Jump to content

De Ferry :)


The Peppers

Recommended Posts

Hoi ,

Als ik Gta Liberty City Stories pas begon te spelen , moest je Vincenzo naar huis brengen .

Ik kwam toen voorbij De Docks en er stonden zo allemaal mannentjes en een spandoek met NO TUNNEL :)

Ik had direct wel door dat ze geen tunnel wouwden :puh: Logisch mischien , maar

verder in het spel , als je bent aangekomen op Stauton Island , Staan die Pipo's weer aan die andere brug :puh:

Kan er mij iemand vertelle waarom zei daar staan te protesteren ? :)

Ciaooo :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Als ik het me nog goed herinner staan ze daar te protesteren dat er geen tunnel komt omdat dan de ferry niet meer gebruikt zou worden.

Waarom ze aan de 2de brug staan weet ik niet meer, misschien wel om dezelfde reden.

Ik hoop dat het nu toch al wat duidelijker is :)

mvg GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

De medewerkers van de Ferry zijn bang dat als er een tunnel komt van Portland naar Staunton Island, dat de Ferry (die vaart ook van Portland naar SI) hun klanten verliest.

Waarom ze op de brug van SI naar Shoreside Vale staan, had ik ergens gelezen maar ik ben het kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

De medewerkers van de Ferry zijn bang dat als er een tunnel komt van Portland naar Staunton Island, dat de Ferry (die vaart ook van Portland naar SI) hun klanten verliest.

Waarom ze op de brug van SI naar Shoreside Vale staan, had ik ergens gelezen maar ik ben het kwijt.

Ze willen ook garanties van burgemeester Hole over als de Ferry verdwijnt. Die wordt dan helaas vermoord door Toni Cipriani. Alleen kom je in het spel niet echt achter wat voor garanties dat zijn. Het zal te maken hebben met vervangend werk of iets anders. Doordat Miles O' Donovan de nieuwe burgemeester wordt en toezeggingen doet aan de stakers, beëindigen de stakers hun staking op burg naar Shoreside Vale.

Link to comment
Delen op andere websites

De medewerkers van de Ferry zijn bang dat als er een tunnel komt van Portland naar Staunton Island, dat de Ferry (die vaart ook van Portland naar SI) hun klanten verliest.

Waarom ze op de brug van SI naar Shoreside Vale staan, had ik ergens gelezen maar ik ben het kwijt.

Ze willen ook garanties van burgemeester Hole over als de Ferry verdwijnt. Die wordt dan helaas vermoord door Toni Cipriani. Alleen kom je in het spel niet echt achter wat voor garanties dat zijn. Het zal te maken hebben met vervangend werk of iets anders. Doordat Miles O' Donovan de nieuwe burgemeester wordt en toezeggingen doet aan de stakers, beëindigen de stakers hun staking op burg naar Shoreside Vale.

Oja dat was het :bonk: Waarom vind jij het jammer dat Mayor R C Hole vermoord wordt? "Die wordt dan helaas vermoord door Toni Cipriani."

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...