Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb ZModeler gedownload, maar daar kan ik geen dff mee openen...

ik heb ook 3ds Max 9, maar ook daar krijg ik het niet mee...

weet iemand hoe het wel kan, of zou iemand een auto voor me willen importeren, dat ik het met ZModeler kan wijzigen?

Bedankt!

Geplaatst:

Deze vraag kan je beter stellen in het Modding Help Forum.

De DFF, die je dus uit je gta3.img haalt, kan je in 3ds max importeren met behulp van KAM's scripts. Daarmee kan je je model later ook weer exporteren als DFF en COL. Ik raad je deze videotutorial aan om het te doen (gemaakt door Wazuup. Je kan ook de gewone tutorial nemen, die is in principe hetzelfde en gemaakt door Wauzie. Verder kan je hier meer tutorials vinden.

Veel succes :bier:

Geplaatst:
Deze vraag kan je beter stellen in het Modding Help Forum.

De DFF, die je dus uit je gta3.img haalt, kan je in 3ds max importeren met behulp van KAM's scripts. Daarmee kan je je model later ook weer exporteren als DFF en COL. Ik raad je deze videotutorial aan om het te doen (gemaakt door Wazuup. Je kan ook de gewone tutorial nemen, die is in principe hetzelfde en gemaakt door Wauzie. Verder kan je hier meer tutorials vinden.

Veel succes :bier:

Ok, bedankt

kan ik ook als ik hem gimporteerd heb (wat lukt), hem zo opslaan dat ik hem met zmodeler kan openen?

Bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...