Jump to content

hulp bij shoot the messenger


sharony

Recommended Posts

Ik zal je proberen om te helpen. Ik had een andere manier om deze missie te voltooien. In het begin ga je gewoon naar die boot toe en je probeert hem te achterhalen. Ik vaarde dan achter hem aan en ik probeerde om naast hem te varen. Door naast hem te varen kon ik een Drive-By uitvoeren. Voor een Drive-By heb je wel een machinegeweer nodig. Goede machinegeweren zijn een Micro-SMG of een MP5K. Ik weet niet of je een PSP of een Playstation 2 hebt.

Als de missie je toch niet wil kunnen, dan kun je hier een Savegame-Aanvraag doen. Dan zal iemand de missie voor je uitspelen. Voor een goede uitleg hoe je een savegame op het forum zet, verwijs ik je naar de post van SummerBase. Je moet niet daar je aanvraag posten, maar hier staat gewoon een hele goede uitleg over hoe je een Savegame op het forum zet. :Y

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

ik weet het ook niet meer zo goed maar volgens mij moet je iemand killen die voor even stil staat op een boot(ergens bij een berge op het water en hij rijdt weg als je digt bij hem komt) verder weet ik het ook niet meer, :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal je proberen om te helpen. Ik had een andere manier om deze missie te voltooien. In het begin ga je gewoon naar die boot toe en je probeert hem te achterhalen. Ik vaarde dan achter hem aan en ik probeerde om naast hem te varen. Door naast hem te varen kon ik een Drive-By uitvoeren. Voor een Drive-By heb je wel een machinegeweer nodig. Goede machinegeweren zijn een Micro-SMG of een MP5K. Ik weet niet of je een PSP of een Playstation 2 hebt. Voor het geval dat je een PSP bezit heb ik hieronder uitleg over hoe je een PSP-savegame op het forum zet.

Als de missie je toch niet wil kunnen, dan kun je hier een Savegame-Aanvraag doen. Dan zal iemand de missie voor je uitspelen. Voor een goede uitleg hoe je een savegame op het forum zet, verwijs ik je naar de post van SummerBase. Je moet niet daar je aanvraag posten, maar hier staat gewoon een hele goede uitleg over hoe je een Savegame op het forum zet. :Y

beankt!!!!!!! :klap::klap:

p.s ik heb een psp

Link to comment
Delen op andere websites

Deze Missie is te halen met 1 Sniper schot:

Eenmaal aan gekomen bij de boot spring je erin. Niet door middel van Triangle.gif! Je springt erin met Square.gif. Richt met de sniper op de boot, deze ligt links naast een rots in het water. Je zult de 2 mannen erin niet zien maar ze zijn er wel. Richt daarom op het rechter deel van de raam, daar zit de Wiseguy. De boot deint op-en-een op het water dus je moet goed weten wanneer je moet schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

shoot the messenger is toch die missie dat je een FBI auto moet jatten,en dan die gast vermoorden

ik dee gewoon een drive-by

shoot the messenger is toch die missie dat je een FBI auto moet jatten,en dan die gast vermoorden

ik dee gewoon een drive-by

laat maar ik zie het al

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...