Jump to content

Automatic Locken


Kinzorro

Recommended Posts

Hallo,

Uhm ik vroeg me af, je kan op gta san andreas op de PS2 auto-locken weetjewel met 4 zo'n soort driehoeken tegen elkaar gericht, boven,onder,links en rechts. Maar op gta sa. op de PC lukt dat niet ! Als ik op mikken druk verschijnt er een cirkel en geen auto-lock ! Kan iemand me verder helpen en vertellen hoe je kunt auto-locken op de PC spel van gta?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je kan auto locken op de ps2 is volgens mij aleen maar omdat het anders zo lastig mikken word. ik weet niet in hoeverre dit met de xbox is, maar geef toe, met een muis is het makelijker mikken dan te pielen met zo'n analoge stick :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA Vice City en GTA III is het wel mogelijk, in SA niet meer (of het moet met een Joypad zijn) Ik zal jullie even uitleggen hoe het moet:

Ga eerst naar Options --> Controller Setup en dan druk je op Standaard Controls, nu zal er Classic Controls komen te staan. Als het goed is is het nu veranderd.

Er zijn wel een paar kleine dingen veranderd, het camera standpunt is nu iets anders en je kunt niet meer met de muisbewegen om zo naar een kant toe te lopen, je moet nu alles met de pijltjestoetsen of WSAD doen.

Met de rechtermuisknop target je op iemand en met de linkermuisknop schiet je. Je kan trouwens niet met alle wapens deze functie gebruiken, met bijvoorbeeld de Minigun lukt het niet. Hier moet je dus gewoon schieten en dan heen en weer bewegen met de pijltjes, wat opzich ook wel handig is.

Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag :)

EDIT: bij GTA SA is het dus wel mogelijk, maar het speelt niet echt lekker, je kan bijvoorbeeld bij het lopen niet om je heen kijken met de muis. Je kan dus wel auto-locken, jammer genoeg is het niet perfect als je geen joypad hebt.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Op de PC versie van zowel GTA III als GTA San Andreas is het mogelijk om de autolock in te schakelen. Bij GTA III doe je dit als volgt: Options --> Controller Setup --> Controlls: Classic (Controlls op Classic zetten dus). Bij San Andreas doe je dit als volgt: Options --> Controller Setup --> Configuration: Joypad (Configuration op Joypad zetten dus). Hieronder nog even wat screens ter verduidelijking.

gtaiiisetupchangegh2.th.jpg gtaiiiresultqo8.th.jpg

Het aanpassen van de controll options van GTA III en het bijbehorende resultaat.

gtasasetupchangepi3.th.jpg gtasaresultbu3.th.jpg

Het aanpassen van de controll options van GTA San Andreas en het bijbehorende resultaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...