Jump to content

De doodstraf van Saddam

Saddam  

135 leden hebben gestemd

1. 1. De Doodstraf mee eens?

• Ja zeker
      65
    • Ja
      17
    • Nee
      25
    • Kunnen ze bush ernaast hangen
      22
    • geen van beide
      3

Recommended Posts

Geplaatst:
niemand verdient de doodstarf sluit heb gewoon levenslang op :Y

Daar ben ik het mee eens. Maar dan verdient Saddam zeker de hoogste straf. En ophanging vind ik het ergste :kots:

• Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

23

• Steel Dogg

10

• Clowntje_93

9

• Wesley

8

Geplaatst:

Martelen ookalweer niet kijk in Irak Afganistan zijn de mensen temprament ze houden hun volk zo onder controle kijk Nederland zeer beschaafd land en in Europa gebeurt dit niet hier kunnen ze het met woorden af maar daar is het normaal voor hun

uhum.... Nederland een zeer beschaafd land.

dat zou ik niet zo snel willen zegen

kijk maar eens naar ons.

- drugs belijd

- prostituees

- Abortus

- alle asielzoekers die onterecht het land zijn uitgezet

Trouwens ben ik voor de dood straf voor Saddam.

En vind ik dat in Nederland het niet verkeerd zou zijn om de doodstraf toe te passen

Beste vriend (of man) als ik je geen vriend mag noemen NL is zeer beschaafd ik vraag me af of je weleens in andere landen bent geweest BUITEN Europa weet je dat daar heel wat armen zijn? en leren hartsikke moeilijk is en dat je daar geen kansen krijgt?

Natuurlijk mag je mij vriend noemen.

En ik vraag mij af als jij wel eens buiten Europa bent geweest :)

moet ik hier dan ff mijn levens verhaal vertellen. :D

Ik heb 7 jaar in Surinamme gewoont

en 4 jaar in Congo ( het land waar miljoenen mensen zijn vermoord door 1 oorlog)

dus ik heb wel een beetje buiteland ervaring

Maar waar jij het nu over hebt is de armoede en hun leerproces.

Maar in jou eerste post hier zij je dat ze niet beschaafd waaren en WIJ nederlanders

wel.

Armoede zecht niks over als mensen beschaafd zijn.

In Congo hoe arm die mensen ook zijn als je langs hun komt bieden ze je altijd een maaltijd aan

Maak je het wel eens mee hier in Nederland een maaltijd te krijgen van mensen die bijna niet zelf

te eten te hebben

In Congo kwam ik als een Buitelander maar ik werd behandeld als een gast

hier in Nederland wordden alle buitenlanders met de nek aangekeken

kan je dat beschaafd noemen?

Geplaatst:
Martelen ookalweer niet kijk in Irak Afganistan zijn de mensen temprament ze houden hun volk zo onder controle kijk Nederland zeer beschaafd land en in Europa gebeurt dit niet hier kunnen ze het met woorden af maar daar is het normaal voor hun

Mensen in Irak zijn in staat om anderen gewoon dood te martelen. Mijn ouders zeggen dat. Ze zouden hem inplaats van te laten ophangen, hem aan 2 auto's binden en in 2 trekken. Mensen daar zijn goed in zo'n dingen. Ik heb nee gestemt. Hij verdient het niet om opgehangen te worden. De dood is te snel, hij verdient erger. Ik ben geen mensen hater of iets, maar als ze het verdienen moeten ze erg gestraft worden. Ik zou zeggen geef Saddam en Bush over aan GAIA. Inplaats van testen op dieren: "Testen op Afgekeurde Presidenten."

Geplaatst: (bewerkt)

Nee. Een doodsvonnis uitspreken is toch eilgenlijk ook doden? En hij heeft zelf aangegeven dat hij liever dood gaat dan in een cel te zitten. Laten rotten in een lege, betonnen kamer laten zitten totdat hij dood is.

Of zet hem in zijn onderbroek in glazen kogelvrije kist en hang die aan een hijskraan ofzo. Gewoon vernedering. En dan kijken wie het eerst probeert die hijskraan neer te halen.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ik heb nee gestemd. Ik vind dat hij het wel verdient, maar om hem dan ook echt te doden, nee. Hij heeft uiteraard vele misdaden gepleegd, maar toch verdient niemand het. En over Bush, nee die verdient het ook zeker niet. Mensen zeiken heel vaak over dat hij zo slecht is etcetera, maar hij valt reuze mee. Hoe zou jij het vinden als je president van Amerika was, dat is ook niet makkelijk hoor! Ik vind het wel fijn dat hij Saddam van de troon heeft gestoten (waar hij nu op zit :puh:) maar om nou te doden, NEE.

Geplaatst:
Niemand verdien de doodstraf

De doodstraf bestaat ook in Europa. De doodstraf is namelijk levenslang. Dus je kan meerde keren levenslang krijgen dus ook meerdere keren de doodstraf. (Dan kan je moeilijker vrijkomen door goed gedrag.)

Geplaatst:

kijk maar eens naar ons.

- drugs belijd

- prostituees

- Abortus

En vind ik dat in Nederland het niet verkeerd zou zijn om de doodstraf toe te passen

Beste vriend (of man) als ik je geen vriend mag noemen NL is zeer beschaafd ik vraag me af of je weleens in andere landen bent geweest BUITEN Europa weet je dat daar heel wat armen zijn? en leren hartsikke moeilijk is en dat je daar geen kansen krijgt?

en 4 jaar in Congo ( het land waar miljoenen mensen zijn vermoord door 1 oorlog)

Maar in jou eerste post hier zij je dat ze niet beschaafd waaren en WIJ nederlanders

wel.

In Congo hoe arm die mensen ook zijn als je langs hun komt bieden ze je altijd een maaltijd aan

Maak je het wel eens mee hier in Nederland een maaltijd te krijgen van mensen die bijna niet zelf

te eten te hebben

Daar heb je wel gelijk in, maar rasime is inderdaad het grootste probleem van Nederland denk ik

Geplaatst:

kijk maar eens naar ons.

- drugs belijd

- prostituees

- Abortus

wel.

te eten te hebben

Daar heb je wel gelijk in, maar racime is inderdaad het grootste probleem van Nederland denk ik

Niet alleen in Nederland maar in de hele BeNeLux. Ik ben daar zeker en overtuigd van.

Geplaatst:
Ik heb nee gestemd. Ik vind dat hij het wel verdient, maar om hem dan ook echt te doden, nee. Hij heeft uiteraard vele misdaden gepleegd, maar toch verdient niemand het. En over Bush, nee die verdient het ook zeker niet. Mensen zeiken heel vaak over dat hij zo slecht is etcetera, maar hij valt reuze mee. Hoe zou jij het vinden als je president van Amerika was, dat is ook niet makkelijk hoor! Ik vind het wel fijn dat hij Saddam van de troon heeft gestoten (waar hij nu op zit :puh:) maar om nou te doden, NEE.

Zo juist hebben de mensen bekend gemaakt (Amerikanen zelf) dat bush de slechtste mens van aarde is :)

Geplaatst: (bewerkt)
Daar heb je opzich wel een punt ND maar dat 'wij' niet mogen oordelen over andere, klopt wel maar anderzijds deed Saddam dit ook over zijn volk met de moorden die hij pleegte. Het was een absolute tiran die zijn volk onderdrukte en andere volken. Wat hij met die gifgassen heeft gedaan tegen de Koerden is natuurlijk verschikkelijk. Hij hoort wat mij betreft absoluut thuis in het rijtje Milosovic, Hitler en Geert Wilders. Toch houdt ik het op een NEE, ik ben niet tegen de doodstraf(wel zoals deze in Amerika wordt uitgevoerd) maar ik vind dat in Saddam er met de doodstraf veel en veel te makkelijk van af komt. Die man zou dag en nacht gemarteld moeten worden, en dan zo dat hij wel net in leven blijft. Dagen zonder eten laten, publiekelijk vernederen.. Lijden, lijden en lijden dus. En als we 't dan zat zijn stenigen we 'm gewoon. ^_^

nou in Belgie wordt je hoofd eraf gehakt :bonk:(als de doodstraf terug wordt ingevoerd)

BTW ik stemde voor de 3e keuze.

groet kristof :*D

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

Ik heb gestemd: Kunnen ze bush ernaast hangen, want allebei die gasten zouden ze gewoon hartstikke kapot moeten martelen. Nu hoeft hij niet eens te lijden ofzo! Gewoon meteen dood.. ik vind 't maar onzin, dat ze hem dan gewoon levenslang op water en brood geven.. (Wat dan toch niet zo lang zou duren :D )

Geplaatst:

zoals er al in een topic dat ik heb gemaakt klik hier is al telezen dat hij vanacht rond 04:00 is opghange

rinaldootje :cya:

Geplaatst:

Ja zeker heb ik gestemt. Hij heeft het zeker verdient. Hij heeft duizenden moorden gepleegt.

Geplaatst:

Ik ben tegen de doodstraf, maar als je naar zo'n rotzak kijkt als Saddam dan denk je hij verdient de doodstraf, en dat vindt ik ook want hoeveel onschuldige mensen heeft hij wel niet vermoord? Maar toch, ik ben tegen de doodstrad niemand verdient de doodstraf.

Dus ik zou levenslang wel het toepasselijkste gevonden hebben.

Groeten,

Michiel23 :schater:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...