Jump to content

Uitleg


GTAVCSFreak

Recommended Posts

HEt cheatdevice zit in een savegame, en die savegames het gewoon "ules00151". Even wat uitleg, stap voor stap:

1.Download het cheatdevice

2.Sluit je PSP aan via een USB-kabel (die van een digitale camera passen in de PSP)

3.Ga naar het hoofdmenu van de PSP en ga dan naar: instellingen>usb-aansluiting

4. Je computer herkent de PSP; open via "deze computer de "verwisselbare schijf" (meestal G:)

5. als je dat geopent hebt, ga naar de map "psp" en dan naar de map "savedata"

6. daar zie je een map staan genaamd "ules0015101".

7. zet de savegame van het cheatdevice in de map "savedata".

Veel plezier emee :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

kunde ook cheatdevice gebruiken voor Playstation 2 ?

Zo Ja : i, heb niks extra , geen speciale cdtjes ofzo , wl memorytick , en als je dat nit nodig hebt voor d cheatdevice zeg dan niet :ga naar je PC en open Usl990 en E:// want das latijn voor mij :puh:

Zo nee : Oke dan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De CheatDevice zoals we die kennen op de PSP-versie is inderdaad uitgebreider dan de mogelijkheden met de PS2. Op Edisson Carter's website is er wel wat te vinden over Cheatmogelijkheden op de PS2. Hier heb ik echter geen ervaring mee want ik heb geen PS2.

als ik op die link kijk snap ik er niks van :?

er staan allemaal rare getalle :?

hoe moet je dat doen ?

Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

yip, je moet ook geen nieuwere versie van GTA hebben anders lukt het bijna niet om cheatdevice te installeren en als je het hebt geinstalleert moet je op: L+up drukken op de PSP dan he :)

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

yip, je moet ook geen nieuwere versie van GTA hebben anders lukt het bijna niet om cheatdevice te installeren en als je het hebt geinstalleert moet je op: L+up drukken op de PSP dan he :)

Juist. De nieuwere versies van GTA zijn gepacht. Die draait geen Cheatdevice. Én je moet lager dan FW 2.8 hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

hoeft niet denk ik maar ja , ik wil niet eens cheats (niet meer sinds ik heb gehoord dat je ratting naar benden gaat(ik ben nu Butcher en daar blijft het bij)en yipeeeeee!!!ik sta1ste in de top 10 vandaag met posten! :Y:klap:

eidt:maar goed,als die jongen er nu nog niet uitkomt moet hij het maar even vragen

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie wel zeker dat het gewone codes zijn, want ik denk het niet. Er staat namelijk:

These cheats are for Codebreaker, Gameshark or AR2. All are NTSC only unless otherwise noted.

Ik heb er geen verstand van, maar zijn die dingen zoals 'Codebreaker' en 'Gameshark' geen programma zoals Armax? Want er staat ook 'AR2', is dat niet Armax 2? Ik weet het niet maar het zijn toch geen normale codes die je niet normaal kan invoeren, dus denk ik dat je daar een cheatdisc ofzoiets nodig voor hebt..

Vergelijk ze maar eens met de Armax-cheats op deze pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie wel zeker dat het gewone codes zijn, want ik denk het niet. Er staat namelijk:

These cheats are for Codebreaker, Gameshark or AR2. All are NTSC only unless otherwise noted.

Ik heb er geen verstand van, maar zijn die dingen zoals 'Codebreaker' en 'Gameshark' geen programma zoals Armax? Want er staat ook 'AR2', is dat niet Armax 2? Ik weet het niet maar het zijn toch geen normale codes die je niet normaal kan invoeren, dus denk ik dat je daar een cheatdisc ofzoiets nodig voor hebt..

Vergelijk ze maar eens met de Armax-cheats op deze pagina.

De Gameshark is voor de Game Boy Advance (SP), dus dat klopt ook niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie wel zeker dat het gewone codes zijn, want ik denk het niet. Er staat namelijk:

These cheats are for Codebreaker, Gameshark or AR2. All are NTSC only unless otherwise noted.

Ik heb er geen verstand van, maar zijn die dingen zoals 'Codebreaker' en 'Gameshark' geen programma zoals Armax? Want er staat ook 'AR2', is dat niet Armax 2? Ik weet het niet maar het zijn toch geen normale codes die je niet normaal kan invoeren, dus denk ik dat je daar een cheatdisc ofzoiets nodig voor hebt..

Vergelijk ze maar eens met de Armax-cheats op deze pagina.

Dat zijn codes voor de ps2 versie van lcs, waar je dus een cheatdisk voor nodig hebt omdat je de cheatdevice alleen op de psp kan gebruiken.

Codes voor de cheatdevice (voor de psp dus) kan je hier vinden.

De buttoncheats voor lcs staan hier.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...