Jump to content

Zij Missie's


runescaper8 (gast)

Recommended Posts

runescaper8 (gast)

Ik heb nu 84% uitgespeeld op LCS, maar ik weet niet waar je de Zij Missie's kan vinden op Staunton Island .

Nu heb ik al wel op Wikigta gekeken maar hij pakt de missie's niet van Staunton Island en van de rest wel, ik weet wel waar de Zij Missie's: Avenging Angel, en Love Media zijn en wat je er moet doen maar de rest niet. Ik weet niet eens of er andere missie's op Staunton Island, mischien zit ik wel dit voor niks te typen dan, maar als je weet of er nog missie's zijn op Staunton Island stuur dan ff een berichtje met daarin de plaats (en wat je er moet doen).

Alvast Bedankt! :):)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu 84% uitgespeeld op LCS, maar ik weet niet waar je de Zij Missie's kan vinden op Staunton Island .

Nu heb ik al wel op Wikigta gekeken maar hij pakt de missie's niet van Staunton Island en van de rest wel, ik weet wel waar de Zij Missie's: Avenging Angel, en Love Media zijn en wat je er moet doen maar de rest niet. Ik weet niet eens of er andere missie's op Staunton Island, mischien zit ik wel dit voor niks te typen dan, maar als je weet of er nog missie's zijn op Staunton Island stuur dan ff een berichtje met daarin de plaats (en wat je er moet doen).

Alvast Bedankt! :):)

Kaartje:

post-40486-1167492436_thumb.jpg

[Klik erop voor vergrooting]

Torrington TT = Motor Race

Deimos Dash = Auto Race

Well Snaked Pizza = Haal level 12

Trash Dash = Hier staat de 'Trashmaster', druk op de [^]-Button. Haal al het vuil op het breng het naar de Junk Yard.

Raging' RC = Racen met RC Autootjes. Haal race 3 bestaande uit 3 rondes.

Bike Salesman = Verkoop van elk type motor 10 exemplaren.

Karmageddon = Richt een hoop schade aan op de wegen en vul je 'Rating' balkje.

Go Go Faggio = Rij met de Faggio door alle checkpoints.

Wil je meer informatie over 1 of meerdere missie? Twijfel niet en vraag het gerust :Y!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...