Jump to content

Search & Rescue


The Peppers

Recommended Posts

Hoi ,

Ik moet de missie Search & Rescue spelen en die is F...ing moeilijk :puh:

Heeft er iemand handige tips ?

Ik heb al op Wikigta gekeken maar die tips zijn niet handig :puh:

Als je in de steeg staat met Salvatore dan staat er veel te veel man om de hoek :ch:

en als ik dan uit de hoek kom ben ik in 1, 2 , 3 dood :-(:puh:

Heeft er mischien iemand tips ?

En heeft er ook mischien iemand Codes voor de Playstation 2 , want op Wikigta is dat voor de PSP

en ze zegge dan L = L1 maar dat klopt niet :puh:

Dus als er iemand tips heeft voor Search & Rescue en Codes voor Playstation 2 zou heel handig zijn :)

Alvast Bedankt :)

ciaooo 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een hele lastige missie. Deze missie heb ik op een hele aparte manier gehaald. Ik ging eerst die gasten in die steeg afschieten met een sniper. Een sniper kun je kopen bij de Ammu-Nation in Newport. Zorg ook voor een PCJ-600 of een Sanchez. Ik zal later uitleggen waarom. Ik schoot ze dan af van afstand. Als ik klaar met die gasten was in die steeg, ging ik dieper in die steeg met die PCJ-600 om Salvatore te bevrijden. Ik parkeerde mijn motor in die steeg vlakbij die bocht. Ik schoot die gasten neer met een machinegeweer. Je kunt hierbij denken aan een Micro-SMG of een MP5K. Een assultrifle wil ook weleens helpen. Daarna moet je Salvatore uit die steeg loodsen. Je hebt je motor geparkeerd in die steeg. Stap op die motor. Zorg dat je een redelijke vaart maakt, maar pas op voor de Forelli's en die paaltjes bij die steeg. Als je uit die steeg ben, moet je alle Forelli's neerschieten. Daarna moet je pas naar die limosine van Salvatore lopen. Zo kan je de missie makkelijk halen.

PS: Pas wel op voor irritante politieagenten. Ze willen je nog weleens lastigvallen als je net aan het richten bent met die sniper.

Edit: @Hieronder, ik kan je vertellen dat je dan moet afstappen en ze afmaken met een Assultrifle of een machinegeweer. Daarnaast kan je ook de straat uitrijden en dan laat je de Forelli's achtervolgen. Je kan hun dan afmaken met Drive-By's. Het voordeel hiervan is, dat de Forelli's zich gaan verspreiden en dat ze niet met z'n allen op je gaan schieten.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een hele lastige missie. Deze missie heb ik op een hele aparte manier gehaald. Ik ging eerst die gasten in die steeg afschieten met een sniper. Een sniper kun je kopen bij de Ammu-Nation in Newport. Zorg ook voor een PCJ-600 of een Sanchez. Ik zal later uitleggen waarom. Ik schoot ze dan af van afstand. Als ik klaar met die gasten was in die steeg, ging ik dieper in die steeg met die PCJ-600 om Salvatore te bevrijden. Ik parkeerde mijn motor in die steeg vlakbij die bocht. Ik schoot die gasten neer met een machinegeweer. Je kunt hierbij denken aan een Micro-SMG of een MP5K. Een assultrifle wil ook weleens helpen. Daarna moet je Salvatore uit die steeg loodsen. Je hebt je motor geparkeerd in die steeg. Stap op die motor. Zorg dat je een redelijke vaart maakt, maar pas op voor de Forelli's en die paaltjes bij die steeg. Als je uit die steeg ben, moet je alle Forelli's neerschieten. Daarna moet je pas naar die limosine van Salvatore lopen. Zo kan je de missie makkelijk halen.

PS: Pas wel op voor irritante politieagenten. Ze willen je nog weleens lastigvallen als je net aan het richten bent met die sniper.

Maar als Salvatore achterop je moter zit staan Links en Rechts allemaal hitmans of wat dan ook :puh:

Welke moet je eerst afschieten want als ze je nog maar een klein beetje zien , schieten ze "vollenbak" op u :? Ik haat die missie :puh:

[Edit] ik vind dat je het moeilijk hebt uitgelegt :puh: wil je het nog eens uitleggen maar dan wat meer met details :puh::puh:

Bewerkt: door The Peppers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een stukje van WikiGTA gekopieerd, misschien dat duidelijker:

Salvatore was de Forrelli's aan het bespioneren en is zo verzeild geraakt in een gevecht. Je moet hem gaan helpen. Ga Mr Leone's bullet-proof limo ophalen in de parkeergarage in Newport. Rij vervolgens naar de bestemming. De weg is afgesloten door paaltjes dus je zal te voet verder moeten. Schiet je een weg door de Forelli's. Salvatore bevindt zich in een steegje. Eens je bij hem bent moet je terug naar de limo. Op weg naar de limo ziet het straatje weer vol van de Forreli's. Schiet je dus opnieuw een weg naar de limo. Rij daarna naar zijn garage. Parkeer de limo in de garage, stap uit en verlaat de garage. Mission Passed!

Hints en Tips

- Armor en een krachtig machinegeweer zijn aanbevolen.

- Je kan een motor gebruiken om langs de paaltjes te rijden. Rijd naar de steeg. In de steeg stap je af en

schiet je de 2 Forelli's bij Mr Leone dood. Rijd naar Mr Leone toe op de motor, hij zal dan achterop springen.

Rij terug naar de limo, terwijl je zoveel mogelijk Forreli's doodrijdt.

Beloning:

- $2.000

- Na deze missie belt Salvatore je op om te zeggen dat je hem kunt bereiken aan de payphone in Liberty

Campus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal de missie maar dan stap voor stap uitleggen.

Missie Search & Rescue in stappen uitgelegd:

Stap 1: Rij snel op je motorvoertuig naar het steegje toe waar Salavatore zich bevind.

Stap 2: Als je daar bent gearriveerd, dan moet je een goede positie uitkiezen om die Forelli's in het steegje neer te schieten met de sniper. Een goede positie is aan de overkant van elke richting waar je vandaan komt. Parkeer de motor vlakbij de plaats waar je gaat schieten. Die motor heb je nog dan nodig.

Stap 3: Als je een plaats hebt gevonden dan moet je met de sniper die Forelli's in die steeg doden. Als je een wanted level hebt van 1 ster, dan moet je even stoppen met schieten of een bribe pakken.

Stap 4: Als dat gebeurd is, dan moet jij je motor pakken en Salvatore bevrijden.

Stap 5: Rij nu in die steeg en je ziet dan op je kaart een nauwe ingang. Daar bevindt Salvatore zich. Parkeer je motor.

Stap 6: Parkeer de motor en schiet die Forelli's die bij Salvatore zijn neer.

Stap 7: Rij uit die steeg met Salvatore en schiet die Forelli's neer. Je kunt je motor op een goede plaats(Wat verder af van die limousine) parkeren en die Forelli's afmaken of je kunt ze je laten achtervolgen zodat ze minder vuurkracht hebben.

Stap 8: Rij Salvatore naar huis.

Tips:

  • Zorg voor een Sniper. Die kan je kopen bij de Ammu-Nation in Newport op het 2e eiland. Een sniper is handig om een vuurgevecht te vermijden.
  • Daarnaast is het handig om voor deze missie te zorgen voor een motor. Denk hierbij aan een Freeway, Sanchez of een PCJ-600. Je kunt dan die steeg verlaten zonder echt veel schade op te lopen.
  • Voor deze missie is het handig om een Micro-SMG of een MP5K bij je te hebben. Dit zijn goede wapens met veel kracht. Een assultrifle is ook een handig wapen. De AK47 is een goede wapen. Een betere wapen is een M4. Die heeft veel vuurkracht. Die Forelli's hebben veel mannen met Machinegeweren. Dus een Assultrifle is geen overbodige luxe.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de uitleg :)

maar heeft er iemand cheats voor Playstation 2

====================

Pff ,

Die misie " Takin peace of wa dan ook "

Die auto is direct kapot en ge kunt der ni in de pay en spray gaan

Wikigta zegt da ge eerst die manne onder het afdak omver moet rijde maar der staan elemaal geen manne :?

heeft er iemand tips ofzo :?

>>> Door VforV: Berichten samengevoegd. Dubbelposten is niet toegestaan!<<<

Bewerkt: door The Peppers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...