Gtwien Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik heb de savegame van -Matthijs- gedownload (laatste post), nadat hij een aantal missies voor mij had gedaan en toen ik naar het vraagteken (De ranch van Tenpenny) wilde gaan, zag ik dat de blokkade op de brug er nog altijd was. De vorige keer dat ik dit deed, lukte het wel (maar dat savegame heb ik gedelete). Ik heb wel een aantal veranderingen aangebracht aan SA: - Gedowngrade van v2.00 naar v1.00 - Mods Ter verduidelijking heb ik er een screen bij gepost, het rare is dat de andere auto's (als ze hun normale route volgen) er wel doorheen kunnen. Zoals je ziet is de screen aan de kant van Las Venturas genomen, omdat ik RIPAZHA (cars fly) had gebruikt om aan de overkant te geraken. Zou iemand ook eens willen de savegame uitproberen om te zien of het niet daaraan ligt? Reageren
SummerBase Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik heb hem even voor je bekeken en ik ben tot de consclusie gekomen dat ik gewoon naar de boerderij kan rijden en dat er bij mij in ieder geval geen sprake van eem blokade was. Het is erg raar, maar ik denk dat het aan die mod(ificatie)s ligt, want er komt niet zo maar een blokade in het spel. Deze kun je namelijk handmatig invoeren, dat noemt men een mod(ificatie). De blokades gaan normaal gesproken ook weg, dus ik zou gewoon met een schone GTA San Andreas begin dan bespaar je een hoop geld. Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Het zou door de mods kunnen komen. De downgrade kan ook wel; dan werken sommige savegames niet zo goed meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.