Jump to content

De doodstraf van Saddam

Saddam  

135 leden hebben gestemd

1. 1. De Doodstraf mee eens?

• Ja zeker
      65
    • Ja
      17
    • Nee
      25
    • Kunnen ze bush ernaast hangen
      22
    • geen van beide
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik stem voor ja, hij schiet gewoon iedereen dood zoals jij in GTA doet :).

Greetz, GTA Monster

• Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

23

• Steel Dogg

10

• Clowntje_93

9

• Wesley

8

Geplaatst:
Ik stem voor ja, hij schiet gewoon iedereen dood zoals jij in GTA doet :).

Greetz, GTA Monster

Hij heeft ook nog veel ergere dingen gedaan dan mensen neer schieten.

Bijvoorbeeld een gasbom laten ontploffen in een stad. (Daarvoor kreeg hij de doodstraf)

Trouwens, de gene die dat filmpje heeft gemaakt dat Saddam is opgehangen, is volgens mij opgepakt.

Dat zei mijn maat. Maar ik geloof het niet echt..

Geplaatst: (bewerkt)

Heeft die ook de doodstraf gekregen? Dat vind ik dan wel erg hoor..

EDIT post hieronder:

Nee ik bedoel die vent die het filmde. Maar gelukkig dat ie niet de doodstraf heeft gekregen want dat zou wel heel erg zijn alleen maar omdat je iets filmde wat niet gefilmd mag worden.

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:
Heeft die ook de doodstraf gekregen? Dat vind ik dan wel erg hoor..

Wie?

Die man die het heeft opgenomen?

Nee, dat zeg ik ook niet hé, ik zeg alleen dat die persoon waarschijnlijk is opgepakt.

En als je Saddam bedoelt, dan is mijn antwoord, Ja, want Saddam is inderdaad wel opgehangen.

Geplaatst:

Ik ben het er mee eens dat hij de doodstraf krijgt, maar als je kijkt naar wat hij allemaal gedaan heeft, komt hij er veel te makelijk van af. Hij is nu opgehangen en dat doet maar even pijn. Ik vind dat ze hem langzaam dood hadden moeten martelen en dat iedereen waarbij hij wat gedaan heeft zijn/haar woede op hem had moeten mogen afreageren.

Geplaatst:

ja logisch

bush wil overal te horen zijn

als er ergens oorlog is moet hij er altijd even met zijn grote pats leger er door heen ploeteren

Geplaatst:

Ik ben het er compleet mee eens. De dood had misschien niet gehoeven, maar dat is in Irak de zwaarste straf en die verdient hij. Al het leed wat hij mensen heeft gebracht, 30 jaar ellende in dat land. Ik zeg niet dat Bush het beter doet, want Bush is in feiten net zo erg, alleen vermoord hij mensen niet bewust. De Irak-oorlog was een goed idee, maar als Bush in 2003 had geweten dat dit ervan zou komen was hij er ook niet aan begonnen. Saddam heeft alle Koerden met opzet vermoord, en dan vind ik het realistisch dat hij vermoord wordt. De manier waarop vind ik wel vreemd, als je ziet dat er gewoon mensen met hun mobieltje filmpjes zitten te maken waar ze rijk van worden. Ze hadden met net zo goed een prikje in z'n arm kunnen geven achter gesloten deuren...

Geplaatst:

NIEUWS

De democraten willen dat Bush zijn soldaten terug haalt uit Irak

Geplaatst:
NIEUWS

Nou, dat moet Bush echt niet doen!

Dan komen er zeker weten nog veel aanslagen.

Bijna elke dag hebben ze daar wel één aanslag.

Van terroristen, als Bush zijn troepen daar weg laat halen, dan komen er alleen maar meer aanslagen.

Geplaatst: (bewerkt)

Mensen moet je kijken wat ik hier heb gevonden.

WARNING: ZEER SCHOKKEND MATERIAAL! ECHT ALLEEN KIJKEN ALS JE HET AANKUNT!

Ik vind dat jullie wel het recht hebben dit te zien want iedereen moet weten wat voor verschrikkelijke dingen Saddam Hussein gedaan heeft. Dit filmpje bevat filmmateriaal van enkele gruwelijke executies die Saddam heeft laten uitvoeren. Ik haat hem na dit filmpje gezien te hebben nog meer. Zijn straf was eigenlijk te mild ze hadden iets veel ergers met hem moeten doen. Ik waarschuw jullie nog één keer: Als je een zwakke maag ofzo hebt niet kijken of in ieder geval het laatste deel niet. Kijken op eigen risico dus.

>>> Door NandroDavids: In dit topic zijn al verschillende keren dergelijke filmpjes verwijderd. Je melding 'Zeer schokkend materiaal' spreekt voor zich: Dit is niet bedoelt voor kinderogen, die hier toch echt veel aanwezig zijn op het Forum. De volgende die dit soort filmpjes post kan rekenen op een warn...<<<

Edit: Het filmpje is verwijderd. Wie het toch wil zien, moet maar goed zoeken op Youtube of mij een PM sturen. Ik had dit eigenlijk al verwacht, maar ik dacht als ik nou 2 waarschuwingen geef dan zullen mensen die het niet aankunnen het misschien toch niet kijken.

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:

NIEUWS

Van terroristen, als Bush zijn troepen daar weg laat halen, dan komen er alleen maar meer aanslagen.

Je hebt het fout '' Wesley_GTA'' die aanslagen komen door dat Bush met zijn troepen in Irak zit met die aanslagen willen ze juist zeggen dat de Amerikaanse soldaten weg moeten.

Geplaatst:

NIEUWS

Je hebt het fout '' Wesley_GTA'' die aanslagen komen door dat Bush met zijn troepen in Irak zit met die aanslagen willen ze juist zeggen dat de Amerikaanse soldaten weg moeten.

Ze plegen die aanslagen idd voor die reden ja.

Maar ik weet zeker dat de rust sowieso daar nooit terug keert als Bush zijn mannetjes daar weghaalt.

Want Al-quida blijft daar altijd wel bestaan, laat Bush zijn mannetjes eerst maar even alle Al-quida soldaten dood schieten, dan kan Bush tevreden zijn troepenmacht terug sturen!

Geplaatst:

Ehm.. Wesley.. Al Qaida zit in Afghanistan. In Irak heb je de Soennieten en de Koerden en nog een(ff vergeten).

Geplaatst:
Ehm.. Wesley.. Al Qaida zit in Afghanistan. In Irak heb je de Soennieten en de Koerden en nog een(ff vergeten).

tegenwoordig komen terroristen van verschillende landen naar Irak om te terroriseren :N dat maakt het juist zo gevaarlijk ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...