Jump to content

De doodstraf van Saddam

Saddam  

135 leden hebben gestemd

1. 1. De Doodstraf mee eens?

• Ja zeker
      65
    • Ja
      17
    • Nee
      25
    • Kunnen ze bush ernaast hangen
      22
    • geen van beide
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net dat filmpje gezien op het nieuws van dat hij werd opgehangen, maar ik vind het toch wel barbaars van hoe ze dat doen. Nou was hij zelf ook barbaars, maar dat is toch niet meer van deze tijd om zo iemand op te hangen? Maar hoedan ook, hij had het wel verdiend, maar ik denk dat zoveel keer levens lang beter voor hem was geweest.

• Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

23

• Steel Dogg

10

• Clowntje_93

9

• Wesley

8

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben het er helmaal mee eens, wat dnek je hoeveel mensen hij heb vermoord?

Rullez :t

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Ik ben et helemaal eens met bangbros, ze hadden liever die oorlogszuchtige ziekelijke gestoorde man kunne ophange inplaats van saddam. Dankzij bush zijn er veel meer doden in irak dan onder saddam's bewind.

Geplaatst:

Ja, want Bush heeft wel de mensen van hem verlost, hoewel ik betwijfel of het nu beter is. Hoort dit trouwens in het Onzin forum?

Geplaatst:

Ik heb op nee gestemd. Ik vind dat niemand de doodstraf verdiend. Saddam is dan wel een vreselijk iemand, maar geef hem dan gewoon levenslang in een isoleer cel. Bush is ook gewoon een sukkel, hij grijpt altijd meteen naar de wapens, dus wat mij betreft mag hij ook in een cel.

:cya:

Geplaatst:

Inderdaad, niemand verdient de doodstraf, maar als het er eentje zou zijn, dan was het Saddam wel. Hoe je het ook went of keert, de wereld is een betere plek zonder Saddam die erop rondloopt. De timing en de manier waarop vind ik wel ongeplaatst, doe het even een dag later wanneer het geen feestdag is en met een spuitje, dan hebben de mensen daar ook geen excuus om weer even heibel te maken.

Ik heb het filmpje ook net gezien op CNN en volg nu een beetje

de bericht geving over wat er nu gaat gebeuren.

maar ik denk niet dat er op kort termijn veel zal veranderen in

Irak, behalve dan dat zijn aanhangers nog meer aanslagen gaan

plegen.

Edit: @ hier boven volgens mij was het morgen een feestdag en niet vandaag

maar zijn vandaag heel veel moslims naar Mekka,

Maar dat terzake :)

De Iraakse regering heeft deze datum speciaal gekozen omdat morgen suikerfeest is

en dan de dood van Sadam dan niet zomaar vergeten kan worden en een beetje als een

feest dag word bestemeld. Maar dat was wat ik er van begerepen had :{

Bewerkt: door congo
ik zou zeggen: NEE,Saddam verdient het niet, want hij was president van Irak en toen gebeurde er niet zoveel ergs, en moet jij Irak van nu zien onder macht van Bush, autobommen, doden, en Bush merkt er zeker niets van of wil niks van aanttrekken

ik zou zeggen, HANG SADDAM NIET OP, LAAT BUSH HANGEN

Saddam verdient het zeker, je weet amper wat die man allemaal heeft gedaan om de volledige macht in Irak te grijpen.

Onschuldige mensen vermoorden

Vele ministers uit de weg ruimen

Saddam verdient dus geen doodstraf?

Bewerkt: door Lua Lua 32
Geplaatst:

Bush heeft nu zijn zin gekregen Irak gaat nu echt tekeer sommige mensen zeggen dat Saddam veel mensen heeft vermoord het waren 108 maar toch is het veel maar kijk als iemand een aanslag op jou wou plegen en het mislukte? wat zou jij doen? hetzelfde denk ik maar dan anders omdat ik NL heb je het heel anders geleerd in zo'n land is het normaal oke nu gaan we naar Bush... meer dan 1 miljoen mensen door hem omgekomen omdat ie zogenaamd ''democratie'' wilde verichten niemand wil dat daarom die ontvoeringen daarom al die opblazingen zodat ze de Amerikanen uit hun land willen .. en wat doet bush ondertussen Olie jatten en ze hebben al zo'n 2 jaar dat zitten doen dat was zijn doel ook.. want Irak had niks te maken met de aanslagen van 11 september maar Afganistan...

Geplaatst:
Bush heeft nu zijn zin gekregen Irak gaat nu echt tekeer sommige mensen zeggen dat Saddam veel mensen heeft vermoord het waren 108 maar toch is het veel maar kijk als iemand een aanslag op jou wou plegen en het mislukte? wat zou jij doen? hetzelfde denk ik maar dan anders omdat ik NL heb je het heel anders geleerd in zo'n land is het normaal oke nu gaan we naar Bush... meer dan 1 miljoen mensen door hem omgekomen omdat ie zogenaamd ''democratie'' wilde verichten niemand wil dat daarom die ontvoeringen daarom al die opblazingen zodat ze de Amerikanen uit hun land willen .. en wat doet bush ondertussen Olie jatten en ze hebben al zo'n 2 jaar dat zitten doen dat was zijn doel ook.. want Irak had niks te maken met de aanslagen van 11 september maar Afganistan...

Ten eerste: waaren die 108 mensen 1 van de groepen mensen die hij vermoord had

maar er liepen nog meer zaken tegen hem dus als die alle maal waren afgerond dan kwam het

getal wel boven de 2000 Moorden.

Ten 2e: Ik denk als Bush het echt allen om het olie te doen was had hij het wel veel

anders aangepakt. Want moet je zien hoe veel geld hij al verloren is door deze oorlog

die winst kan hij nooit met de olie er uit hallen.

Ten 3e: Wou ik nog ff zechen. De prijs voor vrede is duur, wat denk je in de 2e weereld oorlog

toen zijn er ook veel dooden geweest aan de kant van Amerika maar uitijndelijk hebben ze tog

gewonnen. En was Europa verlost van een slechte Dictator.

Geplaatst:

OPGEHANGEN? Wat is dat nou weer voor achterlijks? Het kan toch ook gewoon met een spuitje? Die mensen zulle ner wel blij mee zijn maar om nou naar die videobeelden te kijken...

Geplaatst:

Oke mensen nu wat bush zegt zijn reactie '' Dit is een grote stap voor de Irakezen wat er met Saddam is gebeurd, Irak krijgt nou democratie'' dat zullen we dan wel zien wedden ? dat er nog steeds chaos is lol er is zo straks al een aanslag gepleegd let maar en het zal maar zo door gaan

Geplaatst:
Ja, want Bush heeft wel de mensen van hem verlost, hoewel ik betwijfel of het nu beter is. Hoort dit trouwens in het Onzin forum?

In welk forum zou het anders moeten :?

Ik denk ook dat het chaos blijft in Irak en misschien wordt het zelfs erger. En ondertussen zijn er nog 100 andere rechtszaken waarin Saddam verdacht is :bonk:

Geplaatst:

Ik denk dat bosh er ook bij moet hangen maar dat betekent niet dat sadam geen misdadiger is hij is en blijft een crimineel voor mij .Bosh en Sadam zijn de ergste vijanden van elkaar bosh is een boosaardig mens en Sadam ook .ik zeg elk slecht mens moest geexcuteerd worden of nog erger martelingen voor die slechteriken .Meer zeg ik er niet op (denk ik :puh:)

Greets SS :cya:

Geplaatst:

Ik blijf het schandalig vinden.. wat er gebeurd is hoe die opgehangen is en 1 ding als je vijand dood gaat hoor je niet te lachen of blij te zijn dat is wat ik vind zoals al die KOERDEN die er alleen blij om zijn maar wacht maar die Koerden gaan er echt aan .. door dat domme gelach gefeest van hun

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...