Jump to content

Favo Politie-corps?


paul007

Wat is je Favoriete hoeveelheid ''Sterren''?  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is je Favoriete hoeveeldheid ''Sterren''?

    • 1 Ster - Meestal een agent die je rennend probeert tegen te houden in naam der wet.
      10
    • 2 Ster - Je wordt wat beruchter, rijdend in een voertuig ben je niet meer veilig. Politeautos zullen je achtervolgen.
      5
    • 3 Ster - De polite wordt agressief. Ze zullen blokades oproepen. En Spikestripes neerleggen. Meer wagens zullen je proberen tegen te houden. Of dat allemaal nog niet genoeg is zal een politehelicopter je ook gaan achtervolgen.
      24
    • 4 Ster - De polite blijft net zo agressief als 3 sterren, maar nu krijgen ze ook hulp van het SWAT team. Die in busjes aankomen scheuren om jou een kopje kleiner te maken met hun hardere wapens.
      19
    • 5 Ster - Nu beginnen de problemen pas echt. De FBI zit je op de hielen. Luchttranspoort is de beste optie in deze situatie. De FBI heeft snelle wagens die je willen laten verongelukken. Ook hebben ze de sterkste wapens en zitten met z'n vieren in de wagen. Dus heb genade als ze uit de auto komen!
      19
    • 6 Ster- De straten zijn leeg, en het Leger zit achter je aan. Kijk uit bij bochten met gene overzicht. Wie weet komt er wel een tank aanrijden om jou een erg heel groot kopiie kleiner te maken.
      33


Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

  • Agent Kellerman

    2

  • weci

    1

  • 1 maand later...

****** 6 sterren... 8) Maar dan alleen als ik die tank uit Fort Baxtor heb, of de Hunter. Of ander luchtvervoer. Anders ben je zo snel dood. Met een motor of snelle auto gaat het ook nog wel, of een zo'n kogelvrije auto die je kan kopen of voor je Empire States staat. En dan snel naar de Pay 'n Spray en klaar :D

6 is zo vet 8)

Met media aandacht natuurlijk.. :)

En de media aandacht, natuurlijk... 8)

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het altijd luek om 6 steren te hebben dan ga ik in een hoeke staan met een minigun en als er iets aan komt schiet ik er op los meestal is i dan snel omploft maar neem ook granaten mee voor de tank als ze te dicht mij komen altijd handig :Y

:sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...