Honkbal95 Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 een vraagie wat gebruik jij oms creenshots ingame te nemen? Reageren
Jorair Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 IK gebruik gewoon printscreen, bij BF2 worden je screenshots namelijk meteen opgeslagen in de map Documenten/bf2/screenshots. Ik neem aan dat Nemean dat ook zo doet . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik gebruikte eerst de optie van Xfire ingame screenshots. Doordat deze niet meer werkt doordat ik een nieuwe computer heb met lcd display enzovoorts, kan ik de ingame toetsencombinatie niet meer gebruiken. Nu gebruik ik weer de PRT Scr knop. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 ooo bedankt ik dacht dat ik eerst de hele tijd PRT Scr moest doen en dan paint open en plakken Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Nee, in mijn documenten vind je je screenshots in de map Battlefield 2 => Mijn Documenten. 1 Claymore + 3 players =D Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 die laatste is in =22nd= warlord inf only server Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) die laatste is in =22nd= warlord inf only server Klopt, goeie server. [Edit] Net gebanned voor cheaten. Bewerkt: 1 september 2008 door Nemean^inf Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 ik ben daar geband voor glitche Reageren
Wesley Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 ik ben daar geband voor glitche Haha, ik heb ook een speciale glitch account, vind het soms gewoon ff leuk om te doen Vooral bij Warlord, bij die 1e vlag, Square volgens mij. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 ik ben daar geband voor glitche Je riskeert veel als je dat doet. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Wat is het verschil tussen glitchen en cheaten dan? Reageren
Wesley Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Wat is het verschil tussen glitchen en cheaten dan? Cheaten = Vals Spelen en Glitchen is ook valsspelen, want jij kan iedereen dood knallen, en de enemy's kunnen jou niet doodknallen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik had een kill death ratio van 27/1. En als korperaal kan dat niet dus denken ze dat ik cheat. In iedergeval ben geunbanned, na een vriendelijk uitleg. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 wat hou ik van duitsers in de =EAF= server Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Je doet het zelf terug. Als ik online was geweest had ik je gemeld aan een =EAF= admin en had je gekicked geweest. =EAF= zit ik namelijk in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.