Jump to content

De doodstraf van Saddam

Saddam  

135 leden hebben gestemd

1. 1. De Doodstraf mee eens?

• Ja zeker
      65
    • Ja
      17
    • Nee
      25
    • Kunnen ze bush ernaast hangen
      22
    • geen van beide
      3

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk dat bosh er ook bij moet hangen maar dat betekent niet dat sadam geen misdadiger is hij is en blijft een crimineel voor mij .Bosh en Sadam zijn de ergste vijanden van elkaar bosh is een boosaardig mens en Sadam ook .ik zeg elk slecht mens moest geexcuteerd worden of nog erger martelingen voor die slechteriken .Meer zeg ik er niet op (denk ik :puh:)

Greets SS :cya:

Bosh?

• Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

23

• Steel Dogg

10

• Clowntje_93

9

• Wesley

8

Geplaatst:

Ik denk dat bosh er ook bij moet hangen maar dat betekent niet dat sadam geen misdadiger is hij is en blijft een crimineel voor mij .Bosh en Sadam zijn de ergste vijanden van elkaar bosh is een boosaardig mens en Sadam ook .ik zeg elk slecht mens moest geexcuteerd worden of nog erger martelingen voor die slechteriken .Meer zeg ik er niet op (denk ik :puh:)

Greets SS :cya:

Bosh?

Hij bedoelt Bush ermee

Geplaatst:
Ik blijf het schandalig vinden.. wat er gebeurd is hoe die opgehangen is en 1 ding als je vijand dood gaat hoor je niet te lachen of blij te zijn dat is wat ik vind zoals al die KOERDEN die er alleen blij om zijn maar wacht maar die Koerden gaan er echt aan .. door dat domme gelach gefeest van hun

Hé jij zou tog ook gaan feesten als je bevrijd bent en de dictator heeft de doodstraf gekregen

en dat is uitgevoerd.

Geplaatst:

Ik blijf het schandalig vinden.. wat er gebeurd is hoe die opgehangen is en 1 ding als je vijand dood gaat hoor je niet te lachen of blij te zijn dat is wat ik vind zoals al die KOERDEN die er alleen blij om zijn maar wacht maar die Koerden gaan er echt aan .. door dat domme gelach gefeest van hun

Hé jij zou tog ook gaan feesten als je bevrijd bent en de dictator heeft de doodstraf gekregen

en dat is uitgevoerd.

Nee ik heb respect voor mijn vijand

Geplaatst:

ja heelemaal met eens en er zouden er grust nog een paar naast mogen gaan hangen

mensen zoals mark dutroux.

bovestaande is mijn mening

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb toch voor ja zeker gestemd alleen op de manier waarop vind ik wel wat barbaars. Misschien met een kogel of laten inslapen met een spuitje? Als hij opgehangen wordt lijdt hij teveel.

Even alles op een rijtje: Om 6.00 uur Nederlandse tijd wordt Saddam opgehangen in Bagdad en zijn lichaam is met een helikopter weggevlogen en niemand mag weten waar zijn lichaam is en waar het begraven wordt.

Bewerkt: door Mr.Twente

Hey mensen jullie kunnen alles blijven zeggen maar Saddam is een dictator en hij verdient het. Dit is normaal om een dictator als hij te executeren. Tsss, die ***-opmerkingen over levenslang :?

sorry maar hier wordt ik egt chagrijnig van want toevallig heb ik zelf familie die vermoord is door hem

>>> Door NandroDavids: Begrijpelijk, maar je CapsLock kan wel uitblijven toch? Ik heb je hoofdletters even weggewerkt...leest wat prettiger ;)<<<

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

Ik heb "Ja" gestemd, de doodstraf is iets verschrikkelijks, maar als iemand die verdiende, dan was het wel Saddam Hoessein. Veel argumenten die ik hier lees zijn ongegrond of zelfs niet waar, lees eerst een paar bronnen en doe dan pas een bewering.

Bush is geen fantastische president, maar om hem nou naast Saddam te zien hangen vind ik toch wel te ver gaan. Weet je wel wat er gebeurd zou kunnen zijn als wij Saddam hadden laten zitten? Dan zat het hele Midden-Oosten in een oorlog, waarbij ongetwijfeld chemische en nucleaire wapens zouden worden gebruikt. En dan hadden wij geen olie, ik zie jullie denken "big deal", maar zonder olie kan onze huidige samenleving helemaal niks.

Ja Saddam verdiende die doodstraf.

Ik ga mee wat Dare Devil zegt, als Bush Saddam liet zitten dan zou het een bende zijn. Als Saddam dan een atoombom kon maken was dit echt erg geweest van die man kon zelf de bom gooien op een land die die niet mocht.

Saddam heeft duizenden onschuldige mensen doodgemaakt. Ik zag vroeger zelfs dat onschuldige mensen (Shi-iten waaronder) benzine moesten op drinken en snel met een vuurwapen doodgemaakt werden. Daardoor kwam er een redelijk grote ontploffing uit.

Saddam ging zelfs rakketten in zijn eigen land schieten. :t

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:

Martelen ookalweer niet kijk in Irak Afganistan zijn de mensen temprament ze houden hun volk zo onder controle kijk Nederland zeer beschaafd land en in Europa gebeurt dit niet hier kunnen ze het met woorden af maar daar is het normaal voor hun

uhum.... Nederland een zeer beschaafd land.

dat zou ik niet zo snel willen zegen

kijk maar eens naar ons.

- drugs belijd

- prostituees

- Abortus

- alle asielzoekers die onterecht het land zijn uitgezet

Trouwens ben ik voor de dood straf voor Saddam.

En vind ik dat in Nederland het niet verkeerd zou zijn om de doodstraf toe te passen

Beste vriend (of man) als ik je geen vriend mag noemen NL is zeer beschaafd ik vraag me af of je weleens in andere landen bent geweest BUITEN Europa weet je dat daar heel wat armen zijn? en leren hartsikke moeilijk is en dat je daar geen kansen krijgt?

Ik ben het eens met congo want als je naar het verleden kijkt van nederland (srebrenica, gouden eeuw....)

is nederland toch niet zo beschaafd :bonk::blauw:

Geplaatst:

Doodstraffen vind ik zowiezo niet kunnen, dat doe je toch gewoon niet??

Dan doe je net als hem. Dan vermoord je ook iemand ;)

En wat ik nog belachelijker vind is dat ze zoiets via televisie laten zien. Er word iemand opgehangen, en heel de wereld kijkt er dan naar. Ik heb er niet heen gekeken uit respect, en dan die zin van "het duurde maar 3 minuutjes" maar stel eens voor dat jij er 3 minuten ligt te stikken en weet dat je doodgaat..

Ben nu eenmaal tegen moorden, al word er een moordenaar zelf vermoord ;) Zware straffen vind ik goed, maar onmenselijke dingen zoals vermoorden euhm nee..

Geplaatst:
Doodstraffen vind ik zowiezo niet kunnen, dat doe je toch gewoon niet??

Dan doe je net als hem. Dan vermoord je ook iemand ;)

En wat ik nog belachelijker vind is dat ze zoiets via televisie laten zien. Er word iemand opgehangen, en heel de wereld kijkt er dan naar. Ik heb er niet heen gekeken uit respect, en dan die zin van "het duurde maar 3 minuutjes" maar stel eens voor dat jij er 3 minuten ligt te stikken en weet dat je doodgaat..

Ben nu eenmaal tegen moorden, al word er een moordenaar zelf vermoord ;) Zware straffen vind ik goed, maar onmenselijke dingen zoals vermoorden euhm nee..

Ik begrijp je mening wel, alleen wat zijn dan voor jou zware straffen?? :)

Geplaatst:
"het duurde maar 3 minuutjes"

Dan is hij niet goed opgehangen, als je iemand ophangt dan hoort hij daar niet te bungelen. Het is namelijk de bedoeling dat je de stoel eronder vandaan trapt en de persoon in kwestie door de plotselinge val zijn nek breekt=is zo goed als directe dood, in ieder geval geen 3 minuten.

Dat het uitzenden op TV regelrechte Amerikaanse propaganda is moge duidelijk zijn. Heb ook niet gekeken, niet uit protest maar was 't simpelweg vergeten. Ik was erop tegen omdat hij met de dood er natuurlijk erg makkelijk vanaf komt, maar goed gebeurd is gebeurd.. :-(

En over de koerden die blij waren, gelijk hebben ze.. dus dit soort teksten:

Ik vind zoals al die KOERDEN die er alleen blij om zijn maar wacht maar die Koerden gaan er echt aan .. door dat domme gelach gefeest van hun

Kan ik niet echt waarderen, jij respecteerd je vijand maar je wilt ze wel vermoorden? :t

Geplaatst:

Martelen ookalweer niet kijk in Irak Afganistan zijn de mensen temprament ze houden hun volk zo onder controle kijk Nederland zeer beschaafd land en in Europa gebeurt dit niet hier kunnen ze het met woorden af maar daar is het normaal voor hun

uhum.... Nederland een zeer beschaafd land.

dat zou ik niet zo snel willen zegen

kijk maar eens naar ons.

- drugs belijd

- prostituees

- Abortus

- alle asielzoekers die onterecht het land zijn uitgezet

Trouwens ben ik voor de dood straf voor Saddam.

En vind ik dat in Nederland het niet verkeerd zou zijn om de doodstraf toe te passen

Beste vriend (of man) als ik je geen vriend mag noemen NL is zeer beschaafd ik vraag me af of je weleens in andere landen bent geweest BUITEN Europa weet je dat daar heel wat armen zijn? en leren hartsikke moeilijk is en dat je daar geen kansen krijgt?

Ik ben het eens met congo want als je naar het verleden kijkt van nederland (srebrenica, gouden eeuw....)

is nederland toch niet zo beschaafd :bonk::blauw:

meteen dan srebrenica erbij halen :? daar konden ze echt niks aan doen hoor, moesten ze dan met 800 lichtbewapende blauwhelmen met een zwaar gewapend modern leger van een paar duizend man gaan vechten?? maar ik dwaal af :puh:

saddam verdiende t

Geplaatst:

Jazeker, hij heeft veel te veel mensen vermoord. Hij verdient gewoon de doodstraf, maar ik ben al blij genoeg dat hij achter de tralies is, ik wil zijn lelijke hoofd niet meer zien. Maar is Bush eigenlijk wel beter dan Hussein??? Ik denk het niet, alles wat hij heeft gedaan lijkt me niet beter....

Oja, het ging over Mr. Hussein. Martelen hoeft niet, maar een beetje pijn mag hij wel hebben. Weet je wat, martel hem maar, een beetje meer pijn dan :puh: .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...