Jump to content

GTA NEXT: Handelsmerken info


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    8

  • Robin2130

    3

  • Joriz

    2

  • Tim14

    2

  • 1 maand later...

Ik heb ergens vernomen, dat de nieuwe gta in 1 land zou gaan afspelen, 7 steden, 34 dorpjes en gehuchtjes, 1 gebergTE, dus meerdere bergen, 1 hele hoge waar ook sneeuw op ligt.

Ik hoop dat er sneeuw + waterscooters komen, en van die oude brommertjes, echte auto's dus ook lekkere mpv tjes, niet zoals de moonbeam, maar een seat alhambra achtig iets, lekkere fietsen, elektrische fietsen, metro, niet zo'n korte zoals in los santos, als je iets sloopt, een gebouw bijv. dat er de volgende dag(en) echte werkers komen, kleine landweggetjes, of dijken dat als je eraf pleurt dat je erop moet lopen en dat je auto weg is, dat je een enorm landhuis kan kopen, waar de ingangspoort elketrisch open kan en ook een garagde deur. werkende grasmaaiers, dat je weer op de roltrap kan, zoals in vice city, dat kan in san andreas niet, dan blijft ie gewoon staan, politie paarden en dat zo'n paard dol kan worden en zo :D:puh: Ik weet het, ik hoop heel veel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb ergens vernomen, dat de nieuwe gta in 1 land zou gaan afspelen, 7 steden, 34 dorpjes en gehuchtjes, 1 gebergTE, dus meerdere bergen, 1 hele hoge waar ook sneeuw op ligt.

Ik hoop dat er sneeuw + waterscooters komen, en van die oude brommertjes, echte auto's dus ook lekkere mpv tjes, niet zoals de moonbeam, maar een seat alhambra achtig iets, lekkere fietsen, elektrische fietsen, metro, niet zo'n korte zoals in los santos, als je iets sloopt, een gebouw bijv. dat er de volgende dag(en) echte werkers komen, kleine landweggetjes, of dijken dat als je eraf pleurt dat je erop moet lopen en dat je auto weg is, dat je een enorm landhuis kan kopen, waar de ingangspoort elketrisch open kan en ook een garagde deur. werkende grasmaaiers, dat je weer op de roltrap kan, zoals in vice city, dat kan in san andreas niet, dan blijft ie gewoon staan, politie paarden en dat zo'n paard dol kan worden en zo :D:puh: Ik weet het, ik hoop heel veel.

ALS het zou klopppen van die 7 steden, enz... klopt mijn theorietje van Europa denk best aardig. (7: Mmm... bijvoorbeeld: Londen, Parijs, Rome, A'dam, Berlijn, Madrid, Bern). Maar lijkt me sterk dat R* dat nu al precies weet, maar goed. Lekker hopen is idd ook leuk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
Ik heb ergens vernomen, dat de nieuwe gta in 1 land zou gaan afspelen, 7 steden, 34 dorpjes en gehuchtjes, 1 gebergTE, dus meerdere bergen, 1 hele hoge waar ook sneeuw op ligt.

Ik hoop dat er sneeuw + waterscooters komen, en van die oude brommertjes, echte auto's dus ook lekkere mpv tjes, niet zoals de moonbeam, maar een seat alhambra achtig iets, lekkere fietsen, elektrische fietsen, metro, niet zo'n korte zoals in los santos, als je iets sloopt, een gebouw bijv. dat er de volgende dag(en) echte werkers komen, kleine landweggetjes, of dijken dat als je eraf pleurt dat je erop moet lopen en dat je auto weg is, dat je een enorm landhuis kan kopen, waar de ingangspoort elketrisch open kan en ook een garagde deur. werkende grasmaaiers, dat je weer op de roltrap kan, zoals in vice city, dat kan in san andreas niet, dan blijft ie gewoon staan, politie paarden en dat zo'n paard dol kan worden en zo :D:puh: Ik weet het, ik hoop heel veel.

je hoopt inderdaad veel, maar deze ideeën spreken mij best wel aan! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar Games heeft samen met GTA San Andreas de volgende handelsmerken vast gelegd: GTA: SIN CITY, GRAND THEFT AUTO: SIN CITY, GTA: TOKYO, GRAND THEFT AUTO: TOKYO, GTA: BOGOTA, GRAND THEFT AUTO: BOGOTA, GTA5 en GTA6

In de database van United States Patent and Trademark office is het volgende te vinden:

In de database is te zien dat per 17 november 2003 oa de namen Grand Theft Auto: San Andreas en GTA: San Andreas geregistreerd is op de naam van: (APPLICANT) Take-Two Interactive Software, Inc. CORPORATION DELAWARE 622 Broadway New York NEW YORK 10012.

Dit wijst dat er niet echt een GTA 4 uit komt maar eerder 3 grote GTA's (GTA Sin City, GTA Tokyo en GTA Bogota) of dat er 1 grote GTA komt met 3 grote werelden.

Zelf kijken: Kijk op http://www.uspto.gov/ en zoek tussen de Trademarks

GTA IV komt gewoon uit :)

Dan pas die handelsmerken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat we nog kunnen w8en tot die nieuwe uitkomt mischien doen ze weer zon collections item zoals 2 games in 1 mischien doen ze gta3 vice en san andreas in 1 box <_<

Dat bestaat al voor XBOX. "The Trilogie" genaamd. (GTA3, VC en SA)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...