Jump to content

GTA NEXT: Handelsmerken info


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    8

  • Robin2130

    3

  • Joriz

    2

  • Tim14

    2

Is het nou dus bekend dat er een nieuwe gta kom¿?

Dat zal vast wel, GTA is bij wijze van spreken het "hart" van Rock* maar het schijnt ook al bevestigd te zijn dat er een opvolger komt voor San Andreas maar ik wacht eerst evend e pc versie van San Andreas af ;)

Link to comment
Delen op andere websites

-- Ik denk dat ze de CD's gaan verbeteren, zodat ie nog steed op de PS2 kan.

-- Het lijkt me sterk als GTA NEXT online gaat. Er moeten servers worden gemaakt die dag en nacht aan moeten. Dat is een hele op Gh traffic. Er moeten mensen zijn die de servers checken en improven. Als het online gaat, gaat het denk ik geld kosten.

Link to comment
Delen op andere websites

-- Het lijkt me sterk als GTA NEXT online gaat. Er moeten servers worden gemaakt die dag en nacht aan moeten. Dat is een hele op Gh traffic. Er moeten mensen zijn die de servers checken en improven. Als het online gaat, gaat het denk ik geld kosten.

Dude, bij SA hebben ze volgens mij op het laatste moment pas besloten dat hij niet online zou gaan, omdat er dan te weinig ... (plek op de DVD, power in je PS2, tijd, iets anders) overbleef om de rest nog goed te maken. ik verwacht zeker dat GTA NEXT online kan worden gespeeld.

Dat zou toch wel heel ziek zijn.. stel je voor, heel san andreas vol met gekken die in het wilde weg schieten met bazooka's, en je met jetpacks achtervolgen enz enz. of je gaat teams vormen, net zoals nu gangs, maar dan dus met echte spelers... met z'n allen area 69 overvallen..

Het zou zo'n toegevoegde waarde hebben als je GTA online zou kunnen spelen dat ze het volgens mij niet over hun hart kunnen verkrijgen bij R* om het niet te doen.

Bewerkt: door Arr
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...