Mania-92 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 k denk dat hij uitkomt op ps3 en later nog op de ps2 een maand of 2 later Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 rockstar zou ook werken aan gta liberty city 3 keer groter dan gta 3 en het laatste eiland is veel groter Reageren
Timovich Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 GTA: LC is een mod Ja toch? :huh: Ik vind het nog een beetje vroeg om over de nieuwe GTA te praten terwijl SA nog lang niet voor de PC er is! Maar wel leuk en ik hoop dat tie uitkomt met PS3 en PS2 Reageren
Pete-R Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Is het nou dus bekend dat er een nieuwe gta kom¿? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Is het nou dus bekend dat er een nieuwe gta kom¿? Dat zal vast wel, GTA is bij wijze van spreken het "hart" van Rock* maar het schijnt ook al bevestigd te zijn dat er een opvolger komt voor San Andreas maar ik wacht eerst evend e pc versie van San Andreas af Reageren
Mania-92 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 ik denk dat er eeen opvolger op gta komt anders gaat rock* flink in inkomsten omlaag en ze hebben genoeg geld om nog een gta te maken lijkt mij waarom zouden ze dus geen opvolger maken Reageren
Redbullcola Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 -- Ik denk dat ze de CD's gaan verbeteren, zodat ie nog steed op de PS2 kan. -- Het lijkt me sterk als GTA NEXT online gaat. Er moeten servers worden gemaakt die dag en nacht aan moeten. Dat is een hele op Gh traffic. Er moeten mensen zijn die de servers checken en improven. Als het online gaat, gaat het denk ik geld kosten. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 uhm er zal wel een multyplayer komen op de pc een soort mta zal bij sa ook wel zijn Reageren
Joker Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Beetje voreg, is ut niet? Ik heb San Andreas pas 3 dagen en jullie praten al over de volgende;) Ik denk dat er nog wel een gta game komt, maar dat duurt echt wel tot na de ps3 Reageren
Arr Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) -- Het lijkt me sterk als GTA NEXT online gaat. Er moeten servers worden gemaakt die dag en nacht aan moeten. Dat is een hele op Gh traffic. Er moeten mensen zijn die de servers checken en improven. Als het online gaat, gaat het denk ik geld kosten. Dude, bij SA hebben ze volgens mij op het laatste moment pas besloten dat hij niet online zou gaan, omdat er dan te weinig ... (plek op de DVD, power in je PS2, tijd, iets anders) overbleef om de rest nog goed te maken. ik verwacht zeker dat GTA NEXT online kan worden gespeeld. Dat zou toch wel heel ziek zijn.. stel je voor, heel san andreas vol met gekken die in het wilde weg schieten met bazooka's, en je met jetpacks achtervolgen enz enz. of je gaat teams vormen, net zoals nu gangs, maar dan dus met echte spelers... met z'n allen area 69 overvallen.. Het zou zo'n toegevoegde waarde hebben als je GTA online zou kunnen spelen dat ze het volgens mij niet over hun hart kunnen verkrijgen bij R* om het niet te doen. Bewerkt: 18 november 2004 door Arr Reageren
TubS Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Grand Theft Auto Holland allemaal molens en red light district, overal weed enzo ik zie t al voor me:D:D Reageren
Vayne Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Dus de volgende gta gaat gta san city heten??? :o Reageren
Joriz Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Dus de volgende gta gaat gta san city heten??? :o Het zou kunnen maar niks is nog zeker he! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 het is trouwens sin city en niet san maar ik denk dat hij niet sin city zal gaan heten want ff vergete war dat ook al weer voor stond maar ook een stad uit sa Reageren
Timovich Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Van mij mag er wel zo'n gta uitkomen als vc alleen dan gewoon in deze tijd dus rond 2000 en niet in '80 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.