Jump to content

De doodstraf van Saddam


BangBros

Saddam  

135 leden hebben gestemd

  1. 1. De Doodstraf mee eens?

    • Ja zeker
      65
    • Ja
      17
    • Nee
      25
    • Kunnen ze bush ernaast hangen
      22
    • geen van beide
      3


Recommended Posts

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    23

  • Steel Dogg

    10

  • Clowntje_93

    9

  • Wesley

    8

Ik hou niet zo van de doodstraf, maar voor HEM mogen ze best wel een uitzondering maken. En Bush heeft helemaal niet 50 keer meer mensen vermoord dan Saddam. Meneertje Hussein staat erg hoog in de top 10 van de grootste massamoordenaars, met Stalin bovenop, en Hitler op de 2e plek. Hij is verantwoordelijk voor de dood en ellende van een heel land! Hij heeft dorpen laten platbranden, onschuldige vrouwen en kinderen zonder pardon op beestachtige manier om het leven laten brengen, en dan hebben jullie medelijden met hém?! Ik ben zo opgelucht dat ie dood is. Maar nou moet de VS wel uit Irak hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Nee gestemt, ik vindt dat Saddam de maximale straf moet krijg, en ik vind de doodstraf minder erg dan levenslang (je gaat naar de galg, luik gaat open, klaar. Bij levenslang zit je nog enkele jaren (decenia) in de shit).

Wat wel zo is (heeft mijn vader gezegd en ik ben het met hem eens) is dat wat Saddam heeft gedaan is verschrikkleijk, maar het land was enigzins stabiel. kijk eens wat voor burgeroorlog EN Amerika/Irak oorlog er nu woedt. Het land is er op achteruit gegaan. Je ziet wel allemaal mensen juigen "Allah! De dictator Saddam is dood" maar wat ze nu om hun oren krijgen is nog veel erger (de burgeroorlog dus).

Irak was geen beste boe maar nu is het een grote bende die niet meer te redden is. Chapeau Bush (hij heeft het verneukt, maar hij hoeft niet dood van mij (ook niet levenslang :puh:))

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het er wel mee eens, alleen hadden ze hem wat langer mogen laten lijden vind ik...

>>> Door Dutchy3010: Dit filmpje is al eens uit het topic gehaald vandaag, wat ook logisch is omdat de meeste dit niet willen zien. Als iemand toch de behoefte heeft het filmpje te zien, zoekt hij maar even met google.<<<

Hier het filmpje, enjoy, en als je er niet tegen kan, niet kijken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zwaar verdiend, deze kerel heeft mensen gemarteld, vrouwen verkracht, kinderen vermoord, en weet ik veel wat allemaal nog meer. Deze man heeft geen recht op geboorte of enig recht op leven, het enige wat deze man verdiend is de strop, zoals ze die hem ook gegeven hebben.

Ik hoop dat hij brand in de Hel.

Link to comment
Delen op andere websites

GOED GESPROKEN!! Je hebt wel gelijk hoor Lance Dance. Ik sta achter je. En ik heb het filmpje wel gezien op Geenstijl en het valt mee, het wordt namelijk donker en daarna zie je even vaag wat. Niets gruwelijks aan. Maar toch kan ik het begrijpen dat mensen dit niet willen zien. :Y

PS: IK heb liever levenslang dan de doodstraf(niet voor hem maar voor mezelf). Dan leef je tenimnste nog, hoewel in de bak maar je kan nog een beetje van het leven genieten.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

niemand verdient de doodstarf sluit heb gewoon levenslang op :Y

Daar ben ik het mee eens. Maar dan verdient Saddam zeker de hoogste straf. En ophanging vind ik het ergste :kots:

Nou ik ken ergere manieren! Hij had trouwens geluk tijdens het ophangen. Hij brak namelijk meteen zijn nek, dat bespaart je weer 2 minuten ellende. Wat hij trouwens WEL verdiende vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moesten iets anders hebben gedaan.Hem slagen geven voor de rest van zijn leven hij moet lijden wat hij geeft gedaan .Maar nu is het gedaan met zijn vreselijke daden eindelijk !

Greetz SS

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor ''ja''

Ik vind dat hij het wel verdiend heeft. Al vinden veel mensen het niet de juiste manier. Hij heeft verschrikkelijk veel mensen gedood hij heeft vreselijke dingen gedaan. Dan verdient hij het dat er ook aan zijn leven een einde komt. Ja kan hem beter van de wereld laten verdijnenen dan eeuwig in een vierkante kamer opsluiten.

Ik heb daarom totaal geen medelijden met die man :N Had hij maar geen ''Dictator'' moeten worden en mensen moeten uitmoorden!

Global :t

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook nergens op slaan dat andere mensen jou leven mogenbepalen ..

Bangbros wat deed hij dan bij andere mensen :? hij hield ze jarenlang in de cel en bijv. de voetbal waar zijn zoons voor zorgden (ook dood). Als ze verloren met voetbal gingen ze hun martelen :N en ga me niej vertelle dat dat niet waar is want ik kom daar eigenlijk vandaan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook nergens op slaan dat andere mensen jou leven mogenbepalen ..

Bangbros wat deed hij dan bij andere mensen :? hij hield ze jarenlang in de cel en bijv. de voetbal waar zijn zoons voor zorgden (ook dood). Als ze verloren met voetbal gingen ze hun martelen :N en ga me niej vertelle dat dat niet waar is want ik kom daar eigenlijk vandaan

Woonde jij daar of ken jij familie die daar woont.Dan zeg ik :gelukkig ben jij hier veilig .Sadam is tenonder gegaan.Het is zijn verdiende loon

Greetz SS :engel:

Bewerkt: door Syfes
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook nergens op slaan dat andere mensen jou leven mogenbepalen ..

Bangbros wat deed hij dan bij andere mensen :? hij hield ze jarenlang in de cel en bijv. de voetbal waar zijn zoons voor zorgden (ook dood). Als ze verloren met voetbal gingen ze hun martelen :N en ga me niej vertelle dat dat niet waar is want ik kom daar eigenlijk vandaan

Woonde jij daar of ken jij familie die daar woont.Dan zeg ik :gelukkig ben jij hier veilig .Sadam is tenonder gegaan.Het is zijn verdiende loon

Greetz SS :engel:

neej me familie woont daar k ben hier geboren in NL maar hij heeft wel broer van me moeder en vader

vermoord :-( en thx trouwens jou mening, daar hou ik van :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...