Jump to content

De doodstraf van Saddam

Saddam  

135 leden hebben gestemd

1. 1. De Doodstraf mee eens?

• Ja zeker
      65
    • Ja
      17
    • Nee
      25
    • Kunnen ze bush ernaast hangen
      22
    • geen van beide
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom moet hij een grapje maken dan? iedereen in Irak DENK IK mag Saddam behalve die Koerden

• Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

23

• Steel Dogg

10

• Clowntje_93

9

• Wesley

8

Geplaatst:

Nou eigelijk heb je gelijk.In het nieuws was sadam in zijn land een aardig man ,ik denk dat we die man verkeerd hebben ingeschat.Het was een goed man nu heeft amerika iets gemeen gedaan .Hij is dood voor niets.

Greetz Syfes :-(

Syfes heb jij het nieuws wel gevolgd de afgelopen 5 jaar? :?

Je MOET een grapje maken! SADDAM een goed man???

Ik hoop dat je een grapje maakt hoor!

Dat waren heftige dingen.

Hij heeft misschien wel totaal meer dan 100 duizend mensen afgemaakt, in zijn leven.

En die gas bom, echt een verschrikkelijke man!

Geplaatst:

Hij heeft dat gedaan dat weet ik ,maar bush dan dat is pas en vette dikke ***.Sadam was een gemeen man vroeger .In zijn land was hij een god dat zij het land zelf .Maar inderdaad Clowntje_93 hij heeft daden vericht .Maar men moet hem vergeven nu is hij toch dood nu is Amerika zijn doel voltooid zo zie ik het toch.Ik vergeef Sadam niet voor zijn daden ,maar bush dan hem hebben ze nooit is goed zien doen hij is even erg als sadam nog erger zelf .Ik moet van hem kotsen :kots: .

Greetz Syfes

Geplaatst:

@iedereen: wat lullen jullie nou van dat hij het niet verdiend?

kijken jullie nooit Documentaires?

Saddam heeft HEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel Sjieten vermoord omdat hij soeniet was en hij had zelfs gifgas aanvallen gepleegd op de koerden en mensen zeggen dat Bush 50 keer meer mensen heeft vermoord.

Saddam kun je vergelijken met Hitler hij wou alleen maar meer macht en wou de sjieten en koerden "kwijt" hebben.

Geplaatst:

Saddam heeft HEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel Sjieten vermoord omdat hij soeniet was en hij had zelfs gifgas aanvallen gepleegd op de koerden en mensen zeggen dat Bush 50 keer meer mensen heeft vermoord.

Saddam kun je vergelijken met Hitler hij wou alleen maar meer macht en wou de sjieten en koerden "kwijt" hebben.

mooi gezegd ;) ondanks wij een klein ruzietje hadden. ;) maar die mening die jij uitspreekt vindt ik de mening die gezegd moet worden over die moordenaar :@

Geplaatst:
Waarom moet hij een grapje maken dan? iedereen in Irak DENK IK mag Saddam behalve die Koerden

Dat is helemaal niet waar want ja ook soenieten (wat hij is) en sjieten hebben haat aan hem dus als je over iets wil praten moet je er ook weten of het waar is.

En als jullie willen weten hoe ik dit weet de laatste jaren zie ik er veel Documantaires (laatste 2 jaren).

Geplaatst:

Dat is helemaal niet waar want ja ook soenieten (wat hij is) en sjieten hebben haat aan hem dus als je over iets wil praten moet je er ook weten of het waar is.

En als jullie willen weten hoe ik dit weet de laatste jaren zie ik er veel Documantaires (laatste 2 jaren).

goed zo :klap: de meeste nederlanders en amerikanen denken er anders over :ch: dit zie ik heel weinig ,dat er zo goeie mensen bestaan :Y

Geplaatst:

Wat bedoel je daarmee ?Iedereen heeft een eigen mening .En die moet je respecteren .De andere leden hebben respect voor je mening ,dan moet je die van de andere hun mening ook respecteren.

Greetz Syfes

Is goed bedoeld :)

Geplaatst:

Documentaires?

Die door Amerikanen gemaakt zijn

Geplaatst:

Amerika kon sadam niet af .En gaven ons een slecht beeld van hem.Ik vind dat gewoon ziek ,dat ze dat doen .Amerika schaam je .

Greets Syfes :t

Geplaatst:
Ik denk dat bosh er ook bij moet hangen maar dat betekent niet dat sadam geen misdadiger is hij is en blijft een crimineel voor mij .Bosh en Sadam zijn de ergste vijanden van elkaar bosh is een boosaardig mens en Sadam ook .ik zeg elk slecht mens moest geexcuteerd worden of nog erger martelingen voor die slechteriken .Meer zeg ik er niet op (denk ik :puh:)
Ze moesten iets anders hebben gedaan.Hem slagen geven voor de rest van zijn leven hij moet lijden wat hij geeft gedaan .Maar nu is het gedaan met zijn vreselijke daden eindelijk !
Ik vind het ook nergens op slaan dat andere mensen jou leven mogenbepalen ..
Bangbros wat deed hij dan bij andere mensen :? hij hield ze jarenlang in de cel en bijv. de voetbal waar zijn zoons voor zorgden (ook dood). Als ze verloren met voetbal gingen ze hun martelen :N en ga me niej vertelle dat dat niet waar is want ik kom daar eigenlijk vandaan

Woonde jij daar of ken jij familie die daar woont.Dan zeg ik :gelukkig ben jij hier veilig .Sadam is tenonder gegaan.Het is zijn verdiende loon

Nou eigelijk heb je gelijk.In het nieuws was sadam in zijn land een aardig man ,ik denk dat we die man verkeerd hebben ingeschat.Het was een goed man nu heeft amerika iets gemeen gedaan .Hij is dood voor niets.
Hij heeft dat gedaan dat weet ik ,maar bush dan dat is pas en vette dikke ***.Sadam was een gemeen man vroeger .In zijn land was hij een god dat zij het land zelf .Maar inderdaad Clowntje_93 hij heeft daden vericht .Maar men moet hem vergeven nu is hij toch dood nu is Amerika zijn doel voltooid zo zie ik het toch.Ik vergeef Sadam niet voor zijn daden ,maar bush dan hem hebben ze nooit is goed zien doen hij is even erg als sadam nog erger zelf .Ik moet van hem kotsen :kots: .
Wat bedoel je daarmee ?Iedereen heeft een eigen mening .En die moet je respecteren .De andere leden hebben respect voor je mening ,dan moet je die van de andere hun mening ook respecteren.
Amerika kon sadam niet af .En gaven ons een slecht beeld van hem.Ik vind dat gewoon ziek ,dat ze dat doen .Amerika schaam je .

Syfes, je hebt inmiddels al 7 x je mening gegeven over dit onderwerp waarbij je jezelf ook nog een enkele keer tegenspreekt. Ik weet niet of je moeite hebt om je mening in één keer duidelijk te maken of dat je elke dag van mening verandert, maar ik wil je in ieder geval vragen om hier niet meer te posten aangezien dit over kan komen als spam.

Hiermee wil ik overigens absoluut niet zeggen dat men hier niet meer mag discussiëren over de vraag of de doodstraf van Saddam Hoessein terecht was. Maar constant van mening te veranderen en die hier dan weer plaatsen is niet de bedoeling. Bedankt voor de medewerking :D

Geplaatst:

Sorry ''NandroDavids'' ik dacht dat je gewoon door mocht discussiëren

Geplaatst:

IK vind hang bush er maar naast.

hij zit een beetje te roepen ik bevrijd jullie enzo.

Maar hij schiet iedereen daar ondertussen maar een beetje dood...

dus hang hem er maar naast.

Geplaatst:
IK vind hang bush er maar naast.

hij zit een beetje te roepen ik bevrijd jullie enzo.

Maar hij schiet iedereen daar ondertussen maar een beetje dood...

dus hang hem er maar naast.

Je mag hier niet meer discusseren zei Nandrodavids toch.

Geplaatst:

Je mag hier wel discussieren, lees de post goed door svp.

Hiermee wil ik overigens absoluut niet zeggen dat men hier niet meer mag discussiëren over de vraag of de doodstraf van Saddam Hoessein terecht was. Maar constant van mening te veranderen en die hier dan weer plaatsen is niet de bedoeling. Bedankt voor de medewerking icon_mrgreen.gif

Al zou het niet mogen, dan was het niet jou taak dat te vertellen clowntje_93 ;).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...