Jump to content

De doodstraf van Saddam

Saddam  

135 leden hebben gestemd

1. 1. De Doodstraf mee eens?

• Ja zeker
      65
    • Ja
      17
    • Nee
      25
    • Kunnen ze bush ernaast hangen
      22
    • geen van beide
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

NIEUWS

De democraten willen dat Bush zijn soldaten terug haalt uit Irak

Nou, dat moet Bush echt niet doen!

Dan komen er zeker weten nog veel aanslagen.

Bijna elke dag hebben ze daar wel één aanslag.

Van terroristen, als Bush zijn troepen daar weg laat halen, dan komen er alleen maar meer aanslagen.

Je hebt het fout '' Wesley_GTA'' die aanslagen komen door dat Bush met zijn troepen in Irak zit met die aanslagen willen ze juist zeggen dat de Amerikaanse soldaten weg moeten.

Als de Amerikanen uit Irak weggaan, woedt er binnen de korste keren een burgeroorlog (voor zover die niet al aan de gang is). Totdat er weer iemand opstaat en van de chaos gebruik maakt om de macht over te nemen. Dan heb je opnieuw een dictatuur en is er helemaal niemand op vooruit gegaan.

Nee, die soldaten moeten daar nog maar even blijven zitten. De vraag is wanneer ze dan wel weg kunnen, want de rust zie ik nog niet zo gauw terugkeren in Irak.

• Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

23

• Steel Dogg

10

• Clowntje_93

9

• Wesley

8

Geplaatst:

Ik heb gestemd op: Ja zeker. Zo iemand moeten ze gewoon ophangen ja. Als je beseft wat ie allemaal gedaan heeft dan is het zeker terecht.

Geplaatst:
Ik heb gestemd op: Ja zeker. Zo iemand moeten ze gewoon ophangen ja. Als je beseft wat ie allemaal gedaan heeft dan is het zeker terecht.

Kijk aan de ene kant heb je ook gelijk maar ik vind dit wel grof uit zien hoor lui in van die maskers en dat plek ook geef die man dan gewoon een spuit.

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk aan de ene kant heb je ook gelijk maar ik vind dit wel grof uit zien hoor lui in van die maskers en dat plek ook geef die man dan gewoon een spuit.

vraag jij je weleens af hoe hij dat vroeger deed :? op exact hetzelfde plek nogwel :? ophangen of met een pistool voor hun hoofd :{

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

vraag jij je weleens af hoe hij dat vroeger deed :? op exact hetzelfde plek nogwel :? ophangen of met een pistool voor hun hoofd :{

Maar toch als hij het verkeerd doet hoefen de andere dat ook niet te doen snap je wat ik bedoel?

Geplaatst:
ik zou zeggen: NEE,Saddam verdient het niet, want hij was president van Irak en toen gebeurde er niet zoveel ergs, en moet jij Irak van nu zien onder macht van Bush, autobommen, doden, en Bush merkt er zeker niets van of wil niks van aanttrekken

ik zou zeggen, HANG SADDAM NIET OP, LAAT BUSH HANGEN

jij weet het niet jongen, mijn moeder komt uit irak je moest is weten!

:puh:

Achja, ieder zijn mening

Bush is ook een oetl*l

Geplaatst: (bewerkt)

Maar toch als hij het verkeerd doet hoefen de andere dat ook niet te doen snap je wat ik bedoel?

Waarom vind je dat hij er zo gemakkerlijk van af moet komen? (spuitje) Weet je wel niet wat hij gedaan heeft?! Ik vind dat ze hem een langzame een pijnlijke dood hadden moeten geven. En wat hebben jullie allemaal tegen Bush? Hij heeft geen oorlogsmisdaden gepleegd. Hij kan gewoon geen goede tactieken bedenken en het amerikaanse leger heeft meer geld nodig. De hoogste legerbazen uit een land willen dat er zo af en toe oorlog uitbreekt, want anders wordt hun leger verwaarloosd. Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:

eigenlijk had hij een pijnlijkere dood moeten krijgen majah anders was hij ontsnapt net als in het verleden

Geplaatst:

Volgens mij hadden ze hem niet moeten ophangen

alhoewel het in die landen een vernedering is om

opgehangen te worden...

Er zijn veel mensen die het ermee eens zijn dat ze

iedere dag een stukje van hem of moetsensnijden..

Dan zou hij het wel geweten hebben.

Geplaatst:

Al wie op Nee heeft gestemt is ZIEK

Saddam heeft honderden mensen vermoord ds hij verdient de doodstraf !!

Van mij moge ze bush er ook naast hangen hoor :engel:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Inmiddels is het al weer en tijdje geleden dat de wereld afscheid heeft moeten nemen van deze heer en iedereen is ruimschoots in de gelegenheid gesteld zijn/haar mening te geven. Topic gesloten derhalve met mijn persoonlijke dank voor de over het algemeen zeer doordachte meningen :klap:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...