Jump to content

Uitleg


GTAVCSFreak

Recommended Posts

Zijn jullie wel zeker dat het gewone codes zijn, want ik denk het niet. Er staat namelijk:

These cheats are for Codebreaker, Gameshark or AR2. All are NTSC only unless otherwise noted.

Ik heb er geen verstand van, maar zijn die dingen zoals 'Codebreaker' en 'Gameshark' geen programma zoals Armax? Want er staat ook 'AR2', is dat niet Armax 2? Ik weet het niet maar het zijn toch geen normale codes die je niet normaal kan invoeren, dus denk ik dat je daar een cheatdisc ofzoiets nodig voor hebt..

Vergelijk ze maar eens met de Armax-cheats op deze pagina.

Dat zijn codes voor de ps2 versie van lcs, waar je dus een cheatdisk voor nodig hebt omdat je de cheatdevice alleen op de psp kan gebruiken.

Codes voor de cheatdevice (voor de psp dus) kan je hier vinden.

De buttoncheats voor lcs staan hier.

Hier is nog wat info over de Cheatdevice op de PSP. Vraag me niet hoe het werkt, ik heb geen Cheatdevice.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Me moeder heeft een nieuwe PSP gekocht en staat FW 2.71 op

is dat genoeg?

Cheatdevice werkt enkel van firmware 2.0 tot en met 2.6.

Ik heb van Sony een nieuwe psp gekregen (de oude was kapot) en daar staat FW 1.52 op ofzo. En als ik naar "Games" ga, en kijk bij "PSP Update ver..." staat daar 1.52 en als ik erop druk staat dat hij 2.60 is :ch: En als ik bij Systeem info kijk, staat er ook 2.60. Maar als ik een demo wil opstarten, staat er dat ik FW 2.60 nodig heb... Ik ga er dus vanuit dat ik FW 1.52 heb, maar is dat zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...