Jump to content

Avenger


runescaper8 (gast)

Recommended Posts

runescaper8 (gast)

Waar kun je de Gang moter:Avenger vinden???. Moet je er een speciale missie voor doen of kun je hem vinden waar je het niet kan vinden :bonk: op wikigta ging ik gwn voor de lol even kijken bij voertuigen en ik las daar iets over de Avenger van de Avenging Angels maar dat je hem niet kon vinden???, Ik snapte er niet veel van maar mischien weten jullie wel raad :Y

edit: heb moet zijn Avenger niet anenger srry:P

Link to comment
Delen op andere websites

ga naar Portland,

dan moet jij nog even naar savehouse om speciale kledij aan te trekken, Avenger suite denk ik of zoiets in die naam

dan moet jij op zoek gaan naar de Avenger homies om de missies te beginnen in PORTLAND!!! (dus niet in Shoreshide Vale of Staunton NEE)

dan moet jij level 15 halen of was dat nou 12levels?

Link to comment
Delen op andere websites

al die Avenger missies ook gedaan? dan ben ik wel banger :-(

want na die missie voltooid te hebben spawnt hij maar 1x bij de Portland savehouse (maar met geluk spawnt die nog eens opnieuw enz.. zoals bij me ^^ )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of je na die Missie als beloning een Avenger krijgt, indien dit wel is kan je de missie natuurlijk doen om daardoor de Avenger te verkrijgen. Echter, mischien heb je wel helemaal geen zin om die missies te gaan doen maar je wilt toch graag de Avenger! Ik heb de oplossing, ik had toenstraks een 100% Savegame van Dizzee gedownload voor een Savegame Aanvraag voor LCS die ook al door jouw is aangevraagd, ik zag toevallig dat in de Portland Garage een Avenger stond! Echter is er wel door Dizzee gesaved in het Staunton Island Savehouse maar ik neem aan dat het een niet al te grote moeite is om even naar Portland te rijden. De Savegame download je in de Download Database en wel om precies te zijn hier. Onthoud echter wel dat dit een andere Savegame is dan je andere aanvraag in het Savegame Aanvraag Topic. Ook is het niet mogelijk om simpelweg het slot op je PC te veranderen zoals met de PC GTA's altijd wel kon, wat je echter wel kan doen is eerst de eerste Savegame erop te zetten en die even saven op het tweede slot of een ander door jou gekozen slot natuurlijk en daarna pas de andere Savegame erop te zetten. Ik wens je hierbij veel succes en veel plezier met je Avenger!

Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

Jaaaa!! ik heb een Avenger !!! :klap::klap:, ik heb net even die Save gedownload en op mijn PSP gezet en nu heb ik een Avenger :Y . ik ben je erg dankbaar Dizee, maar........laat maar zitten anders ben ik daalijk nog zoeen zeurige pino :cry:

edit:ik wou namelijk een zwarte Thunder Rodd

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

edit:ik wou namelijk een zwarte Thunder Rodd

De Zwarte Tunder Rodd is maar in 1 missie te krijgen: 'Grease Sucho'. Sucho rijd hierin. Nadat je de race hebt moet je hem uitschakelen. Als je voorkomt dat zijn auto kapot gaat kun je hem vrij gemakkelijk krijgen.

Nu denk ik dat je deze missie al gedaan hebt dus moet je een andere manier verzinnen. Ik heb de oplossing voor je! Over een paar dagen (1 á 2 maximaal) komt er een Save Game van mij in de Download Database. In deze Save Games heb ik ook speciale voertuigen verzameld, onder andere de Zwart met blauwe Tunder Rodd en Avenger :).

Een paar daagjes geduld dus (Hoogstens 2). :)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Als het een savadate is met een zwarte Thunder Rodd en is het een 100% save game of maar een 20%of 30%?en heb jij cheats gebruikt?(ik hoop het niet) :)

Neen, ik cheat niet in deze Save Games. Ik breng 3 Save Games uit waarvan steeds de Hoofd- en Zij missies van 1 eiland zijn gehaald. In de eerste heb ik dus alle Portland missies gehaal en in de 2de komen de Staunton Island erbij. In de 3de komen de Shoreside Vale missies erbij. Zo kom je uit eindelijk op een 100% Save Game :).

Ik ligt alvast een tipje van de sluier op: Ik ben erin geslaagt een Mr. Whoopee te krijgen zonder cheats.

Link to comment
Delen op andere websites

lol,en wat is een mr wopee?

De Mr. Whoopee is een IJscowagen zonder vindplaats. Deze zit in GTA2, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas, GTA Liberty City Stories en GTA Vice City Stories al staat dat nog niet op WikiGTA, ik ben hem toch tegengekomen op de Fun Fair. Meer informatie over de Mr. Whoopee kan je op deze pagina vinden. De Mr. Whoopee van LCS heeft overigens geen vaste vindplaats maar is echter wel te bemachtigen door de zij Missie Scooter Shooter te doen. Verder staat er ook een Mr. Whoopee bij het bedrijf Cherry Poppers Ice Cream Factory wat in 1986 in Vice City staat. Ik plaats hieronder ook nog even een screen van de Mr. Whoopee zoals hij eruit ziet in LCS.

LCS_Mr-Whoopee.jpg

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...