Jump to content

Geen Misies Meer


The Peppers

Recommended Posts

Hey ,

Ik kan geen misies meer doen :?

Hoe komt dat ?

Ik heb Vincenzo ( of hoe da ge da ook moogt schrijve :puh: ) uitgespeeld tot de misie waar hij je in de val lokt met de autos

Ik heb Ma Cipriani Uitgespeeld , JD o'Tool 3 misies ofzo , Salvatore ook 3 denkik en MAria heb ik helemaal uitgespeeld maar nu krijg ik geen misies meer

wat kan ik doen ?

mvg

Cédric

Edit ==> oke salvatore heeft gebelt ma ik heb zeker 2 uur moete wachte voor da die belde :puh:

Bewerkt: door The Peppers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan geen misies meer doen :?

Hoe komt dat ?

Ik heb Vincenzo ( of hoe da ge da ook moogt schrijve :puh: ) uitgespeeld tot de misie waar hij je in de val lokt met de autos

Ik heb Ma Cipriani Uitgespeeld , JD o'Tool 3 misies ofzo , Salvatore ook 3 denkik en MAria heb ik helemaal uitgespeeld maar nu krijg ik geen misies meer

wat kan ik doen ?

Heey The Peppers, heb je al eens gehoord van WikiGTA? Dat is een grote Nederlandstalige walkthrough rond de GTA-serie, waar je dan ook zo goed als alle informatie over GTA kunt vinden. Je vindt de site hier: *KLIK*.

Dan over naar je vraag. Je noemt een aantal missies die je hebt gehad en afgaande op het missieoverzicht van WikiGTA, *KLIK*, moet je toch echt nog wat doen. Zoals je kunt zien krijg je als het goed is nog wat missies van Salvatore Leone en Joseph Daniel O'Toole, waarna je de missie 'The Portland Chainsaw Masquerade' krijgt.

Je hebt het spel in ieder geval nog lang niet uitgespeeld. Weet je zeker dat je niks over het hoofd hebt gezien waar je nog missies kunt doen?

In ieder geval veel succes ermee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je wachten, tot je gebelt wordt. Probeer anders eens om iets verder in procenten te komen in het spel, bijvoorbeelde Carsalesman, te doen.

Hier is het kaartje waar je het kan vinden. : Klik

Edit, ik heb de link veranderd !

Edit2, ik was je ook voor ja :clown:

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je een telefoontje krijgt als je alle opdrachtgevers voltooid hebt. Ik bedoel niet dat al de missie's moeten gedaan worden, maar alle missie die dat nu worden gegeven, om een telefoontje te krijgen, maar ik weet dit niet omdat bij de missie's van Maria vast zit. Zoals NadroDavids al zei: kijk op WikiGTA

Edit: .WhoopDiDoo. was me voor :)

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...