Jump to content

usertrack player


joppie

Recommended Posts

nee volgens mij kan het ook niet nee ik kom vaak genoeg bij me neef en altijd speelt ie nou niet altijd gta SA maar hij kan het ook niet veranderen dus het kan naar mijn weten niet :bier:

Met GTA III, VC en SA kun je het wel veranderen. Alleen kan je dit niet gewoon via het spel doen, maar heb je er een programmatje voor nodig, waarmee je alle teksten uit het spel kan veranderen. Bij LCS en VCS is dit een ander verhaal omdat het op de PSP is. Het valt eigenlijk onder modden.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het is wel mogenlijk, maar niet op dit moment, omdat de tools er gewoon niet voor zijn. Want als je al kan vinden op zo'n psp scijfje in je pc, en je weet het te veranderen, dan moet je het ook weet op dat schijfje ziet te krijgen. En nou weet ik niet of die schijfjes makkelijk te herschrijven zijn, maar dan moet je ze dus opnieuw branden op zo'n klein schijfje, en als zelfs dat is gelukt, dan moet je ook nog maar kijken of hij het doet :{. Dus het is mogenlijk, maar ongelofenlijk irritant om te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn weten krijg je geen UMD in je PC gestopt en PS2 schijven zijn "onbranbaar". Het is dus niet mogelijk.

Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Ze hebben het erover, dat als je R* Custom Tracks download, je eigen nummers in GTA LCS kan zetten. Als je dan naar het spel gaat, en het aanzet, dan krijg je bij je radiostation de naam "Custom Tracks" te zien. Joppie vroeg of je die naam kon veranderen. Nee dus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb de naam van de radiostation veranderd!

RFM.jpg

>>> Door SummerBase: Gelieve geen topics bumpen zonder een geldige reden, het gaat hier om LCS- Liberty City Stories en niet om SA- San Andreas. Voordat je post doe je er goed aan eerst te kijken in welk forum je zit. Omdat het je eerste post is, maak ik er geen echt probleem van, trouwens welkom op het forum! ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Naar mijn weten krijg je geen UMD in je PC gestopt en PS2 schijven zijn "onbranbaar". Het is dus niet mogelijk.

eff offtopic kan je dan wel een ps2 schijvje in je pc stoppe?

>>> Door SummerBase: Gelieve niet offtopic gaan. Dit kun je vragen in een daarvoor bestemd fora, zoals het Consoles en Beurzen fora in het Games gedeelte van dit forum. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

hey,

Kan ik de user track player een andere naam geven?

Zoja hoe dan..... :?

alvast bedankt. :klap:

Ja, dit kan maar dan gaan we de illigale kant op. Je moet dan namelijk GTA LCS als homebrew hebben (ISO, CSO) en dan bestanden aanpassen! Meer vertel ik hier niet over :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn weten krijg je geen UMD in je PC gestopt en PS2 schijven zijn "onbranbaar". Het is dus niet mogelijk.

eff offtopic kan je dan wel een ps2 schijvje in je pc stoppe?

>>> Door SummerBase: Gelieve niet offtopic gaan. Dit kun je vragen in een daarvoor bestemd fora, zoals het Consoles en Beurzen fora in het Games gedeelte van dit forum. ;)<<<

Ja, dit kan wel maar je hebt er niks aan want, zoals Big Boss al zegt: PS2 DVD's zijn onbrandbaar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...