Jump to content

voeg jouw 50x50 afbeelding toe aan mijn sig


EXIT

Recommended Posts

Hallo,

Zeg in dit topic dan welk nr je wilt hebben en via pb stuur je je plaatje en het nr.(is het nog een verassing voor de andere welk plaatje er komt.)

En lees ook een keer de comment's van de andere kun je zien wie welke plek heeft!!

De afbeelding is namelijk niet 24/7 up to date.

Grats,Gybrus

Neej daar kwam ik ook al achter.

Het schiet natuurlijk helemaal niet op als EXIT niet online is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Die-hard

    8

  • Jorge_F

    6

  • EXIT

    3

  • gybrus

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan je die van mij er nog bij pleuren?

avaspitfireme7.png

Ik zou het apresiëren (=dankbaar zijn) als je hem even zou willen verkleinen _O_

Zou je hem op nummer 5 willen kleven? :D Zorg dat hij er niet af valt. (als dit nummer al bezet is kies je er maar een ander uit.)

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook wel meedoen. Het nummer waar ik zal 'terechtkomen' doet er niet toe ^_^ .

av-30966.gif

Kunnen jullie wel 'm avatar verkleinen? M'n Photoshop is momenteel kapoetski(als je 't niet begrijpt; kapot :bonk: ).

Bewerkt: door Lord of War
Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen jullie wel 'm avatar verkleinen? M'n Photoshop is momenteel kapoetski(als je 't niet begrijpt; kapot :bonk: ).

Prima:

low1ju4.png

Ik kan hem niet verkleinen helaas , ik kan dat niet. Als jij het zou doen Exit, zou het mooi zijn!

Ook prima:

gtaboy1yp8.png

Link to comment
Delen op andere websites

EXIT, wat hieronder staat verzin in net, maar dit is om je te helpen. je mag dit ook aanpassen.

Duidelijke regels zullen handig zijn. Als jullie een PB sturen (zoals er staat) met een afgesproken titel en inhoud. En als EXIT meerdere plaatjes heeft onvangen die op nummer * willen, dan kiest hij de eerste vrager uit en bepaald hij zelf waar hij ze wilt hebben.

PB Titel: Mijn 50×50 afbeelding

[b]Plaatje:[/b] *hierjeplaatje
[b]Plaats nummer:[/b] *hierhetgewenstenummer

Link to comment
Delen op andere websites

EXIT, wat hieronder staat verzin in net, maar dit is om je te helpen. je mag dit ook aanpassen.

Duidelijke regels zullen handig zijn. Als jullie een PB sturen (zoals er staat) met een afgesproken titel en inhoud. En als EXIT meerdere plaatjes heeft onvangen die op nummer * willen, dan kiest hij de eerste vrager uit en bepaald hij zelf waar hij ze wilt hebben.

PB Titel: Mijn 50×50 afbeelding

[b]Plaatje:[/b] *hierjeplaatje
[b]Plaats nummer:[/b] *hierhetgewenstenummer

Ik denk dat het handiger is om het hier te posten, anders krijgt EXIT een hele hoop PM's, en da's zo onoverzichtelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...