Jump to content

Show je Battlefield 2/2142 stats


Nemean^inf

Recommended Posts

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nemean^inf

    83

  • Wesley

    59

  • BigM

    42

  • Honkbal95

    35

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Na 1 jaar niet gespeeld te hebben ben ik ook maar weer eens aan de Battlefield 2 geslagen.

Ik speel de Battlefield series al sinds ik 13 was ongeveer '' wat een mooie geschiedenis'' ^_^

Ik heb af en en toe nog eens van die buien dat ik 1942 ga spelen en het gaat nog steeds goed :Y

Ook Battlefield 2 loog er vandaag niet om 2x goud en 1x brons 4 potjes gespeeld waarvan dus 1x niks. omdat team mate's nog wel een voor je gaan lopen/liggen/hurken/slapen. :schater:

Kan wel merken dat ik me oude niveau nog niet weer terug heb. Als je per ongeluk eens door mij bent neer geschoten of je kent me. DONT BLAME ME,BLAME MY HAND :tu:

De clans Waar ik in gespeeld heb :

The Special Forces (.TsF.) - eigen clan - 2de geworden @ benelux ladder

New Dutch Coalition (NDC) - Geen idee maar wel High Skill

Moist - Geen idee maar wel High Skill

En ofcours : Mijn stats .TsF.Bulldog

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
heb net ff battlefield 2 patch 1.41 full gedownload , maar heb je ook vorige versies nodig om 1.41 te gebruiken of kan ik hem gelijk instaleren zonder voorgaande te instaleren? ^_^

Je moet gewoon patch 1.41 hebben, en daarna kun je gewoon spelen hoor.

Houd er wel rekening mee, binnenkort komt patch 1.50 uit, het is zover ik weet nog niet bekend wanneer die uitkomt, maar dat moet in ieder geval wel binnenkort zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

heb net ff battlefield 2 patch 1.41 full gedownload , maar heb je ook vorige versies nodig om 1.41 te gebruiken of kan ik hem gelijk instaleren zonder voorgaande te instaleren? ^_^

Je moet gewoon patch 1.41 hebben, en daarna kun je gewoon spelen hoor.

Houd er wel rekening mee, binnenkort komt patch 1.50 uit, het is zover ik weet nog niet bekend wanneer die uitkomt, maar dat moet in ieder geval wel binnenkort zijn.

ah oke thanks ^_^ dan weet ik dat even , ja ik had er al over gelezen dat 1.50 uitkwam die richt zich meer op het uitterlijk van het spel dus dan word het minder blokkerig :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mja, ze moeten de F-35 niet beter maken, ze moeten gewoon de ongelooflijke power van die J10 verlagen, en ze moeten ook gewoon de bugs weghalen, niet dat de raketten zomaar een kant opvliegen, Locken en dan vuren en dan raak, tenzij die J10 flares/scherpe bochten gebruikt/maakt.

De F-35 mogen ze best in kracht zo laten staan, niks mis mee.

Tevens dacht ik dat er maar 1 nieuwe map kwam, China vs USA.

Een map waar de Amerikanen eerst een pokke end moeten zwemmen/varen voordat ze aan land zijn, ben benieuwd hoe dat zal gaan in die map.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me stats niet 'showen' maar ik ben 5-sterren-generaal op BF2:MC op de PS2. Ik heb alle lintjes die er te halen zijn en 14 van de 15 medals. Verder heb ik in totaal 1300 voertuigen kapot gemaakt en 12000 mensen om het leven gebracht. Ik sta op plek 2300 van de 1.000.000+ spelers. Met elke kit heb ik minimaal 1500 kills en met de 'uitspatter-kit' (SMG-kit) heb ik 5200 kills gemaakt.

EDIT: Oja, ik heb 358 uur lang op één account gespeeld. In totaal, met al mijn accounts, heb ik 440 uur gespeeld. 1400+ Potjes gespeeld

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...