Jump to content

Phil's Shooting Range

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze zijmissie lukt me niet om uit te spelen, ik heb dit al een paar uur gedaan, zonder resultaat. Het pistol is gemakkelijk juist als de machine gun en de shotgun, maar als ik bij de assault riffle kom gaat het bijna altijd mis, het is maar heel zelden dat ik bij het laatste geweer kom, en daar gaat het natuurlijk altijd mis!

Ik weet dat deze missie al beschreven staat op WikiGTA, maar zouden jullie nog wat extra tips kunnen geven?

Alvast bedankt!

GTA-Freak2

Geplaatst:

Heb je de tips van WikiGTA ook gelezen, of alleen de eerste tekst. Voor het geval dat zijn ze hier nog even:

• Je kunt het wapen slomer bewegen door de L-toets in te houden.
  • Als er rij staat kun je ze ook in één keer kapot maken, als het wapen dat kan.
  • Ga geen onnodig risico maken, schiet alleen als het kan; je hebt toch genoeg kans per level.
  • Schiet met de Assault Riffle niet teveel naar beneden, want dan ben je al snel gediskwalificeerd.
  • Blijf rustig, en (als het niet lukt) niet deze zijmissie uren achter elkaar spelen.
  • Probeer per level zoveel mogelijk punten te verzamelen, als het dan mis gaat heb je temminste genoeg punten.
  • Als het niet lukt kun je het beste even stoppen en daarna weer verder gaan, dit voorkomt stress.
  • Zoom bij level 5 niet al te snel in en uit, want dan kan je het overzicht kwijt raken.

Zoals er al bij de tips staat, je moet het niet steeds achter elkaar proberen, want als het dan steeds niet lukt zakt de moed je natuurlijk ook in je schoenen. Verder is het eigenlijk weer zo'n missie waarvoor je heel veel moet oefenen, en heel veel moet blijven proberen.

Lukt het gewoon echt niet, kun je nog bij de Savegame Aanvraag vragen of iemand jouw wil helpen met deze missie.

Succes ermee! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...