Jump to content

Favo Politie-corps?


paul007

Wat is je Favoriete hoeveelheid ''Sterren''?  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is je Favoriete hoeveeldheid ''Sterren''?

    • 1 Ster - Meestal een agent die je rennend probeert tegen te houden in naam der wet.
      10
    • 2 Ster - Je wordt wat beruchter, rijdend in een voertuig ben je niet meer veilig. Politeautos zullen je achtervolgen.
      5
    • 3 Ster - De polite wordt agressief. Ze zullen blokades oproepen. En Spikestripes neerleggen. Meer wagens zullen je proberen tegen te houden. Of dat allemaal nog niet genoeg is zal een politehelicopter je ook gaan achtervolgen.
      24
    • 4 Ster - De polite blijft net zo agressief als 3 sterren, maar nu krijgen ze ook hulp van het SWAT team. Die in busjes aankomen scheuren om jou een kopje kleiner te maken met hun hardere wapens.
      19
    • 5 Ster - Nu beginnen de problemen pas echt. De FBI zit je op de hielen. Luchttranspoort is de beste optie in deze situatie. De FBI heeft snelle wagens die je willen laten verongelukken. Ook hebben ze de sterkste wapens en zitten met z'n vieren in de wagen. Dus heb genade als ze uit de auto komen!
      19
    • 6 Ster- De straten zijn leeg, en het Leger zit achter je aan. Kijk uit bij bochten met gene overzicht. Wie weet komt er wel een tank aanrijden om jou een erg heel groot kopiie kleiner te maken.
      33


Recommended Posts

ik vind 6sterren het coolst vroeger konden ze me altijd doden of arresteren maar nu, op vcs zijn ze gwn rustig en als je 6stereen in het warenhuis(op het bovenste van het 2de land) kunnen ze je nog niet doden!

dusz doe relax als de 6sterren-politie(zo noem ik die politie)achet je zit

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

  • Agent Kellerman

    2

  • weci

    1

5 sterren, leuk als al die washingtons achter je aan zitte,

ik vermij het leger zo veel mogelijk want met hun tanks rijden ze altijd over mij en blijf ik daar een uur onderliggen en dan gaat er langzaamwat van men health af... soms met een zware LAG tot gevolg waardoor ik in een grijze put val, dan krijgt Victor V. 20 armen en kom ik in een koprol 1 minuut later opeens op de andere kant van het eiland terecht..

Daarom wil ik nooit 6 sterren want het leger met hun stomme zware tanks :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

4Sterren.Waarom:Ik ga altijd naar Downtown.Maak daar oorlog tot en met 4 sterren steel mijn auto en ik ga scheuren.En al die weg blokkades van die S.W.A.T. busjes te ontwijken.Waarom Downtown:Omdat nik het daar het vetst vind om te scheuren

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk 5 het leukst

5 vind ik ook de moeilijkste! Moeilijker dan 6. Want bij 5 zijn er veel FBI-Washintons met 4 inzittende die tegelijk op je vuren. Bij het leger is eigelijk alleen een Tank een sterk wapen maar meer ook niet.

Als je stilstaat, schieten ze je niet lek met hun tank, maar nee, dan stappen ze uit om vervolgens hun geweren te testen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is jullie favoriete Politie-corps. Hoewel Polite-corps klopt niet helemaal ik bedoel eigenlijk met welke hoeveeld sterren (de sterren rechtsboven aan die aangeven wie je achter je aan hebt, de polite, FBI, het leger etc.) Zelf wordt ik van 3 sterren het gelukkigst. De polite is agrresief, maar niet al te zoals de FBI dat je in 5 seconden dood bent door hun MP5's enzo. Gewonen polite mannen met handwapens die op je schieten. Ik rij ook graag door hun blokades heen. Nu jullie mening, ligt je antwoord toe.

Mazzel 8)

daar ben ik het mee eens boven de 4sterren word het te moeilijk want je hebt ook geen oneindig leven cheat zoals bij SA!!!

Link to comment
Delen op andere websites

0 sterren! :puh: Ik vind de politie alleen maar irritant. :puh: Maar als ik zin heb om politie achter me aan te hebben kies ik voor 5 sterren. Dan kan je met een tank iedereen onderrijden. 6 sterren is alleeen maar irritant. Dan zitten er de hele tijd alleen maar tanks tegen je aan te beuken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...