Jump to content

De doodstraf van Saddam

Saddam  

135 leden hebben gestemd

1. 1. De Doodstraf mee eens?

• Ja zeker
      65
    • Ja
      17
    • Nee
      25
    • Kunnen ze bush ernaast hangen
      22
    • geen van beide
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben voor de dood van Saddam. Hij heeft veel mensen gedood en dat vind ik niet leuk voor die mensen.

• Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

23

• Steel Dogg

10

• Clowntje_93

9

• Wesley

8

Geplaatst:

Bijna iedereen in Europa en Arabische landen zeggen en vinden dat Saddam niet dood moest en dat de Amerikanen er achter zitten Amerika en Nederland zijn wel echt bijna de enigen die vinden dat Saddam dood moet .. :cya:

Geplaatst:

Ik stemde op Ja. Ik heb het totaal niet te doen met Saddam, omdat als je denkt wat hij allemaal heeft gedaan, dat het gewoon niet normaal is. Er zit nu ook een nadeel aan Saddam's dood. Er is nu weer gevaar op de straten van Irak. Meer gevaar dan eerst. Er zijn weer aanslagen, er komt zowat weer een nieuwe oorlog daar. Ik vind dat erg jammer, maar met Saddam heb ik echt geen medeleiden hoor. :t

Geplaatst:

Nou eigelijk heb je gelijk.In het nieuws was sadam in zijn land een aardig man ,ik denk dat we die man verkeerd hebben ingeschat.Het was een goed man nu heeft amerika iets gemeen gedaan .Hij is dood voor niets.

Greetz Syfes :-(

Geplaatst:
Nou eigelijk heb je gelijk.In het nieuws was sadam in zijn land een aardig man ,ik denk dat we die man verkeerd hebben ingeschat.Het was een goed man nu heeft amerika iets gemeen gedaan .Hij is dood voor niets.

Euhm een goed man lees ik dat goed? Syfes weet je wat die man gedaan heeft? 'T was een ''Dictator'' die onschuldige mensen heeft uitgemoord. Al zijn tegenstanders wou hij uit de weg ruimen: Tegenstanders werden massaal uit de weggeruimd. Tegen de Koerden en tegen buurland Iran zet hij zelfs chemische wapens in. Over het vermoorden van tegenstanders doet hij niet geheimzinnig. In een interview geeft hij toe rivalen te vermoorden. “Wat verwacht je anders als ze tegen dit bewind zijn?” zegt hij...

Global :{

Geplaatst:

Euhm een goed man lees ik dat goed? Syfes weet je wat die man gedaan heeft? 'T was een ''Dictator'' die onschuldige mensen heeft uitgemoord. Al zijn tegenstanders wou hij uit de weg ruimen: Tegenstanders werden massaal uit de weggeruimd. Tegen de Koerden en tegen buurland Iran zet hij zelfs chemische wapens in. Over het vermoorden van tegenstanders doet hij niet geheimzinnig. In een interview geeft hij toe rivalen te vermoorden. “Wat verwacht je anders als ze tegen dit bewind zijn?” zegt hij...

Global :{

Tegen het gebruik van chemische wapens in oorlog heb ik niks tegen en al helemaal niet tegen Iran. want zij deden dingen in die oorlog die misschien nog wel erger waren. Zoals het ontvoeren van kinderen om ze later in groepen van duizenden over een slagveld te laten rennen lichtbewapend om Iraakse soldaten te demoraliseren. En de kinderen die niet renden werden onthoofd. ook niet echt vrolijk

Geplaatst:

Yekshamesh

Als je ziet wat er allemaal in Irak gebeurd in de tijd van Saddam aanslagen enzovoort moest hij veel sommigen zo straffen om orde in zo'n land te krijgen ik ben bang dat er geen andere manier, toen Saddam regeerde was het rustig.. in Irak alleen die koerden klagen overal om zo'n klein groepje laten ze ook op tv zien die Amerikanen.. en sinds Bush met zijn strategie in Irak is gaat het zeer slecht met Irak alles wordt verwoest taalloze mensen gaan dood, aanslagen, ontvoeringen,zelfmoordactie's.. dat komt door Bush met zijn democratie hij snapt nog steeds niet dat al die Irakezen hem weg willen hebben.. sinds Bush president van Amerika is klagen veel Amerikanen ook over hem hij is een slecht mens en doet alles zonder media erbij en ik weet wel dat Bush Saddam heeft laten vermoorden.... Amerika is een zeer mooi land maar sinds Bush regeert is deze wereld in chaos Irak, Afganistan, moslims beginnen christenen te haten willen aanslagen in Nederland en verschillende Europese landen plegen zo zie je maar want de enige die meestal niet met Bush eens zijn zijn meestal Frankerijk en Duitsland.. want dat zijn toch grote sterke landen de rest in Europa loopt achter Bush aan.. dus ik vind doodstraf van Saddam echt onterecht! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet ofals je het hier mag posten.

Maar het is volgens mij niet echt toegestaan. en ik weet niet ofals iemand het al gepost heeft.

Maar hier kun je zien dat hij werd opgehangen:

>>> Door GTA-Sheep: Filmpje voor de derde keer inmiddels weggehaald. Stop daar mee. Als jullie dergelijke beelden willen zien raadpleeg je youtube of google maar verschoon dit forum alsjeblieft van die rommel<<<

Hij was toen wel stil, i.p.v. zo'n brutale mond van hem, en nu schiet hij geen mensen dood, maar nu maken ze hem eindelijk dood!

Edit:

Sorry Sheep :(

Niet opgelet, nogmaals, mijn excusses!

>>> Door GTA-Sheep: Geen punt :)<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep

Filmen is ook een kunst. je ziet bijna niets

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:
Filmen is ook een kunst. je ziet niet eens iets :puh:

Het is opgenomen met een mobiele telefoon.

Dan is het logisch dat het geen goed beeld is.

Maar je ziet hem teminste vallen.

Geplaatst:

ja dat zag ik niet, ik spoelde iets te snel door. te vroeg mijn reactie gegeven :$

Geplaatst:

Dankje wel Wesley GTA je mag dit hier denk ik wel posten want het is een topic over Saddam

>>> Door GTA-Sheep: Ja, een discussie is ook prima hoor. Maar we willen voorkomen dat mensen slapeloze nachten krijgen door per ongeluk op een link met een filmpje te klikken. We moeten met iedereen rekening houden :)<<<

>>> Door GTA-Sheep: Ja, een discussie is ook prima hoor. Maar we willen voorkomen dat mensen slapeloze nachten krijgen door per ongeluk op een link met een filmpje te klikken. We moeten met iedereen rekening houden :)<<<

Oké, maar mag het wel over de PB... ?

Zoja, edit dit bericht dan even, en als het mag, dan kan men mij wel een PB sturen.

Trouwens, zo heftig is dit filmpje nou ook opzich weer niet, je moet gewoon denken dat dit een film was...

@ Global: Tsja, tegen jongere leden kan ik opzich niks doen.

Een PB zenden mag best, of toevoegen op MSNMSN address is te vinden in mijn profiel.

Maar denk er aan, je mag het zien op eigen risico!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Trouwens, zo heftig is dit filmpje nou ook opzich weer niet, je moet gewoon denken dat dit een film was...

Niet iedereen kan zomaar denken van alsof het een film is. Want uiteindelijk is dit allemaal echt gebeurd. Voor sommigen kan het schokkend zijn, vooral de wat jongeren leden hier.

Global :cya:

Bewerkt: door Global
Geplaatst:

Syfes heb jij het nieuws wel gevolgd de afgelopen 5 jaar? :?

Je MOET een grapje maken! SADDAM een goed man???

Ik hoop dat je een grapje maakt hoor!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...