ook absoluut geen sprake geweest van een eerlijk proces. Met een eerlijk proces zou de uitkomst hetzelfde geweest zijn, want het is wel zeker dat Saddam schuldig is, maar toch.

Dan heb jij het fout sinds bush daar is probeert hij ''DEMOCRATIE'' te verichten en daar zijn ze niet mee eens en blazen zichzelf op tot dat de Amerikanen hun land uit zijn... en al die ontvoeringen? dat ze eisden dat de Amerikanen terug trokken maar dat doen ze niet omdat ze OLI willen

Bewerkt: door BangBros
Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb je opzich wel een punt ND maar dat 'wij' niet mogen oordelen over andere, klopt wel maar anderzijds deed Saddam dit ook over zijn volk met de moorden die hij pleegte. Het was een absolute tiran die zijn volk onderdrukte en andere volken. Wat hij met die gifgassen heeft gedaan tegen de Koerden is natuurlijk verschikkelijk. Hij hoort wat mij betreft absoluut thuis in het rijtje Milosovic, Hitler en Geert Wilders. Toch houdt ik het op een NEE, ik ben niet tegen de doodstraf(wel zoals deze in Amerika wordt uitgevoerd) maar ik vind dat in Saddam er met de doodstraf veel en veel te makkelijk van af komt. Die man zou dag en nacht gemarteld moeten worden, en dan zo dat hij wel net in leven blijft. Dagen zonder eten laten, publiekelijk vernederen.. Lijden, lijden en lijden dus. En als we 't dan zat zijn stenigen we 'm gewoon. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Martelen ookalweer niet kijk in Irak Afganistan zijn de mensen temprament ze houden hun volk zo onder controle kijk Nederland zeer beschaafd land en in Europa gebeurt dit niet hier kunnen ze het met woorden af maar daar is het normaal voor hun

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb NEE gestemd omdat ik ook vind dat executies onterecht zijn, maar hij zou wel levenslang moeten krijgen vanwege de vreselijke misdaden die hij gepleegd heeft. Sommige uitspraken tov Bush vind ik onterecht, alhoewel ik het helemaal geen goede president vind:

- Hij heeft zeker niet 50 keer zoveel mensen gedood als Saddam, hij heeft enorm veel geld besteed aan de oorlog, zodat er zo weinig mogelijk doden zouden vallen. Om het even te verduidelijken: het kostte 2 keer zoveel geld om oorlog te voeren, dan om alle schade te herstellen... Maar dit praat deze oorlog natuurlijk niet goed: oorlog blijft oorlog.

- Dat hij zegt dat hij de oorlog tegen de Koerden heeft gestart (die gifgastoestanden) omdat er aanslagen op hem werden gepleegd, is een erg onterecht argument. Als je weet welke wantoestanden hij allemaal verricht heeft, vindt ieder normaal mens het evident dat er mensen waren die Saddam het liefst dood wilden.

- Je mag ook niet vergeten dat Bush niet de enige was die de oorlog startte, er waren nog belangrijke personen die er hun belangen bij hadden, zoals Donald Rumsfeld.

- Wel een goed argument vind ik dat de olie een bepalende factor is geweest bij het starten van de oorlog.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ze allebij hangen... Bush is net zo erg met het vernielen van een paar landjes en met zeker meer dan een miljoen slachtoffers. Alleen omdat het Amerika is en het ''goede daden'' verricht mag hij blijven leven. Niet dus. Saddan heeft ook vel mensen vermoord, ook oorlog ezo gedaan, dus hij mag ook dood!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op ja want hij verdient het gewoon. Hij heeft genoeg mensen laten vermoorden en martelen, nu voelt hij het zelf ook.

Laatste nieuws:

Een advocaat van Saddam Hoessein zegt dat de Iraakse voormalige dictator toch morgen wordt opgehangen. Eerder werden geruchten hierover tegengesproken door de Iraakse autoriteiten.

Alles wijst erop

"Alles wijst erop dat de executie morgen plaatsvindt", aldus de advocaat. Eerder suggereerden ook Amerikaanse functionarissen dat Saddam nog dit weekend zou worden opgehangen.

Bron: RTL Nieuws

Link to comment
Delen op andere websites

Martelen ookalweer niet kijk in Irak Afganistan zijn de mensen temprament ze houden hun volk zo onder controle kijk Nederland zeer beschaafd land en in Europa gebeurt dit niet hier kunnen ze het met woorden af maar daar is het normaal voor hun

uhum.... Nederland een zeer beschaafd land.

dat zou ik niet zo snel willen zegen

kijk maar eens naar ons.

- drugs belijd

- prostituees

- Abortus

- alle asielzoekers die onterecht het land zijn uitgezet

Trouwens ben ik voor de dood straf voor Saddam.

En vind ik dat in Nederland het niet verkeerd zou zijn om de doodstraf toe te passen

Link to comment
Delen op andere websites

Martelen ookalweer niet kijk in Irak Afganistan zijn de mensen temprament ze houden hun volk zo onder controle kijk Nederland zeer beschaafd land en in Europa gebeurt dit niet hier kunnen ze het met woorden af maar daar is het normaal voor hun

uhum.... Nederland een zeer beschaafd land.

dat zou ik niet zo snel willen zegen

kijk maar eens naar ons.

- drugs belijd

- prostituees

- Abortus

- alle asielzoekers die onterecht het land zijn uitgezet

Trouwens ben ik voor de dood straf voor Saddam.

En vind ik dat in Nederland het niet verkeerd zou zijn om de doodstraf toe te passen

Beste vriend (of man) als ik je geen vriend mag noemen NL is zeer beschaafd ik vraag me af of je weleens in andere landen bent geweest BUITEN Europa weet je dat daar heel wat armen zijn? en leren hartsikke moeilijk is en dat je daar geen kansen krijgt?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...